return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 
Armin Only - 7 uur Armin! (pg. 19)
View this Thread in Original format
Acidophilus
Wat bezielt jullie toch om als je om 6 uur thuis komt van een feest eerst even iets op een forum te posten...?

;)
basvh
quote:
Originally posted by Acidophilus
Wat bezielt jullie toch om als je om 6 uur thuis komt van een feest eerst even iets op een forum te posten...?

Valt mee dat de gehele tracklist hier nog niet staat maar die zullen de Belgen zker en vast hebben !:D
Freezel
quote:
Originally posted by basvh
Valt mee dat de gehele tracklist hier nog niet staat maar die zullen de Belgen zker en vast hebben !:D

Hehe, er was maar 1 belg aanwezig volgens mij en dat was Emma :) Ikzelf doe echt geen moeite om dat op mijn telefoon bij te houden. In Engeland deed iemand anders dat ;)
Magic83
Was zeker geslaag feest! Toffe locatie, goed geluid en vette platen :)
Enige nadeeltje was die Safri-Solo wannabee die de hele tijd het zelfde kut deuntje trommelde waardoor het soms leek of je de hele tijd hetzelfde nummer hoorde :rolleyes: Ook kon je natuurlijk weer eens niks te kanen halen, op een snickers na :rolleyes:

Van het varen was idd niet veel te merken, en ze hadden de boot van buiten wel wat mogen verlicten ofzo. Verder kwam er nog een dude op me afstappen met de vraag of ik Perry O'Neil was :p Schijn op um te lijken ofzo, volgens mij zag ik um zelf later nog lopen in het zwart. Volgens mij was diegene die dat vroeg btw ook TA, want zie die gast wel vaker...
HiGH_NrG
Zooo zwaar relaxed feestje! :D

Ben net thuis van de after en ik denk dat ik zo maar eens ga slapen...
MaGiK54
Armin heeft gisteren maar weer bewezen dat hij trance-koning nummer 1 is. Teeeeeeeeeeeeeeeeeering wat een vette platen heb ik gisteren horen langskomen met als hoogtepunt een paar toppers uit de oude doos: Pulser - Cloudwalking en Freefall - Skydive wat een geile platen blijven dit zeg.

Zoals iedereen al zei was het publiek super relaxt, af en toe iets te relaxt naar mijn mening. Dansvloer vond ik voor groot deel toe super dood reageren, maar ja dat heeft zeker niet de pret mogen drukken. Meeting was ook cool en zoals gewoonlijk weer diverse leuke gespreken gehad met TA'ers.

Enige echte grote nadeel was toch die drummer, wat een suffe was dat zeg, elke keer hetzelfde, begon echt in de loop van de avond irritant te worden, die mogen ze thuis laten de volgende solo.

Al met al een super tof feessie en zeker voor herhaling vatbaar op die locatie. Ben benieuwd naar de foto's trouwens.
emma
wat een leuk feest :)

echt supersfeertje en allemaal happy partypeople ...

en armin liet zich weer lekker gaan :D
Roos22
woeiiii wat was het GOED zeg!!!!!

ik zeg één ding: SKYDIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
moogwai
quote:
Originally posted by Magic83
Verder kwam er nog een dude op me afstappen met de vraag of ik Perry O'Neil was :p Schijn op um te lijken ofzo, volgens mij zag ik um zelf later nog lopen in het zwart. Volgens mij was diegene die dat vroeg btw ook TA, want zie die gast wel vaker...

whehehe... dat was ik :D Meende je al ergens van te herkennen :p

Die drummer was idd soms irritant, maar aan de andere kant kon hij wel goed met de maat mee spelen zeg!

Toen we binnen kwamen draaide Armin meteen Probspot - Blueberry, dus de nacht kon al niet meer stuk :eyes: Vond op een kort gedeelte na zijn hele set geweldig en 't was ook weer zwaar relaxed met al de mede-addicters, dus heb me niet hoeven te vervelen :D
TranceZoner
quote:
Originally posted by eieregooie
half 2 ja, trancezonert ken geen engels denk ik ;)

Hahaha, ik zal het je NOG sterker vertellen:whip: :whip: :

Ik gvd om half EEN te blauwbekken op het achtersteven, is er niemand! Ik heb dus gvd die hele meeting gemist en daar baal ik best van:D:D:D:D:D Whahah, wat ben ik een sukkel.....

VERDER:
ARMIN! BEDANKT! Een algehele goede set, geluid deed af en toe raar(misschien door Armin, misschien door andere omstandigheden, ik weet het niet), soort glitches ofzo, maar kom op PULSER - CLOUDWALKING!!
Te gek!!!! Die drummer deed elke keer de zelfde snare rolls, echt VET irri. Wat ik persoonlijk jammer vond is dat Super8 - Alba niet gedraaid is, ik had gedacht dat hij die sowieso zou draaien! Echt een misser in mijn ogen... Verder een superfeest echt waar. Wat een vette tracks! 4 Strings - Back to basics, Solid Globe - Sahara, Skydive - Freefall, PULSER:crazy: :crazy: :crazy: Het publiek op de dansvloer (ik ook dus) vond ik juist wel meevallen. Toch ECHT jammer dat ik de meeting gemist heb, maarja volgende keer beter.

Ik was zwaar aan het losgaan. Toen daarna nog 2 uur op station rond gesjapt, waar twee (familie van elkaar?) zwervers zeer irri om geld aan het bedelen waren.... Heb nog een frikandel en een kroket gehad:P:P:P (7 uur 's morgens) Ben nog niet op bed geweest, moest eerst thuis meehelpen sjouwen enzo. Ga vanavond pas slapen. Wat een Feest!

Cheers!

moogwai
quote:
Originally posted by TranceZoner
Hahaha, ik zal het je NOG sterker vertellen:whip: :whip: :

Ik gvd om half EEN te blauwbekken op het achtersteven, is er niemand! Ik heb dus gvd die hele meeting gemist en daar baal ik best van:D:D:D:D:D Whahah, wat ben ik een sukkel.....

:p :p :p :p

Trouwens al die tjechen met hun A State Of Trance shirtjes.. freaks :D Wel vet dat je er zo veel voor over hebt om ff naar Nederland te gaan voor Armin :)
BaRTeZ
zo, wakker :)

stoer feest zeg! Erg coole platen (ik had trouwens de hele avond het gevoel dat het "wachten op Sahara was", ging helemaal uit mijn dak toen 'ie m op het einde draaide), zeker het Thrillseekers stukje was goed, met o.a. zijn remix van Calling Your Name... :eyes:

Safri-Papa vond ik ook wel tof, maar dat zelfde riedeltje begon op het einde te vervelen. :)

En wat nou de voor en achterkant van die boot is? Geen idee, maar volgens mij waren er aan beide kanten TA-meetings :p

Toen het afgelopen was, zijn we maar via Schiphol naar Arnhem gegaan. Kwart voor zeven 's ochtends op het terras van de Burger King gehangen, een aanradertje. :D

Zeer geslaagd feest iig!

[edit]
Remy-D mogen ze ook apart hangen :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement