return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 
Armin Only - 7 uur Armin! (pg. 20)
View this Thread in Original format
Frankisback
was weer een super dik feestje, ff nog partyhardy gesproken

heeft iemand al foto's, want ik zag zoveel mensen foto's maken van armin.

Oja dat was ook zo leuk, echt heleboel mensen vroegen plaatjes aan, maar hij wees ze bijna allemaal af :D
ambs
Woeiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!! ik baalde gister enorm dat ik er niet bij kon zijn maar als ik van iedereen hoor hoe ze het vonden enz, dan ben ik toch happy!!!

Ik verwacht ook niet minder van m'n favo dj ;) En ookal was ik er zelf niet bij, weet ik zeker dat Armin weer eens heeft bewezen dat hij gewoon super is :D
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by ambs
Woeiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!! ik baalde gister enorm dat ik er niet bij kon zijn maar als ik van iedereen hoor hoe ze het vonden enz, dan ben ik toch happy!!!

Ik verwacht ook niet minder van m'n favo dj ;) En ookal was ik er zelf niet bij, weet ik zeker dat Armin weer eens heeft bewezen dat hij gewoon super is :D

Er liepen er daar genoeg andere groupies rond hoor :p
Flipper01
quote:
Originally posted by jp
En wie is er als eerste thuis? :p

Ik weet iig zeker dat ik als laatste thuis was, wat een enorm gekut met die treinen zeg.. Ik heb ook altijd de neiging om in de trein de stappen die er het langst over doet :whip:

Het feest was echt superr!! Armin draaide echt lekker, locatie was helemaal top, ik heb me echt heel goed vermaakt.
eieregooie
quote:
Originally posted by TranceZoner
geluid deed af en toe raar(misschien door Armin, misschien door andere omstandigheden, ik weet het niet), soort glitches ofzo,

Dat was gewoon overslaan van de plaat als er weer es iemand op het podium stapte... Armin voor z'n verjaardag setje freefloats geven? :p
dj_spare
aaah dat was irritant ja... armin zelf vond het ook niet al te prettig dat de platen (vooral de meest rechtse draaitafel) nonstop oversloegen... ook een beetje slecht dat er geen freefloats aanwezig waren, en dat op een boot :toothless
franzelare
ik heb mijn foto's al uitgezocht en geupload, dus nu ff wachten totdat het wat rusitger op floQ is en dan komen ze online :)
emma
quote:
Originally posted by Flipper01
Ik weet iig zeker dat ik als laatste thuis was

was je later dan 10.30u thuis?
want dat was het uur dat ik mijn huisje binnenstrompelde :o

voorproefje van mijn pix => http://www.rotationz.be/index.php?p...detail&tune=161
Flipper01
quote:
Originally posted by emma
was je later dan 10.30u thuis?
want dat was het uur dat ik mijn huisje binnenstrompelde :o

Uiteindelijk was ik om 14:30 uur thuis.. Ik heb alleen nog wel een tussenstop gehad in Arnhem en ontbeten bij m'n ouders ;)
Tom Lont
Armin is the number one dj, dat heeft hij voor mij weer bewezen :D Ik heb zoveel mooie platen voorbij horen komen, geweldig! Sfeertje was ook super en ik heb het publiek toch echt wel los zien gaan :D Partyhardy en Moogwai, het was leuk jullie gesproken te hebben, volgende TA meeting ben ik er bij. Zo nog 2 weekjes en dan Armin en Marcus :crazy: in de XL :D

Freezel
quote:
Originally posted by eieregooie
Dat was gewoon overslaan van de plaat als er weer es iemand op het podium stapte... Armin voor z'n verjaardag setje freefloats geven? :p

Hehe, waar jij er dus eentje van was toch en de naald een centimetertje of 2 verder sprong? :D :p
Flipper01
quote:
Originally posted by Freezel
Hehe, waar jij er dus eentje van was toch en de naald een centimetertje of 2 verder sprong? :D :p

En Remy-D!!!
Volgens mij wilde hij ook een handtekening van Armin op z'n t-shirt hebben..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 
Privacy Statement