return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Armin Only - 7 uur Armin! (pg. 4)
View this Thread in Original format
djdavid
quote:
Originally posted by jp

6 Area's, 5 Bars, Airco, 3 Dekken, helicopter landingsplaats :p

je vergeet de tennisbaan en de bioscoop......:haha: :haha:
Flipper01
Ik denk dat ik ook ga, het is alweer veeel te lang geleden dat ik naar een feest ben geweest!
pooley
Hehehhe :)super

En op wat voor een boot is het nu?
Die dat jp vermelde of?
eieregooie
http://www.oceandiva.nl/
jp
quote:
Originally posted by pooley
En op wat voor een boot is het nu?
Die dat jp vermelde of?

ja die. Is net half jaar in de vaart.
TranceZoner
Deze jongen is ook van de partij en verheugt zich er al op!
Wordt echt een top party! In t weekend ff kaartjes halen!
dj_spare
wat een boutzooi zeg... wil ik hier net in de lokale boekensjop mijn kaartjes halen, lukt het niet. Nouja, dat wil zeggen... ik kom daar binnen, zeg netjes 'hey ik wil graag kaartjes halen voor Armin Only op 17 april'. Dat mens zoeken in haar databaas, kon ze het niet vinden... ze moest een locatie hebben, en die wist ik zo niet uit mijn kop, dus ik teruggecrosst naar huis en alles uitgeprint.. en weer terug naar de sjop. (dat duurde 20 mins in totaal)

Daar dat briefje ingeleverd, ging ze weer zoeken, maar kon ze het weer niet vinden. In de map kijken, kon ze ook niet vinden. Toen ging ze bellen naar de staatsloterij show... 'oooohja nu zie ik hem'. Dus ik dacht van EINDELIJK!! Niet dus :( nadat ik had gezegd dat ik twee kaartjes wilde, begon het mens te zoeken in de bak met kaartjes. Na verschillende soorten kaartjes erin te hebben gestoken, liep ze ineens weg naar achteren, kwam ze terug met een andere miep. Die kon ook geen goed kaartje vinden om in dat printding te douwen dus zij belde maar eventjes weer op. Na 5 mins aan de lijn te hebben gehangen kreeg ik de mededeling dat deze kaartjes alleen bij de f*cking free record shop gehaald kunnen worden. Ikke nog tegenstribbelen met het feit dat het verkooppunt op de ticketbox site werd aangegeven, maar ze konden er nix aan doen...

al met al een uurtje zoet, en nog steeds geen kaartjes! :(

dus zometeen maar naar de FRS in ARnhem, en als ze daar niet opschieten :whip: :whip: :whip:
BaRTeZ
quote:
Originally posted by dj_spare
al met al een uurtje zoet, en nog steeds geen kaartjes! :(

dus zometeen maar naar de FRS in ARnhem, en als ze daar niet opschieten :whip: :whip: :whip:

idd, ik heb mijn kaartje nog niet ontvangen :(

:p ;)
Odyne
kaartjes voor Flipper01 en ik zijn binnen :D yay! :D
dj_spare
ik heb ze dna ook eindelijk... en bartez krijgt zijn kaartje ook als ie aardig doet :( :stongue:

BaRTeZ
quote:
Originally posted by dj_spare
ik heb ze dna ook eindelijk... en bartez krijgt zijn kaartje ook als ie aardig doet :( :stongue:

:D

/me doet ff aardig :)
Frank-HH
quote:
Originally posted by jp
Nou vooruit dan maar ;)

Moet toch van de week kaartjes voor enkele GTA's kopen... :)

....GTA´s zeggen: dank je zeer........:clown: :clown: :clown: :clown::clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement