return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Pittige Thread: Azielzoekers (pg. 6)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Rudy

Hahaha, die is strak!:p :p

urm....dat slaat toch op jou rudy:rolleyes:
Rudy
Boeie op wie het slaat!!:rolleyes: Ik vind het gewoon een strak plaatje!!
arno
was het net weer een beetje rustig en gezellig op het forum, wordt er weer zo'n thread geopent. als je zo'n hekel hebt aan buitenlanders ga dan gewoon lekker chatten met je vriendjes op www.stormfront.org maar breng die discussie niet hierheen.!
-=WVG=-
quote:
Originally posted by arno
was het net weer een beetje rustig en gezellig op het forum, wordt er weer zo'n thread geopent. als je zo'n hekel hebt aan buitenlanders ga dan gewoon lekker chatten met je vriendjes op www.stormfront.org maar breng die discussie niet hierheen.!

oh die site bestaat nog echt ook...
Trieste lui als je t mij vraagt...
Maar ik zal nu maar stilhouden voordat m'n huis wordt bespoten met...tjah :p
Eye-Riz
Zeg Rudy, ik dacht dat jij geen zin had om hier nog over door te praten? :conf:
DOE DAT DAN OOK NIET
Wil je nog wel iets zeggen:
quote:
Volgens mij heb ik een beetje hetzelfde gezegd als dat Dago concludeert! Hij zegt dat de overheid zijn pieken beter moet besteden, zei ik ook! hij zegt dat de asielzoekers aansluiting moeten krijgen in onze maatschappij, zei ik ook!

Dat meen je toch niet serieus he, Rudy, dat jij hetzelfde zegt als Dago. Want jij zegt toch echt iets HEEEEEEEL anders!!!!! Jouw toon is compleet anders. Je hebt wel iets gezegd van 'er moet een oplossing komen', maar meer ook niet. Uit Dago's worden blijkt dat hij het WEL van twee kanten bekijkt, maar jij toch nog steeds niet: jij wil alleen een oplossing omdat je het een probleem vindt, niet omdat je je het lot van asielzoekers aantrekt.

Ben erg blij om te horen trouwens dat er mensen zijn die de mening van Rudy niet delen.

Enne MetzZ_, dit was weer een staaltje van de koene moraalridder :D
dus bij je volgende post graag 'de koene moraalridder has spoken' :D :D :D

Jukx
Dan nu even een post op hetzelfde duizelingwekkend :eek: lage niveau van Rudy's redenatie:

Rudy, jij bent echt de grootste LOSER van dit hele forum!!!

sorrie, dat moest er echt even uit... maar dat vind je niet erg toch ruud?
Miss Proximus

@ Neonazi's

all Neonazi's
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Miss Proximus

@ Neonazi's

all Neonazi's

Helemaal mee eens. Rudy je bent gewoon een enorme KLEUTER!!
Rudy
Hey jukx, kan jij mij dan even haarfijn uitleggen waarom mijn redenatie van zo'n laag niveau was? Want in mijn redenatie heb ik alleen de overheid afgekraakt, en de criminele buitenlanders! Ik had de thread eigenlijk een andere titel moeten geven, "Pittige Thread: Crinimele Asielzoekers"!
Heb jij btw zelf nog een mening, of loop je MISS PORXY lekker achterna!

EN MISS PORXY, WIE THE DENK JE DAT JIJ BENT OM MIJ EEN ING NEONAZI TE GAAN NOEMEN!:whip: :whip: WAT DENK JE ECHT ZELF! WEET JE WEL WAT EEN NEONAZI WIL! DIE WIL DAT HET ARISCHE RAS DE WERELD IN HANDEN NEEMT, EN DAN WILLEN ZE ALLE OVERIGE RASSEN VERWIJDEREN! DAT WILLEN NEONAZI'S! EN HOE DURF MIJ MET ZULK SOORT WAANZINNIGE IDEËEN TE BETREKKEN! IK HEB IN DEZE HELE THREAD GEEN 1, MAAR OOK GEEN 1 RACISTISCHE OPMERKING GEMAAKT! ER IS 1 OPTIE EEN BEETJE RACISTISCH, DAS OPTIE 4! MAAR SOMMIGE MENSEN HEBBEN GEWOON BEPAALDE GEVOELDENS OVER DE ASIELZOEKERS, OMDAT ZE DINGEN HEBBEN MEEGEMAAKT! EN JA MIJN CAPS LOCK STOND AAN! Ik weet niet in wat voorn boeren gehucht jij woont, maar hier in Den Haag Rotterdam en Leiden zorgen de buitenlanders voor ing veel overlast! Ik hoorde zoiets laatst dus weer op het nieuws! Gast die op klaarlichte dag door zijn hoofd wordt geschoten! Ook vriendjes van mij zijn met messen beDrijgd door die gasten! Daarom heb ik hard feelings voor de criminele asielzoekers! En ik ken dus echt wel 2 kanten van het verhaal, want ik heb ook 2 Iranesen in mijn klas gehad, die waren prima! Die gingen naar school, en deden een goede opleiding, VWO (wat ik waarschijnlijk van jou niet kan zeggen :rolleyes: :rolleyes:)! Deze gasten moeten wel worden opgenomen in onze maatschappij! En de OVERHEID moet dus zijn best doen om de criminele asielzoekers of te bekeren, of eruit trappen! En de immigranten die dan het land in komen moet de Overheid omscholen, herscholen of bijscholen, zodat ze een plaats in onze maatschappij kunnen vinden! Dit is toch pro asielzoeker! Hierdoor help je ze! Ze kunnen een baan krijgen, en zelf geld verdienen, en komen daardoor dus veel minder snel in het criminele circuit terecht!

quote:
Originally posted by Rudy
En ik wil eigenlijk, maar dat is toch nooit mogelijk, dat de overheid eens een keer serieuze maatregelen neemt! En daarmee bedoel ik dan een integratie plan, waarin de asielzoekers makkelijker kunnen worden opgenomen in de Nederlandse samenleving!

Maar volgens mij heb ik dit dus al eerder gezegd

En Petrus hoezo ben ik echt een kleuter! Ik praat serieus, over een ing serieus onderwerp, dus het woord kleuter vind ik niet echt op zijn plaats! Dan is neonazi nog ongeveer beter!
Miss Proximus
LMAO!!

Rudy
Miss Proxy het is niet erg dat je niet begrijpt waar deze thread over gaat, dat had ik allang door! Maar kan je dan ook a.u.b niet van deze kansloze dingen posten!

LAUGHING MY ASS OFF! Tis ook hard nodig ook!
Dj Alpha
Zolang ze mij niet lastig vallen vind ik het geen probleem...

Een groter probleem zijn sommige mensen die in Nederland wonen, jullie weten vast wel waar ik t over heb, ik ga geen rassen noemen ofzo..

Greetzz
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement