|
Armin Only - 7 uur Armin! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| TranceRulez |
coool Frank-HH :)
JP... thanks for organizing our tickets!!!! |
|
|
| jp |
| Help! Ze Germans are cumming! :toothless |
|
|
| Frank-HH |
| quote: | Originally posted by jp
Help! Ze Germans are cumming! :toothless |
:clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown::clown: :clown: :clown: :clown: :clown: |
|
|
| basvh |
allo allo mode on:
go away, you german swines!!!!!!
allo allo mode off:
:p |
|
|
| jp |
| I think in Germany Allo Allo was only released on DVD, cause i've never seen it on ARD/ZDF/RTL/VOX/PR07 etc etc |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Even vraagie, vriend van me wil graag een digi fotocam meenemen, zullen ze daar moeilijk over doen ? Vind het altijd moeilijk inschatten op feessies. |
Vriend van me heeft net een mail van Armada ontvangen en we mogen van hartelust fotograferen. |
|
|
| ambs |
ik wil ook!!!!
Ik *moet* gewoon terug naar Nederland!! Vooral nu!!! :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Vriend van me heeft net een mail van Armada ontvangen en we mogen van hartelust fotograferen. |
Nice :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Nice :D |
Dus...ik ga de hele avond voor Armin staan te flitsen, berichies op me telefoon laten lezen en nummers aanvragen, dus als een echt groupie ga ik me gedragen ;) |
|
|
| eieregooie |
Amber, niet stiekem met Magik's account posten!
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Amber, niet stiekem met Magik's account posten!
WHAHAHAHAHHAHAHA!!
IK wil naar nederland :sadgreen: Ik wil ook naar Armin!!!
My heart lies in Holland :sadgreen: |
|
|
| basvh |
| Ambs, kan jij misschien wat meer vertellen over de combinatie godskitchen, armin en ibiza? Las ergens wat roddels dat armin dit jaar met godskitchen op ibiza staat. |
|
|
|
|