|
Armin Only - 7 uur Armin! (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Tom Lont |
| Leuke foto's en filmpjes, Emma :) |
|
|
| rtgr |
gegroet! na al vele maanden het forum van trance addict in de gaten te houden werd het nu weleens tijd om ook eens een member te worden.
Voor de stamboom :p, ik ben een vriend van michel, broertje van Lex!!
Armin zit er weer op, super feestje naar mijn idee!!!!trouwens super filmpjes, ksta er echt een paar keer op:)
PS Remy is gek in zn hoofd,( appelvrienden :) ) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by rtgr
Voor de stamboom :p, ik ben een vriend van michel, broertje van Lex!!
|
Het moet niet gekker worden! |
|
|
| rtgr |
| tja, het overkomt je :) |
|
|
| Flipper01 |
Cool!
Ook leuke filmpjes! Vooral die van As the rush comes met die leuke achtergrondzangerssen :p |
|
|
| eieregooie |
Kheb vernomen dat er nogal wat probleempjes waren met het downloaden van m'n filmpjes... Dus zet ze nu ff op een andere server...
Video 1
Video 2 |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by M_Peror
High_NRG (benieuwd naar de rest van de foto's |
Die gooi ik vrijdag of zaterdag online... :) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by rtgr
PS Remy is gek in zn hoofd,( appelvrienden :) ) |
Haha ja wat een rukkers die gasten, haha moesten ook nog helemaal naar Maastricht!!:haha: |
|
|
| M_Peror |
Nice vids! A bit dark but I get back into saturday's mood again... sigh! :D:D:D
I think it should be possible to spot eieregooie's arm+camera in one of your vids because you seem to have been partially recording the same piece of Burned with Desire :D |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Cool!
Ook leuke filmpjes! Vooral die van As the rush comes met die leuke achtergrondzangerssen :p |
:toothless :toothless hahahaha |
|
|
| Partyhardy! |
| Ik herinner me na het zien van de filmpjes van High_Nrg ook ineens weer een gigantisch hoogtepunt=> Reysankhan - Shi Do Khan/Shiatsu (2 Players Remix) :eyes: Dat blijft een heerlijke trance tune met super opbouw en climax! :eyespop: |
|
|
|
|