|
Pittige Thread: Azielzoekers (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
kataklop kataklop kataklop,
dochter van Ivanhoe zucht en geeft een grote schop
aan iedereen met racisme en een grote bek,
en met haar magische zwaard prikt ze ze vervolgens allemaal lek.
:toothless
(over dat laatste met die grote bek en lek, sorry: iets beters kon ik zo gauw niet vinden :D :D :D. kZal beter mijn best doen met rijmen, zodat ik volgend jaar mee kan doen aan de nationale ridderlijke rijmwedstrijden) |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
kataklop kataklop kataklop,
dochter van Ivanhoe zucht en geeft een grote schop
aan iedereen met racisme en een grote bek,
en met haar magische zwaard prikt ze ze vervolgens allemaal lek.
:toothless
(over dat laatste met die grote bek en lek, sorry: iets beters kon ik zo gauw niet vinden :D :D :D. kZal beter mijn best doen met rijmen, zodat ik volgend jaar mee kan doen aan de nationale ridderlijke rijmwedstrijden) |
Hmm, Bek:
Nek, Gek, Rek, Stek, Vlek, Hek, Dek, Wack,euh...:conf: |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by MetzZ_!!
Hmm, Bek:
Nek, Gek, Rek, Stek, Vlek, Hek, Dek, Wack,euh...:conf: |
trek in een snack :eyes: , een peuk draai je met shag, of je gooit er wat gras bij en dan voel je je te gek haha:D |
|
|
| Eye-Riz |
yeah, jullie hebben blijkbaar geen last van het vrijdagmiddag gevoel. MAAAAR: door jullie heb ik nieuwe inspiratie:
** ouwe vrek, met je lepel in je bek, eruit is de rek, door die blauwe plek, veren met pek, pffffffff....... hijghijg..... ik kan niet meer, het is te warm voor zoveel moeite.... ik ga naar HUIS! :eek: |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
hmm....staan de woorden redelijk en extreem niet erg ver van elkaar af?
maar Gek...wat zou jij doen als je door je ouders verplicht naar China wordt gestuurd om daar aan een universiteit te gaan studeren en het enige wat jij nog hebt met je vaderland zijn je chinese studiegenootjes? en dan kom je op een school waar iedereen je raar vind omdat je andere gewoontes hebt....omdat je andere zeep gebruikt:p en omdat je zo'n heimwee hebt dat je hun taal maar moeilijk kunt leren?
ik zit ook op een internationale school, waar ook erg veel chinezen en afrikanen zitten....en ik vind ze af en toe (hoho...best vaak) ook zwaar irri, maar meestal hebben zij er niet voor gekozen om hier te komen en kunnen ze ook niet weer terug naar huis omdat ze dan hun hele familieeer omlaag halen: opgeven is namelijk een schande in deze landen!
En tja....ik vind het altijd makkelijk praten, buitenlanders dit, buitenlanders dat...terwijl er van beide kanten nix wordt ondernomen om het "probleem" op te lossen. Ik snap ook niet dat jullie het over buitenlanders hebben! Hoe zou jij het vinden als je ouders én jijzelf gewoon in Turkije geboren waren, maar alle Turken zien jullie als buitenlanders: oneerlijk toch? Die zogenaamde buitenlanders van jullie bestaan helemaal niet! En wat is het toch makkelijk om met je vingertje te wijzen....puh....een beter LEEFmilieu begint verdomme ook bij jezelf.
En dan zou ik in een boerengat moeten wonen omdat ik géén hekel aan de "buitenlanders" heb? O M G Ik vind de problemen die nederlandse jongeren geven net zo verontrustend.
Maar misschien ligt het gewoon aan mijn liberale aard, en ik heb het gevoel dat ik hier ook nooit normaal over kan discusiëren, omdat ik me gewoon té weinig in beide partijen heb verdiept...dat kan ik dus ook van andere mensen zeggen die hier proberen te discussiëren:rolleyes:
cheerz gekhous....jij jouw ding, ik de mijne ennu...o wee als jij iemand aanvalt:p |
Ik ben eens met wat je zegt Miss P (WOW :eek: :eek: :p )! Ik heb ook heel veel respect voor de buitenlanders die hier een fatsoenlijk leven proberen te beginnen! En zichzelf inzetten om een goede opleiding te doen! Meestal doen zij dit veel beter dan de gemiddelde Nederlander, omdat zij alles uit de kast halen!
Maar hetgeen ik niet tegen kan zijn de buitenlanders die immigreren, asiel aanvragen, asiel krijgen, uitkering krijgen en de hele dag op hun ster gaan zitten en lekker teren op de belastingcenten! Die moet dus zogezegd "oprotten"!
Maar even nog, ik ben dus niet tegen buitenlanders in het algemeen! Helemaal niet zelf, buitenlanders die wat willen presteren en dat ook doen, daar heb ik veel respect voor! |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Rudy
Ik ben eens met wat je zegt Miss P (WOW :eek: :eek: :p )! Ik heb ook heel veel respect voor de buitenlanders die hier een fatsoenlijk leven proberen te beginnen! En zichzelf inzetten om een goede opleiding te doen! Meestal doen zij dit veel beter dan de gemiddelde Nederlander, omdat zij alles uit de kast halen!
Maar hetgeen ik niet tegen kan zijn de buitenlanders die immigreren, asiel aanvragen, asiel krijgen, uitkering krijgen en de hele dag op hun ster gaan zitten en lekker teren op de belastingcenten! Die moet dus zogezegd "oprotten"!
