|
Pittige Thread: Azielzoekers (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
wat een stomzinnige poll met nog stomzinnigere antwoordmogelijkheden!
in de toon van die antwoordmogelijkheden ligt de mening van degene die ze verzonnen heeft er duidelijk bovenop, want zelfs de eerste twee antwoordmogelijkheden zijn behoorlijk beneden peil (over de derde en de vierde wil ik het al helemaal niet hebben: het woord 'oprotten' maakt al helemaal duidelijk hoe diegene er over denkt, vertrekken of weggaan zou al beter klinken) |
|
|
| Optimus Trance |
| tsja, als Rudy een thread maakt, dan weet je t wel:rolleyes::rolleyes: |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
wij ook???:conf: |
neeeeeej, jullie niet gekkie :)
ik bedoel t meer zo van: de mensen die t hardste zeuren over anderen, zijn zelf meestal ook niet echt heilig ofzo, en omdat ik dit, net als riz, zo'n vreselijk stompzinnige thread vind heb ik maar een provocerend antwoord gegeven :) |
|
|
| Rudy |
ok ok ok....
Die opties zijn misschien een beetje radicaal, maar dat is precies wat ik vind dat er ontbreekt in Nederland! Radicale mensen! Er moeten beslissingen worden genomen, en niet van half zachte quasi verhelpende ondoordachte rotzooi! En ik ben helemaal niet tegen buitenlanders! Ik ben voor de Nederlandse Maatschappij! En als het beter is voor onze maatschappij dat er een aantal mensen moeten weggaan dan moet dat zeker gebeuren, vind IK!
En Rudy start niet alleen trieste threads, Rudy start ook leuke threads, en toch vinden mensen deze thread interessant anders hadden er niet zoveel mensen op gereageerd!
Ps. Oprotten is tegenwoordig niet meer zon erg woord, had veel erger kunnen zijn! En tegen mensen die inbreken, verkrachten en zelfs vermoorden lijkt mij het woord "weggaan" niet echt van toepassing! En nee, ze zijn niet allemaal crimineel, zeker niet, een heel klein deel maar! Maar deze thread gaat eigenlijk over dat deel! |
|
|
| Optimus Trance |
| jeez rudy... nou ik ga me koffers alvast pakken hoor..:D:D:D |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Rudy
ok ok ok....
Die opties zijn misschien een beetje radicaal, maar dat is precies wat ik vind dat er ontbreekt in Nederland! Radicale mensen! Er moeten beslissingen worden genomen, en niet van half zachte quasi verhelpende ondoordachte rotzooi! En ik ben helemaal niet tegen buitenlanders! Ik ben voor de Nederlandse Maatschappij! En als het beter is voor onze maatschappij dat er een aantal mensen moeten weggaan dan moet dat zeker gebeuren, vind IK!
En Rudy start niet alleen trieste threads, Rudy start ook leuke threads, en toch vinden mensen deze thread interessant anders hadden er niet zoveel mensen op gereageerd!
Ps. Oprotten is tegenwoordig niet meer zon erg woord, had veel erger kunnen zijn! En tegen mensen die inbreken, verkrachten en zelfs vermoorden lijkt mij het woord "weggaan" niet echt van toepassing! En nee, ze zijn niet allemaal crimineel, zeker niet, een heel klein deel maar! Maar deze thread gaat eigenlijk over dat deel! |
Autochtonen die inbreken, verkrachten en zelfs vermoorden zouden volgens dan jou ook het land uit moeten... want dat is dan toch beter voor de Nederlandse Maatschappij??? :rolleyes: of telt het dan ineens niet meer?
