return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 
Pittige Thread: Azielzoekers (pg. 15)
View this Thread in Original format
arno
quote:
Originally posted by MetzZ_!!

Zo ook, 3 weken geleden, denk ik ergens iets gezellig te gaan drinken, wordt ik zowat die tent uitgezet omdat ik een kleurtje heb:conf:



een paar rotte appels verzieken het voor de rest.
Blik
ok, ff deze zaak van een andere kant bekijken, van vinden jullie van nederlanders die naar een belastingparadijsje verhuizen omdat ze daar minder belasting hoeven te betalen......??
MetzZ_!!
LOL!

Daar had ik nog niet aan gedacht:D
magrec
quote:
Originally posted by Blik
ok, ff deze zaak van een andere kant bekijken, van vinden jullie van nederlanders die naar een belastingparadijsje verhuizen omdat ze daar minder belasting hoeven te betalen......??


Die mensen hebben hun eigen geld verdient. Hoeven geen geld van de regering te hebben. Zullen daar waarschijnlijk ook de economie aardig in de goede richting kunnen helpen....in hoeverre die al niet super is (ehm monaco.....)
Blik
quote:
Originally posted by magrec


Die mensen hebben hun eigen geld verdient. Hoeven geen geld van de regering te hebben. Zullen daar waarschijnlijk ook de economie aardig in de goede richting kunnen helpen....in hoeverre die al niet super is (ehm monaco.....)


ja ze hebben wel eerst hun eigen geld verdient, maar ze gaan daarna wel lekker naar een ander land zodat ze geen (of weinig) belasting hoeven te betalen, dat is toch ook best sneaky.....
Eye-Riz
Vinyl, je laatste post vind ik eindelijk eentje die sense maakt. Daar stel je het ook anders. Tuurlijk vind ik niet dat iedereen zomaar in ons landje kan komen om te profiteren van alles waar anderen hard voor werken zonder daar zelf iets voor te doen. Maar ik ga me daar geen mening over vormen, omdat ik zelf niet in die situatie zit: van elk verhaal in de media is er altijd een gedeelte van dat verhaal wat je niet hoort, of wat uit zijn verband wordt gerukt. Wat niet weet wat niet deert wordt er dan gezegd. Maar zo wordt wel de mening beïnvloed, en al helemaal van domme mensen, omdat die niet voor zichzelf na kunnen denken. Is niet denigrerend bedoeld en slaat ook niet op TA's. Maar ik mag van gezond verstandige mensen toch wel aannemen dat ze verder kijken dan hun neus lang is. Jij zat in een andere thread nog te pronken met je cijfers. Hoe kun je dan wat dit betreft zo kortzichtig zijn en je mening over al die mensen al klaar hebben. Als je een probleem hebt met een persoon die toevallig vluchteling is, oke, maar waarom generaliseren? Daarmee kwets je een boel anderen, want inderdaad: de rotte appels verzuren het voor de rest: de rest wordt ook opeens rotte appel genoemd (of voor rotte vis uitgemaakt, moet je nagaan, en dat voor een appel ;) )
Maar afijn, volgens mij val ik in herhalingen. Beter dat ik de thread niet meer open, ik erger me alleen maar rot (ook al, dadelijk word ik nog een appel...). Mocht je iets weillen zeggen wat dit betreft: pm dan maar.
Dago "B" Duck
Die mensen hebben het geluk gehad dat ze in Nederland zijn geboren ( i.t.t. asielzoekers/buitenlanders ), weldoorvoed zijn opgevoed zonder oorlogstrauma's, een goede, door de overheid betaalde opleiding genoten en hier alle kansen gehad om een vermogen op te bouwen. Nu hebben ze het gemaakt en verlaten ze Nederland en betalen zodoende ook geen belasting hier, zodat ze de voordelen die ze vroeger hebben gehad kunnen terugbetalen en de welvaart van de volgende generatie veilig stellen.

Natuurlijk zijn de mensen in die belastingparadijsjes niet zo dom om ze als de wiedeweerga terug te sturen, want hoe meer geld wordt binnengebracht hoe beter.
magrec
quote:
Originally posted by Blik


ja ze hebben wel eerst hun eigen geld verdient, maar ze gaan daarna wel lekker naar een ander land zodat ze geen (of weinig) belasting hoeven te betalen, dat is toch ook best sneaky.....


Sneaky ehm ik noem het logisch..60% belasting is veel hoor...enne het weer is ook veel beter in zulk soort landen..

Ik heb dus ook geen moeite met asielzoekers die hun miljoenen hier op een bank hebben staan..alleen zul je die hier echt niet aantreffen (of ze zijn echt dom)
Miss Proximus
quote:
Originally posted by magrec


Sneaky ehm ik noem het logisch..60% belasting is veel hoor...enne het weer is ook veel beter in zulk soort landen..


o? is het in tjechië zulk mooi weer dan?:rolleyes:
arno
quote:
Originally posted by Miss Proximus


o? is het in tjechië zulk mooi weer dan?:rolleyes:


tjechie lijkt me ook niet echt een belastingparadijsje.
en ik hoop maar dat het daar een beetje mooi weer wordt, want ik ga over 2 weken op werkweek naar praag. (6 vaten bier voor een paar kwartjes :) )

Jukx
quote:
Originally posted by Miss Proximus


o? is het in tjechië zulk mooi weer dan?:rolleyes:


LOL! denk trouwens dat het weer in België nou ook niet zo gek veel verschilt van het weer waar wij mee te maken hebben!
Gekhous
quote:
Originally posted by arno


een paar rotte appels verzieken het voor de rest.


voilla

vind ik een mooie afsluiter van de thread, FORUM NAZIS (in het kader van... ;)), DO UR JOB!!!!!! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 
Privacy Statement