return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Formule 1
View this Thread in Original format
MennoB
FF een Formule 1 tread :)

Ik zag weer dat Ferrari (Schumacher en Barrichello) weer een seconde sneller waren dan de rest. Nou maar hopen dat het niet weer zo'n saai seizoen wordt al 2 jaar geleden..
dj_spare
inderdaad maar hopen... ik vond het de laatste 2 seizoenen niet veel meer aan.. in de goeie ouwe tijd was ik echt een die-hard. Ben zelfs twee keer naar een Formule 1 race geweest! Dat was echt zoo machtig, toen deed Mika Hakkinen nog mee enzo, en toen was McLaren nog redelijk competatief... ben benieuwd wat het dit jaar wordt :D
Jay M
Vorig jaar was het goed anders wel goed spannend. Montoya, Raikkonen en Schumacher waren redelijk aan elkaar gewaagd. Het had maar iets anders hoeven lopen of Kimi pakte de titel. Renault zorgde ook voor wat stuntjes: Alonso is een held! Ik hoop echt dat t dit jaar weer zoiets wordt.. doe maar spannender want onze Jos is er natuurlijk niet meer bij.

Wie gaan er dit jaar verrassen....?
jp
Wordt het niet eens tijd voor een TA subleague op FOK (F1 management spel)?

http://f1manager.fok.nl/

subleague: tranceaddict
pass: tranceaddict

:toocool:
DanceTrend
quote:
Originally posted by jp
Wordt het niet eens tijd voor een TA subleague op FOK (F1 management spel)?

http://f1manager.fok.nl/

subleague: tranceaddict
pass: tranceaddict

:toocool:

Haha ik doe ook mee aan die manager maar zit al in een andere subleague :p

Das wel lachen die F1manager..
TOR
een seconde is idd erg veel.
ik hoop echt dat de tijden van vandaag geen correct beeld geven van de ware snelheid van de bolides.
2 jaar geleden heb ik me nog nooit zo verveeld tijdens een f1 seizoen.

vorig jaar was dik in orde!
SnuggLe
Ik doe ook mee.
Wat krijg je verrot weinig geld in het begin zeg :S
jp
quote:
Originally posted by DanceTrend
zit al in een andere subleague :p

Je kunt je in meerdere subleagues aanmelden :)
MennoB
quote:
Originally posted by Jay M

Wie gaan er dit jaar verrassen....?

Ik denk dat Alonso, Trulli, Button, Webber en Fisichella het ontzettend goed doen dit jaar..
babbel
Vorig jaar was Ferrari ook oppermachtig in de vrije traingen en de kwalificatie, was vorig jaar saai?

In 1997 reed Villeneuve in de kwalificatie zijn teamgenoot (2e) op 1.7 seconden en Schumcher (3e) op 2.1 seconden en dat jaar was ook nou niet echt saai te noemen ;)

Het zegt gewoon nog helemaal niets. Als het kampioenschap in europa is en ferrari heeft alles gewonnen dan kan je pas zeggen dat het saai wordt ;)

Switch
quote:
De username 'tranceaddict' is onbekend. Ga terug en voer een andere naam in.
robin
ff stap voor stap voor iedereen.

1 ga naar www.fok.nl
2 meld je aan (als je nog niet lid was) (en log in)
3 ga naar site-navigatie (rechts boven) en zet die op f1 manager
4 klik op aanmelden en vul daar je in
5 ga naar manager > teammanagement en selecteer je rijders, motor, chassis en banden (kijk eerst overal naar de kosten.. schrijf dit ook op, ander kom je in de problemen :o)
6 ga naar manager > subleagues
7 zoek tranceaddict, en vink het bolletje daarvoor aan
8 scroll naar onder, typ bij password tranceaddict *weet niet eens of dat echt moet maar doe toch maar*
9 klik op toevoegen aan subleague

dan moet alles werken *als ik een punt heb over geslagen zeg het dan ff dan verander ik dat*

robin
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Privacy Statement