kom op zeg, ik vind dit echt heel erg kortzichtig (om het woord stompzinnig maar niet te gebruiken) wat je hier post.... |
|
|
| Miss Proximus |
| tja Rudy....dat soort dingen moet je zelf maar uitzoeken |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
jeez rudy... nou ik ga me koffers alvast pakken hoor..:D:D:D |
Haha, neeman, hoeft niet, jij bent namelijk TA :p
whatever |
|
|
| TranceFool |
| Ik denk dat het ligt aan de omgeving waarin je woont. Ik heb obsoluut geen hekel aan buitenlanders, zeker niet, ik heb ook buitenlandse vrienden. Maar in Rotterdam (waar ik woon) en Den Haag waar Rudy woont begint het echt uit de hand te lopen. 75% in Rotterdam is buitenlander, er vormen zich daar getto's waar politiekorpsen niet meer in durven te komen (echt waar!), en na Amsterdam is hier de grootste criminaliteit. |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Jukx
Autochtonen die inbreken, verkrachten en zelfs vermoorden zouden volgens dan jou ook het land uit moeten... want dat is dan toch beter voor de Nederlandse Maatschappij??? :rolleyes: of telt het dan ineens niet meer?
kom op zeg, ik vind dit echt heel erg kortzichtig (om het woord stompzinnig maar niet te gebruiken) wat je hier post.... |
Autochtonen die inbreken, verkrachten of zelfs vermoorden die moeten gewoon de bak in worden geflikkerd! Maar mensen die op basis van problemen in hun eigen land tijdelijk in ons land toestemming krijgen om hier te kunnen verblijven, die hebben toch echt geen recht om rotzooi te gaan trappen! Weet je wat er met ze gebeurd in hun eigen land? Als ze inbreken worden hun handjes afgehakt, als ze verkrachten wordt hun pik afgesneden, en als ze vermoorden dan zijn ze zelf ook het zaadje! En omdat hier de straffen niet zo extreem zijn, denken zijn het recht te hebben om hier maar wel ff crimineel te gaan doen! Dan vind ik het toch volkomen rechtvaardig om ze terug te sturen! En dan komen ze er nog goed vanaf! |
|
|
| magrec |
MIJN mening:
ik heb andere posts niet gelezen......
Asielzoekers, mensen die gevlucht zijn, mensen die tijdelijk een onderkomen zoeken om later als het veilig is in hun land om daar weer naar terug te keren. Deze mensen mogen vanmij gewoon in dit land komen enzo. Maar mensen die hier komen om van de economie te genieten met als smoesje dat ze vluchteling zijn....mogen vanmij opdonderen iig al vanwege die leugen..zeg dan gewoon dat je hier naar toe wilt emigreren en dat je wilt werken in dit land....
Het probleem zit hem alleen niet in die asielzoekers maar de 2e en vooral 3e generatie van de gastarbeiders. Op een 1 of andere manier kunnen die geen aansluiting vinden met de nederlandse maatschappij en dit begint toch een beetje uit de hand te lopen...... |
|
|
| Eye-Riz |
Rudy, ik reageer niet op deze thread omdat ik hem interessant vind, maar omdat ik nogal ziek word van het soort opmerkingen die jij maakt. Als dit je mening is, prima. Dan mag je hem uiten. Maar kijk dan wel even verder dan je neus lang is. Een mening moet je baseren op feiten, en probeer je even te verdiepen in de dingen waar je die mening over hebt. Er zijn altijd twee kanten van een verhaal. Man, je lijkt de media wel, alleen maar één kant willen zien, en dan vooral de negatieve. Zolang je niet beide kanten van het verhaal weet, hou dan je mond.
Dat jij oprotten niet meer zo'n erg woord vindt, ligt misschien aan jouw taalgebruik (als je het zelf vaak zegt, zal de betekenis/bedoeling afzwakken). Ik vind het wel een naar woord, al helemaal hoe die gebruikt is in de thread.
En als je een poll wil starten over dat deel van de buitenlanders dat zich crimineel gedraagt: dan had je DAT moeten doen en het er duidelijk bij moeten zetten. Geen smoesjes nu achteraf hoe je het bedoeld had.
Verder vind ik 'whatever' ook erg makkelijk om de mensen de mond te snoeren of te laten zien dat je ze niet wilt horen...
Iets anders, omdat ik hier geen moeite meer aan wil verspillen:
Miss P, had je mijn icq nog gekregen vandeweek over afgelopen zaterdag? Je was er niet! :( |
|
|
|
|