|
Armin Only - 7 uur Armin! (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
| Iemand een suggestie waar ik makkelijk foto's kan hosten en linken? Heb nog wel wat foto's van vannacht... |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Iemand een suggestie waar ik makkelijk foto's kan hosten en linken? Heb nog wel wat foto's van vannacht... |
Ik geloof dat http://www.picserver.tk/ wel goed werkt. |
|
|
| SnuggLe |
Er liepen er daar genoeg andere groupies rond hoor :p |
Oftewel Amber, je moet nog meer doen om te je onderscheiden van de andere groupies. Iets van een tattoo ofzo :p |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Flipper01
En Remy-D!!!
Volgens mij wilde hij ook een handtekening van Armin op z'n t-shirt hebben.. |
Laat ik daar nou net een foto van hebben :D
 |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Freezel
Hehe, waar jij er dus eentje van was toch en de naald een centimetertje of 2 verder sprong? :D :p |
En het ergste was... ik had het niet eens door :p
Ach ja, happens... |
|
|
| franzelare |
mijn foto's staan op Pf, het zijn er niet zoveel, maar het was ook niet zoon groot feest.
de TA meeting foto staat er ook op :) |
|
|
| Eagle` |
| hebben jullie nu die titanic scene gedaan aan de achterkant van die sloep ??? :p |
|
|
| Tom Lont |
| Leuke foto's franzelare :) |
|
|
| moogwai |
Laat ik daar nou net een foto van hebben :D
|
Wat een actie weer... zelfs Remy-D stapt over van Tiesto naar Armin :haha: Handtekening al ingelijst :D
Remy-D was gister weer lekker bezig :p |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Eagle`
hebben jullie nu die titanic scene gedaan aan de achterkant van die sloep ??? :p |
nee, 't was de voorkant :( |
|
|
| SnuggLe |

Ik heb de meetingfoto maar even gehost, van PF hosten is niet handig.
Oke vlnr: Totalwoot, High_NRG, Moogwai, Flipper, een veel te bruine JP, Bartez, Arise, Eieregooie, Odyne, M_Peror, DJ_Spare (onherkenbaar), Partyhardy, Magic54, ??Mgic83?? , en als laatste die dame = Ramoontje (hier lid??)
Oke dan moeten sommige mensen die er wel waren maar niet op de foto wilden/konden geknuppeld worden (zonder goede reden waarom ze er niet waren) ;) :D |
|
|
|
|