|
Armin Only - 7 uur Armin! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| TranceZoner |
:crazy: Te gek!
Ik denk dat ik ook heen ga, ff kijken als me maat ook meegaat...
25 EURI, zulke prijzen zou ik graag meer zien!!!!!!!!!!!!!!
Dank u!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heerlijk, Armin 7 uur lang. Strakke plasserwerk d8 ik zo en tegen die tijd moet het zonnetje ook al wel weer goed schijnen, kortom Relaxed!!
Cheers! |
|
|
| Duke2003 |
| :D de zon nog wel, van 22 tot 5 zal ie toch echt niet schijnen hoor lijkt mij |
|
|
| Magic83 |
| quote: | Originally posted by Duke2003
:D de zon nog wel, van 22 tot 5 zal ie toch echt niet schijnen hoor lijkt mij |
Jawel hoor, en vooral 's nachts :haha: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Ik word hier zo moe van...... Moet ik nou elke in' klote keer gepakt worden op iets dat ik zeg....
Voeg nou gewoon wat aan deze thread toe, ga je dus heen of niet?
Correctie:
Ik bedoelde dat het weer waarschijnlijk wel weer wat lekkerder is dan nu... Dat je niet hoeft te vernikkelen van de kou...
Dat de zon dan niet schijnt, dat weet een dove blinde zelfs nog wel...
Oant Moan!!
sjongejongejongejonge
:whip: |
Als je niet tegen een grapje kan, blijf dan alsjeblieft weg. Meteen als een idioot gaan reageren op een leuk / niet serieus bedoelde opmerking van een ander voegt nog veel minder toe. |
|
|
| TranceZoner |
Basd: 'Als je niet tegen een grapje kan, blijf dan alsjeblieft weg. Meteen als een idioot gaan reageren op een leuk / niet serieus bedoelde opmerking van een ander voegt nog veel minder toe.'
Daar heb je 100% gelijk in jongen. Bekijk het alsjeblieft eens een keer van mijn kant: is het omgekeerd ook misschien NIET leuk, als er elke keer op een serieuze reply een grapje/leuk bedoelde opmerking wordt gemaakt?
Kom op, ik word al continu gepakt sinds ik hier ben!
Mag ik er nu misschien eindelijk een keer iets van zeggen???Of heb je dan liever ook dat ik wegga?! Ik ben de laatste (al geloof je dat nu niet) die niet tegen een grapje kan. Maar het is altijd maar weer bij mij, TranceZoner, want dat is de pispaal van dit hele Nederlandse forum. Ja toch? |
|
|
| basd |
Daar heb ik anders niks van gemerkt.
En nu terug naar het bootfeestje. |
|
|
| TranceZoner |
By the way,
Het zou natuurlijk ook nog eens kunnen dat de kaarten bij de Free Record Shop goedkoper zijn of niet? Immers, er staat vermeld Deurprijs = 24,50 Euri. Als het zo is, hoeveel zou het dan kunne schelen?
Voor mijn part mogen alle feesten dit voorbeeld volgen:p :p :p
Super8- Alba
Solid Globe - Sahara
AvB - Burned with desire
Allemaal op de boot!! hehehhe relaxed!!!!!!!!!!!!!
Alle Hens aan Dek!:thepirate :thepirate :toothless |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Alle trens aan Dek! |
:p
Op zich wel erg leuk feestje ja. Vind het nog wel redelijk prijzig eerlijk gezegd. Zal dr eens over nadenken of ik hier naartoe ga :) |
|
|
| TranceZoner |
| Prijzig??? Meen je dat nou, joh? Ik vind het juist zeer billijk:D ;) |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
EXCLUSIEF van www.arminvanbuuren.com
De voorbereidingen voor de release party zijn al in volle gang!
De boot is zojuist in Armin zijn achtertuin geplaatst en naar alle waarschijnlijkheid zal armin dit weekeinde beginnen met het schilderen van de buitenkant van de boot. Volgend weekeinde zal hij de eventuele gaten dichten en de geluidsinstallatie installeren!
Hou deze site in de gaten voor meer updates!
|
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
geintje toch? :nervous: :disbelief :nervous: :nervous: |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by dj_spare
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
geintje toch? :nervous: :disbelief :nervous: :nervous: |
Hehehehhhe, ja ik heb wel geruchten gehoord dat er in totaal 5 kaarten beschikbaar waren, maarja, dat zal wel loslopen, denk ik.....
Neem je reddingsvest dus mee!:thepirate |
|
|
| jp |
L/B/H: 86m/16m/8,75m
2800m2
6 Area's, 5 Bars, Airco, 3 Dekken, helicopter landingsplaats :p |
|
|
|
|