return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Armin Only - 7 uur Armin! (pg. 7)
View this Thread in Original format
MaGiK54
Der is officieel besloten dat ik ook ga komen, deze week ff kaarten scoren en dan ga ik fijn een stukkie varen (ik haat boten).
Original
Kaartje is binnen.
Tom Lont
Kaartje gisteren ff gehaald. Lijkt me wel een leuk sfeertje straks met z'n allen op een boot. :D
SnuggLe
Frans, wat bedoel je met 3 april?
Carl Cox ofzo? Daar ga ik denk ik nie eens heen.
Heb iig geen cameratoestemming voor PF aangevraagd, als je dat denkt.
Wat is er 3 april??? Of dat met RV dan?

Bij de weg: Er stond een heeeeeeeeeeel klein artikeltje in de volkskrant over 'Partyboats' op het Ijsselmeer en vergunningen etc. De overheid vondt dat iedere gemeente een vergunning zou moeten geven om de overlast tegen te gaan ofzo. Snapte het niet helemaal, maar kvan van invloed zijn op dit feestje...!!
Optimus
3 april RV @ XL:cool:
Gotcha85
Mja natuurlijk wel supervet, maar om nou naderhand 2 uur op de trein te gaan wachten .........
Freezel
quote:
Originally posted by Gotcha85
Mja natuurlijk wel supervet, maar om nou naderhand 2 uur op de trein te gaan wachten .........

Das inderdaad een nadeel ja. Ik heb daar ook een enorme hekel aan. 2 uur levensloos op een station hangen :p Vandaar dat we tegenwoordig alleen nog maar met de auto naar feesten gaan ;)
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Gotcha85

Je moet ook in Amsterdam gaan wonen man :p

En ik heb mijn kaartjes ook binnen :D
Gotcha85
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Je moet ook in Amsterdam gaan wonen man :p

En ik heb mijn kaartjes ook binnen :D

Als t goed is kan ik volgend (school)jaar mooi in Amsterdam bij een maat overnachte ghehe ;)
eieregooie
Kheb ook maar ff een "voor de zekerheid" kaartje gekocht :)

MaGiK54
Even vraagie, vriend van me wil graag een digi fotocam meenemen, zullen ze daar moeilijk over doen ? Vind het altijd moeilijk inschatten op feessies.
emma
quote:
Originally posted by MaGiK54
Even vraagie, vriend van me wil graag een digi fotocam meenemen, zullen ze daar moeilijk over doen ? Vind het altijd moeilijk inschatten op feessies.

denk niet dat ze er daar moeilijk over gaan doen !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement