return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Pittige Thread: Azielzoekers (pg. 8)
View this Thread in Original format
TranceFool
Jullie vergeten steeds iets en dat is: de OMGEVING waarin je woont!!!! Ik zie vooral de mensen die tegen zijn, die wonen in Rotterdam en Den Haag. Ik kan jullie vertellen dat als je in Rotterdam loopt, het net lijkt alsof je op vakantie bent. 75% is buitenlanders!!! Dat is echt niet leuk meer. Ik heb geen hekel aan ze, maar ik kan me er wel eens aan ergeren. En ik denk dat de meesten van jullie dit ook zouden doen als je hier zou wonen :)
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by TranceFool
Jullie vergeten steeds iets en dat is: de OMGEVING waarin je woont!!!! Ik zie vooral de mensen die tegen zijn, die wonen in Rotterdam en Den Haag. Ik kan jullie vertellen dat als je in Rotterdam loopt, het net lijkt alsof je op vakantie bent. 75% is buitenlanders!!! Dat is echt niet leuk meer. Ik heb geen hekel aan ze, maar ik kan me er wel eens aan ergeren. En ik denk dat de meesten van jullie dit ook zouden doen als je hier zou wonen :)

Jah, maar gaat dat over Turken, Marokkanen, Surinamers (Gastarbeiders!)? Of over asielzoekers??
Trancetunnel
Nou, buitenlanders....tja
Er zullen best mensen zijn die hier komen uit veiligheid, okee.
Maar die groepen Molukkers en marokkanen die je telkens ziet lopen, die moet ik niet zo. Vaak zijn het arrogante lui die denken dat ze alles kunnen maken....
en ik vind wel dat iedere buitenlander die hier langdurig verblijft Nederlands leren moet en zich moet aanpassen aan de nederlandse cultuur.
ik ben 2 jaar terug in Turkije geweest op vakantie, mooi land, ook daar zeggen ze dat het uitschot naar Nederland gaat (nou zeg ik niet dat alle Turken uitschot is), je ziet daar in Turkije bijna geen hoofddoeken, en dan doen ze hier in NL moeilijk als een turkse meid in de rechtbank wil gaan werken (advocate) met een hoofddoek. Gek he?
Terecht!! zo verliezen ze in de rechtbank wel een aangezicht als neutrale partij met zo'n hoofddoek op vind ik.

En net als die Maluku warchild. Die gaan hier een beetje de boel lopen terroriseren en vernielen omdat er in hun eigen landje een volk is die dat ook doet bij hun volk .Dat is op zich erg, maar ga dan niet met geweld proberen geweld te stoppen.

ZO, dat wilde ik nu ff kwijt!
Rudy
Mee eens trancetunnel!

En fellow TA's ga hier dan ook lekker boos over worden! Is toch ook zo "racistisch" wat hij zegt! :rolleyes: :rolleyes:
Trancetunnel
quote:
Originally posted by Rudy
Mee eens trancetunnel!

En fellow TA's ga hier dan ook lekker boos over worden! Is toch ook zo "racistisch" wat hij zegt! :rolleyes: :rolleyes:

Ja, nou.... 't is niet eens echt racistisch bedoeld of zo hoor, 't is gewoon wat ik er van denk. :)
Niet iedere buitenlander is slecht
Jukx
quote:
Originally posted by Trancetunnel

En net als die Maluku warchild. Die gaan hier een beetje de boel lopen terroriseren en vernielen omdat er in hun eigen landje een volk is die dat ook doet bij hun volk .Dat is op zich erg, maar ga dan niet met geweld proberen geweld te stoppen.

ZO, dat wilde ik nu ff kwijt!

Tja, maar dat is wel om een hele andere reden dan die jij hier noemt... uit de context halen noemen ze dat geloof ik.
Dago "B" Duck
quote:

Ben jij al op de hoogte van wat wij op de Molukken deden?
Trancetunnel
quote:
Originally posted by Jukx

Tja, maar dat is wel om een hele andere reden dan die jij hier noemt... uit de context halen noemen ze dat geloof ik.

Misschien een beetje, maar wat de reden ook is..... is het dan reden om op zo'n manier hulp af te dwingen? ik denk van niet
Trancetunnel
quote:
Originally posted by Dago "B" Duck

Ben jij al op de hoogte van wat wij op de Molukken deden?

Dat is ook iedereen over een kam scheren...... Daar ben ik nog nooit geweest, op de Molukken
Jukx
quote:
Originally posted by Trancetunnel

Misschien een beetje, maar wat de reden ook is..... is het dan reden om op zo'n manier hulp af te dwingen? ik denk van niet

tuurlijk niet... maar kijk eerst naar jezelf voordat je je vinger naar iemand anders wijst. (tjonge, ik begin een beetje op onze koene moraalridder Eye-Riz te lijken! :) )

en daar bedoel ik mee dat Nederland zich nou ook niet bepaald netjes heeft gedragen op de Molukken. dus wie zijn wij dan om hun te veroordelen, laat staan om te zeggen: "wat zijn die buitenlanders toch slecht zeg, kijk maar eens wat Maluku Warchild allemaal doet."

Eye-Riz
kataklop kataklop kalatklop..... wie heeft er een leuk plaatje voor moraalridder-in-spé-JUKX???? :D :D :D
Nog een paar erbij en we mogen ons apostelen noemen :p
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Eye-Riz
kataklop kataklop kalatklop..... wie heeft er een leuk plaatje voor moraalridder-in-spé-JUKX???? :D :D :D
Nog een paar erbij en we mogen ons apostelen noemen :p

EINDELIJK...Op deze post heb ik al maanden zitten wachten. Meer volgelingen kan geen kwaad...

Hoogachtend,
!_PeTrUs_!
Addicted Priest
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement