|
Pittige Thread: Azielzoekers (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
EINDELIJK...Op deze post heb ik al maanden zitten wachten. Meer volgelingen kan geen kwaad...
Hoogachtend,
!_PeTrUs_!
Addicted Priest |
Hahahaha:D:D:D:D, Petrus zn nick wordt werkelijkheid :p |
|
|
| Gekhous |
van mij mag het, indien:
a. ze Nederlands praten
b. werken
c. niet stinken
d. hun kinderen naar NEDERLANDSE scholen sturen
e. niet zeiken over het Nederlandse beleid ten opzichte van anything
als ze aan alle punten voldoen mogen ze van mij dus blijven, helaas geldt voor een kleine 90% dat dat niet het geval is, en die mogen van mij collectief optiefen |
|
|
| Dago "B" Duck |
Dan kunnen die zwaar gereformeerde luitjes uit de omgeving van Staphorst, zwartekousen kerkers, radicalen, neonazi's en verder iedereen die zeurt of welleens wildplast ook allemaal opzouten. Wordt het lekker rustig in Nederland !
ps: jij zal er dan ook wel niet meer zijn Gekhous, denk je wel ?:D |
|
|
| MetzZ_!! |
erger!:confused: Erger!!:( ERGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!:mad: :mad: :mad:
Bah! |
|
|
| Miss Proximus |
Ik vind het een beetje een rare uitslag aan het worden.
Er hebben 36 mensen gestemd, waarvan er 8 (!!!!!!!!!) op oprotten hebben gestemd, terwijl er 2 zijn die het ook hebben laten weten!
Volgens mij word er geknoeid ofzo, want hebben wij wel 36 actieve leden?????? na jah...ik zie ze vliegen :o (wooooooei! daar ging er weer 1) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Gekhous
van mij mag het, indien:
a. ze Nederlands praten
b. werken
c. niet stinken
d. hun kinderen naar NEDERLANDSE scholen sturen
e. niet zeiken over het Nederlandse beleid ten opzichte van anything
als ze aan alle punten voldoen mogen ze van mij dus blijven, helaas geldt voor een kleine 90% dat dat niet het geval is, en die mogen van mij collectief optiefen |
Vooral punt c vind ik errug belangrijk :p |
|
|
| Rudy |
Hey de thread heeft plotseling een interessante wending genomen! Ik was er 2 dagen niet omdat mijn compu gaar was!
Ik ben het echt 100% met Gekhous eens! AANPASSEN, that's the word! |
|
|
| MetzZ_!! |
Hmm, weet je wat ook een idee is?
Als nou alle mensen die zo'n hekel hebben aan buitenlanders,(om de verkeerde redenen) een mooi onbewoond eiland uitzoeken ergens bij, laten we zeggen, Antartica en daar lekker met zijn allen gaan wonen... |
|
|
| Gekhous |
| quote: | Originally posted by MetzZ_!!
Hmm, weet je wat ook een idee is?
Als nou alle mensen die zo'n hekel hebben aan buitenlanders,(om de verkeerde redenen) een mooi onbewoond eiland uitzoeken ergens bij, laten we zeggen, Antartica en daar lekker met zijn allen gaan wonen... |
nee, laat HUN ff op een onbewoond eiland gaan wonen (wat dan niet meer onbewoond is, maar dat daar gelaten, domme mensen moeten er ook zijn, net als er mensen zijn die beter zijn in leiding geven, en dan zijn er ook de turken en de marokanen), ipv mij te irriteren in mn Nederlandje!!
ik bedoel, Nederland heet niet Nederland omdat het van de buitenlanders is, wat hun toch iets TE vaak denken, zorg eerst dat je je goed ken aanpassen hier, en daarna heb je MISSCHIEN recht om te lopen zeiken over wat er allemaal schort aan Nederland, maar dan alsnog: als hun het hier niet leuk vinden, mijn zegen hebben ze om met het volgende vliegtuig of, als ze dat niet kunnen betalen van hun uitkering, met de volgende handkar weer lekker naar hun eigen land op te rotten |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by Gekhous
nee, laat HUN ff op een onbewoond eiland gaan wonen (wat dan niet meer onbewoond is, maar dat daar gelaten, domme mensen moeten er ook zijn, |
---->
Ik zeg: laat ze lekker een onbewoond eiland uitzoeken. Op het moment dat ze er 1 uitzoeken is ie toch nog onbewoond?? Lijkt me logisch dat als er mensen op een eiland zitten dat ie dan niet meer ONbewoond is. Dat hoef je me echt niet uit te leggen.
----
| quote: | [i]
ik bedoel, Nederland heet niet Nederland omdat het van de buitenlanders is, wat hun toch iets TE vaak denken, zorg eerst dat je je goed ken aanpassen hier, en daarna heb je MISSCHIEN recht om te lopen zeiken over wat er allemaal schort aan Nederland, maar dan alsnog: als hun het hier niet leuk vinden, mijn zegen hebben ze om met het volgende vliegtuig of, als ze dat niet kunnen betalen van hun uitkering, met de volgende handkar weer lekker naar hun eigen land op te rotten |
Hier heb ik geen reactie op... That's your opinion. Maar als je zegt 'buitenlanders', bedoel je dan de Asielzoekers/Turken en al die andere 'probleemgroepen' waarover je zoveel in het nieuws hoort. Of iedereen met een andere huidskleur of gewoon iedereen die niet uit NL komt? |
|
|
| Gekhous |
de "probleemgroepen", en niet alleen omdat ze in het nieuws zijn, voorbeeld: bij mij op school hebben we ook een paar internationale opleidingen, met heel veel aziatische mensen, nemen gewoon niet eens de ing moeite om Nederlands te leren!!!! en een partij stinken dat ze doen, niet normaal!!! dat soort asociaal gedrag mogen ze lekker in hun eigen land gaan vertonen, maar niet hier!!
en dan zeiken dat ze niet netjes behandeld worden hier, leer eerst om onze taal te spreken kankerleier, flikker lekker op zeg!!! en dat geld dus voor alle mensen die niet uit Nederland komen, pas je je niet aan, dan rot je maar lekker op
ik werk in een winkel, en als die mensen onderling ook maar 3 woorden in het buitenlands zeggen, of in totaal onnavolgbaar "Nederlands" iets proberen te zeggen, zonder ook maar enige betekenis, loop ik gewoon weg, ik ben bereid 2 talen te spreken in de winkel, Nederlands en Engels, en praten ze niet een van die 2, jammer voor ze, dan word het tijd om een woordenboek erbij te pakken, want versta ik het na 3x vragen niet, loop ik weg en negeer ik ze gewoon |
|
|
| MetzZ_!! |
OMG! Lekker Xtreem.
Maarja, je hebt PECH, want ze zijn er nu eenmaal en voorlopig gaan ze niet weg. Waarschijnlijk wordt Nederland nooit meer Nederlands!!
Accept it, Deal with it and go on with.... party-ing!!;) |
|
|
|
|