|
Armin Only - 7 uur Armin! (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
wel echt super klote dat dit al om 5 uur is afgelopen, kan ik nog een beetje gaan blauwbekken tot de eerste treinen rijden! :( |
idd.. rond 6.00 gaan pas de eerste treinen en als je verder als Utrecht moet dan moet je al helemaal lang wachten :( |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Official International-TA-meeting @ Armin Only:
HALF PAST ONE AT THE BACKSIDE OF THE BOAT. |
Meeting was toch in overleg gesteld op half twee, zie nu dat half één de ronde doet ?? Gezien de internationale aard van dit feessie had ik het voor de duidelijkheid in het Engels gezet, wellicht is daar enige verwaring door ontstaan. Dit tijdstip is gekozen omdat dat dan iedereen op zeker aan boord is en als iemand dan nog niet aan boord is heeft dikke pech en moetie hij/zij achter de boot aanzwemmen. |
|
|
| eieregooie |
| half 2 ja, trancezonert ken geen engels denk ik ;) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
wel echt super klote dat dit al om 5 uur is afgelopen, kan ik nog een beetje gaan blauwbekken tot de eerste treinen rijden! :( |
Anders gewoon een afterparty bij mij thuis :p |
|
|
| jp |
En wie is er als eerste thuis? :p
Armin mag terugkijken op een geslaagd feest. Er hing zo'n lekker relaxed sfeertje en alles was prima geregeld.
Die boot had net zo goed kunnen blijven liggen, als je van heen en weer varen houdt kun je net zo goed de pont nemen. Overigens is het ding niet gekapseisd, wat een wonder mag heten met zo'n publiek ;)
Slaapies doen! :toothless |
|
|
| Robert |
| quote: | Originally posted by jp
En wie is er als eerste thuis? :p
Armin mag terugkijken op een geslaagd feest. Er hing zo'n lekker relaxed sfeertje en alles was prima geregeld.
Die boot had net zo goed kunnen blijven liggen, als je van heen en weer varen houdt kun je net zo goed de pont nemen. Overigens is het ding niet gekapseisd, wat een wonder mag heten met zo'n publiek ;)
Slaapies doen! :toothless |
idd cool feestje, maar eerst slapen :) |
|
|
| eieregooie |
| Jaaaaaaaaa feestje was toppie :D :D |
|
|
| moogwai |
Ben net thuis... en het feest was 4 uur geleden afgelopen ;) Ben nu weer klaarwakker, want ik moest nog een ochtendwandeling houden :D
Maar wat een megafeest was het zeg!! Niet normaal wat een sfeer, en Armin zat lekker te knallen, trance, progressive, techno! Allemaal vet!!! En die boot is echt een toplocatie, zeker voor herhaling vatbaar!!! |
|
|
| dj_spare |
ben ook net thuis, het was me een ongeloofelijk vet feestje!! Goed geluid (wat ik niet had verwacht), lekkere maar af en toe irritante drums en Sahara!!! :D
nu ga ik slapen |
|
|
| moogwai |
haha.. 1 minuut later :p
Signum - Solar Level... woeiiiiiiiii |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by moogwai
haha.. 1 minuut later :p
Signum - Solar Level... woeiiiiiiiii |
zo ook al thuis? heb je ook snel gedaan :D
anyway, maffen :P |
|
|
| Freezel |
Feestje was echt top :) Topsfeer, Topmuziek :)
Ga nu ff voetballen :p
edit: afgelast :D |
|
|
|
|