Maar even nog, ik ben dus niet tegen buitenlanders in het algemeen! Helemaal niet zelf, buitenlanders die wat willen presteren en dat ook doen, daar heb ik veel respect voor! |
De hele dag op hun ster zitten? In de coffeeshop ja! Das waarschijnlijk de reden dat ze hierheen gekomen zijn :D:p:D |
|
|
| Gekhous |
| bedankt Eye-Riz en Jukx, voor jullie ontzettend leuke, en bovendien NUTTELOZE commentaar, bijv. dat ik geen respect zou hebben, en dat ik lachwekkend zou zijn: in het ALGEMEEN hou ik niet van de zogenaamde buitenlanders, maar ik BEOORDEEL ze individueel, en dat staat HEEL duidelijk in een van mn posts, dus ALS jullie willen zeiken over mijn visie over buitenlanders in het algemeen, doe het dan juist, en gebaseerd op feiten, en probeer me voor de grap van visie te veranderen, wil wel eens weten waarom ik mijn algemene visie moet veranderen, omdat die volgens jullie zo slecht is?? |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Gekhous
bedankt Eye-Riz en Jukx, voor jullie ontzettend leuke, en bovendien NUTTELOZE commentaar, bijv. dat ik geen respect zou hebben, en dat ik lachwekkend zou zijn: in het ALGEMEEN hou ik niet van de zogenaamde buitenlanders, maar ik BEOORDEEL ze individueel, en dat staat HEEL duidelijk in een van mn posts, dus ALS jullie willen zeiken over mijn visie over buitenlanders in het algemeen, doe het dan juist, en gebaseerd op feiten, en probeer me voor de grap van visie te veranderen, wil wel eens weten waarom ik mijn algemene visie moet veranderen, omdat die volgens jullie zo slecht is?? |
Ja, hou a.u.b. je eigen mening idd! En voor alle moraalridders!!
http://www.amishrakefight.org/gfy/
;) ;) Just kiddin |
|
|
| Eye-Riz |
Ik loop niet te zeiken Gekhous, ik geef alleen een reactie. Als je je aangevallen voelt door dat rijmpje, spijt me dat voor je, maar het was niet om jou aan te vallen (je naam staat er toch niet bij?), het was een algemeen iets over racisme en dat deed ik omdat ik er een beetje moedeloos van word op zo'n dag als vandaag.
Misschien is het handig als je iets beter zou lezen. Ik heb namelijk niet gezegd dat je lachwekkend was, ook niet geïnsinueerd. Wel vind ik het raar dat je 'Respect' in je onderschrift hebt staan terwijl ik dat niet ergens terug vind in je je reacties waarin jij beschrijft hoe je over buitenlanders denkt. That's all. Je zou verder in de thread nog eens moeten lezen, dat ik er geen probleem van maak dat iemand anders denkt dan ik, alleen laat mij dan ook mijn mening hebben (respecteer dat dus, moet lukken, je herinnert jezelf er tenslotte aan in je onderschrift), en noem het dan niet meteen gezeik.
Mocht iets lachwekkend op je overkomen: mooi zo, beetje luchtigheid kan geen kwaad. Maar als jij interpreteert dat die lachwekkendheid over jou gaat, dan moet je misschien wat objectiever de reacties lezen.
Peace and Respect to you too... :rolleyes: |
|
|
| Gekhous |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
[B]Ik loop niet te zeiken Gekhous, ik geef alleen een reactie. Als je je aangevallen voelt door dat rijmpje, spijt me dat voor je, maar het was niet om jou aan te vallen (je naam staat er toch niet bij?), het was een algemeen iets over racisme en dat deed ik omdat ik er een beetje moedeloos van word op zo'n dag als vandaag. |
sorry, maar was niet over rijmpje, was bij jou over respect dingie:
| quote: | | Wel vind ik het raar dat je 'Respect' in je onderschrift hebt staan terwijl ik dat niet ergens terug vind in je je reacties waarin jij beschrijft hoe je over buitenlanders denkt. |
en ik vind het niet nodig om mezelf te herhalen, want dit heb ik net uitgelegt schatje
| quote: | | That's all. Je zou verder in de thread nog eens moeten lezen, dat ik er geen probleem van maak dat iemand anders denkt dan ik, alleen laat mij dan ook mijn mening hebben (respecteer dat dus, moet lukken, je herinnert jezelf er tenslotte aan in je onderschrift), en noem het dan niet meteen gezeik. |
ok, eerlijk toegeven: jij was niet aan het zeiken, die andere gast alleen...
| quote: | | Mocht iets lachwekkend op je overkomen: mooi zo, beetje luchtigheid kan geen kwaad. Maar als jij interpreteert dat die lachwekkendheid over jou gaat, dan moet je misschien wat objectiever de reacties lezen. |
ik citeer Jukx: "hahaha heb je nou zelf nog niet door hoe lachwekkend je bent?? loopt die eerst iedere buitenlander af te zeiken en dan zoiets!" ik weet niet hoe jij dit interpeteert, maar volgens mij word er hier toch echt gezegd dat het om mij gaat :)
en luchtigheid.... ik ben luchtiger dan een bros :) het leven moet je niet te serieus nemen, veel leuker, en een stuk minder om je zorgen over te maken |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | | en luchtigheid.... ik ben luchtiger dan een bros het leven moet je niet te serieus nemen, veel leuker, en een stuk minder om je zorgen over te maken |
Zo reageerde je anders niet de vorige keer...
Trouwens, kijk maar uit: luchtiger dan een bros is niet zo best ;) (vooral niet met deze hitte, dan smelt je nog weg. onee, je was alleen maar luchtig, en niet van chocola, fjieuw! :D :D :D) |
|
|
| Gekhous |
mix tussen M&Ms en bros: luchtig, en smelt niet in de hand, maar wel in de mond zeg maar :)
en inderdaad, soms moet je ff wat serieuzer reageren dan anders, hangt van situatie af... |
|
|
|
|