return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Pittige Thread: Azielzoekers (pg. 7)
View this Thread in Original format
Jukx
quote:
Originally posted by Rudy
Hey jukx, kan jij mij dan even haarfijn uitleggen waarom mijn redenatie van zo'n laag niveau was?

Omdat jou redanatie zo ontzettend kortzichtig is... je moet wel zo een ontzettend bord voor je kop hebben om dat soort dingen uit te kramen. Daarnaast is die op sommige punten behoorlijk tegenstrijdig zoniet hypocriet!!!
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Rudy
Miss Proxy het is niet erg dat je niet begrijpt waar deze thread over gaat, dat had ik allang door! Maar kan je dan ook a.u.b niet van deze kansloze dingen posten!

LAUGHING MY ASS OFF! Tis ook hard nodig ook!

LMAO!!
Jukx
quote:
Originally posted by Dj Alpha

Een groter probleem zijn sommige mensen die in Nederland wonen, jullie weten vast wel waar ik t over heb, ik ga geen rassen noemen ofzo..

Greetzz

Goh, je bedoelt dus mensen als Rudy??
Rudy
Hey jukx, kan jij dat hypocriete en tegenstijdige dan misschien quoten! Dan heb je namelijk een standpunt, anders gaat het namelijk helemaal nergens over wat je zegd!

Want ik wil graag weten wat ik nou precies verkeerd zeg, want dat heb jij nog steeds niet gezegd!

Ps. Miss PORXY, ga door, en blijf doorgaan!
Miss Proximus
hey! hooooooi!! alles goed mensen? wie lacht er met me me dan maken we er een liedje van :D

LOL enzo

wat je ook zegt Rudy.....je bent het niet waard om op te replyen..en als je denkt dat je me kwetst met je ontzettend pijnlijke :rolleyes: opmerkingen: MWHAAAAAAHAHAHAAAAAAAAAAA

dus ga vooral door enzo......I'm in for a good laff:toothless
MetzZ_!!
Het kon ook niet voor altijd goed blijven gaan:rolleyes:
Zullen we ons weer op het onderwerp richten, en niet op elkaar???
'Tis maar een idee...
En anders roep ik Henkie of Blik er ff bij;)
Dj Alpha
quote:
Originally posted by Jukx

Goh, je bedoelt dus mensen als Rudy??

lol
-=WVG=-
"My words are Weapons - I use em to kill whoever's steppin on me - my words are like weaponry on a record"

Tjah...hij was gewaarschuwd :p
Henkie_henk
quote:
Originally posted by MetzZ_!!

En anders roep ik Henkie of Blik er ff bij;)

Die bekijken het al de hele tijd :p

Petrus heeft al 1 waarschuwing.. hij was zo onaardig op msn.. met ze "lama's" enzow..
MetzZ_!!
Big Brother Is Watching You:eyes:

Miss Proximus
:toothless weeeeeeeeeeeeeeeeee
maar ik hou t netjes!
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Henkie_henk

Petrus heeft al 1 waarschuwing.. hij was zo onaardig op msn.. met ze "lama's" enzow..

HAHA ja, die zag ik echt niet aankomen:stongue: . Maar ja, happens. En btw, wat op msn gebeurd mag je niet betrekken bij het forum...

LOL :D

Lekker belangrijk allemaal

Toedels!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement