|
Armin Only - 7 uur Armin! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by dj_spare
Daar dat briefje ingeleverd, ging ze weer zoeken, maar kon ze het weer niet vinden. In de map kijken, kon ze ook niet vinden. Toen ging ze bellen naar de staatsloterij show... 'oooohja nu zie ik hem'. Dus ik dacht van EINDELIJK!! Niet dus :( nadat ik had gezegd dat ik twee kaartjes wilde, begon het mens te zoeken in de bak met kaartjes. Na verschillende soorten kaartjes erin te hebben gestoken, liep ze ineens weg naar achteren, kwam ze terug met een andere miep. Die kon ook geen goed kaartje vinden om in dat printding te douwen dus zij belde maar eventjes weer op. Na 5 mins aan de lijn te hebben gehangen kreeg ik de mededeling dat deze kaartjes alleen bij de f*cking free record shop gehaald kunnen worden. Ikke nog tegenstribbelen met het feit dat het verkooppunt op de ticketbox site werd aangegeven, maar ze konden er nix aan doen... |
In Groningen hadden ze er ook wat moeite mee..
Het bleek dat het feest niet op de gewone lijst stond, maar in een of ander weekblad met nieuwe feesten..
Toen ze dat eenmaal gevonden hadden ging het wel vlot, alleen had de man achter de kassa nog nooit van de Ocean Diva gehoord (op zich ook niet zo gek aangezien het ding net in de vaart is)
Maar de kaartjes zijn binnen en waren trouwens 27,50 bij de FRS! |
|
|
| jp |

"Armin kaartjes te koop, wie maakt me los. 50 euro maar mensen, de laatste kaartjes. Uniek feest! Sla je slag voordat het te laat is!"
Geintje :toothless
Btw: waarom heb ik 27,75 betaald? :whip: :mad: |
|
|
| MaGiK54 |
| Ben ff aan het pijlen of ik ook nog een paar mensen mee kan krijgen naar dit feessie. Heb het alleen niet zo op die boot, dattie gaat varen vind ik maar niks. Maar ja, je moet er maar wat voor over hebben. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
ASOT BOOT PARTY UPDATE!
EXCLUSIEF van www.arminvanbuuren.com
De voorbereidingen voor de release party zijn al in volle gang!
De boot is zojuist in Armin zijn achtertuin geplaatst en naar alle waarschijnlijkheid zal armin dit weekeinde beginnen met het schilderen van de buitenkant van de boot. Volgend weekeinde zal hij de eventuele gaten dichten en de geluidsinstallatie installeren!
Hou deze site in de gaten voor meer updates!
|
foto geef wat vertekend beeld maar al bij al toch aardige sloep zou ik zo zeggen :p |
|
|
| jp |
| quote: | | de tering zeg ff voor 475 euro tickets |
499,50 ;)
Armin better be good :D
ps:
*Boarding 22.00 -01.00
*Sailing 01.00-04.00
*End 05.00
Waar zal dat ding heenvaren in 3 uur tijd? Hopelijk langs het CS richting KNSM Eiland en terug :)
Vertrek Radarweg (Sloterdijk bij Telegraaf gebouw) |
|
|
| dj_spare |
| Ja ff een vraagje... hoe komen we daar het beste... naar Sloterdijk en dan hoorde ik iets over pendelbussen??? |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by dj_spare
hoe komen we daar het beste... |
:D
ps: OMG |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by jp
:D
ps: OMG |
hahaha heerlijk! :D |
|
|
| NoisyNeil |
| haha dan draait hij vast en zeker, ... song for the ocean(drive) ;) goh, wat ben ik toch weer flauw! wel supervet trouwens, ... :D:D |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Flipper01
In Groningen hadden ze er ook wat moeite mee..
Het bleek dat het feest niet op de gewone lijst stond, maar in een of ander weekblad met nieuwe feesten..
Toen ze dat eenmaal gevonden hadden ging het wel vlot, alleen had de man achter de kassa nog nooit van de Ocean Diva gehoord (op zich ook niet zo gek aangezien het ding net in de vaart is)
Maar de kaartjes zijn binnen en waren trouwens 27,50 bij de FRS! |
:nervous: :nervous: :nervous: potverdorie.....
als dat maare goed komt.... |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
:nervous: :nervous: :nervous: potverdorie.....
als dat maare goed komt.... |
Ze zullen nu wel weten hoe het moet...
Op de site van Ocean Diva staat dat er 1500 man op de boot kunnen, dus als ze 2000 kaarten verkopen zal het wel druk worden ;) |
|
|
| eieregooie |
| Ok, morgen ff kaartjes scouten :D |
|
|
|
|