|
Armin Only - 7 uur Armin! (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| total woot |
Remy was zeker naar de klote :D
Verder weinig toe te voegen, t was gewoon een TOPfeest!
(enneh, ik was zondagavond half 11 thuis.... iemand nog later?:p)
Grtz
Woot |
|
|
| Partyhardy! |
Coole filmpjes Eieregooie! :cool: :) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Acidophilus
Wie was die gozert?
Hij was iig gigantisch irritant doordat hij helemaal naar de klote was... |
Ik was in iedergeval niet 1 van die mensen die zo kansloos was om de plaat over te laten slaan. Maar ik was ook niet zo erg naar de klote als men hier zegt. Zo ben ik altijd. :D En ik vroeg geen handtekeing maar vroeg wat voor een leuk vrouwtje en naar dat vrouwtje wees ik dus. :D |
|
|
| Original |
Vet feest!:crazy:. Muziek vond ik perfect, Sfeer was
We waren vroeg aangekomen om gelijk binnen te kunnen zijn om 10 uur.. is het hek v/d parkeerplaats dicht en ging pas stipt 10 uur open, beetje jammer. Maarja in de rij hoorde ik al "PQM - You Are Sleeping (PQM Meets Luke Chable Vocal Mix)" Dus dat begon goed. Eenmaal binnen aantal lekkere prog. nummers doorgemixed naar trance en aan het eind lekker was gasgeven..perfect!.
Ook heel vet vond ik het dat ie wat nummertjes van "Bounderies of imagination" gedraaid heeft. vind ik persoonlijk zijn beste mix album.
| quote: | Originally posted by total woot
(enneh, ik was zondagavond half 11 thuis.... iemand nog later?):p |
Zo.. dat net niet..wel bijna, zwaar ge-aftert ofzo? :D
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Tof om Tom en Original nog ontmoet te hebben. |
Ja was relaxed,:D .. nog een aantal andere gesproken en ff de hand geschud..weet alleen niet helemaal meer wie allemaal.
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ben net thuis van de after |
:D :D :D :disbelief |
|
|
| Remy D |
| Maar over het feest kan ik weinig zeggen. Het was een briljant feest. En de mensen die ik heb ontmoet vond ik ook tof. Echt een superfeest dus. En SKYDIVE de tering :eyespop: :crazy: :eyespop: :eyes: echt zo phat. :D:D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Flipper01
En Remy-D!!!
Volgens mij wilde hij ook een handtekening van Armin op z'n t-shirt hebben.. |
hahaha rukker. Zoals ik al eerder zei, PLAAT sloeg niet over bij mij.
Als dat wel zo was dan zou Armin niet lachen op de foto. :D |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha rukker. Zoals ik al eerder zei, PLAAT sloeg niet over bij mij.
Als dat wel zo was dan zou Armin niet lachen op de foto. :D |
Zo, en om Snuggle dit keer es voor te zijn:
Whaahaaa REMY D!!! Super gast jij bent echt ZOOOOO geweldig en grappig, fantastisch gewoon!! je moet weer meer gaan posten, komt er tenminste een beetje leven in de brouwerij.....:stongue: |
|
|
| Remy D |
Whaahaaa REMY D!!! Super gast jij bent echt ZOOOOO geweldig en grappig, fantastisch gewoon!! je moet weer meer gaan posten, komt er tenminste een beetje leven in de brouwerij.....:stongue: |
Hahaha kanslose rukker hahaha:haha: |
|
|
| Optimus |
mwhehe :toothless :D |
|
|
| TranceFool |
Whaahaaa REMY D!!! Super gast jij bent echt ZOOOOO geweldig en grappig, fantastisch gewoon!! je moet weer meer gaan posten, komt er tenminste een beetje leven in de brouwerij.....:stongue: | hahahaha :D
Snuggle is ook een beetje bang dat Remy D em gaat pesten, vandaar dat hij ook een fanclub aan het oprichten is :toothless :toothless ;) |
|
|
| SnuggLe |
He niet overdrijven, ik ben geen HB :)
Grappig issie wel, geweldig niet. Voor gaypraktijken hebben we iemand anders hier op het forum :)
| quote: | Originally posted by TranceFool
hahahaha :D
Snuggle is ook een beetje bang dat Remy D em gaat pesten, vandaar dat hij ook een fanclub aan het oprichten is :toothless :toothless ;) |
LoL , dit had ik niet gelezen :)
Nee, dat is niet de reden. Remy ontziet niemand, mij ook niet :)
En d'r zijn meer redenen dat ik Remy-fan ben. Respect voor het feit dattie overal feest, of het nou hardcore/trance/progressive of hardstyle is. Same for Onno. |
|
|
|
|