return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 
Pittige Thread: Azielzoekers (pg. 16)
View this Thread in Original format
Trancetunnel
quote:
Originally posted by Blik
ok, ff deze zaak van een andere kant bekijken, van vinden jullie van nederlanders die naar een belastingparadijsje verhuizen omdat ze daar minder belasting hoeven te betalen......??


Sorry, maar dit vind ik juist het tegenovergestelde.
De discussie was dat de buitenlanders in NL van onze centen zouden leven of niet, nu ga je de discussie omleggen naar de Nederlanders die in het buitenland gaan wonen waar ze niet hoeven te betalen.
Dit is toch op zich niet verkeerd?? Je voldoet daar dan toch aan de regels?? De buitenlanders die hier puur voor de centen zijn, die doen dat niet volgens de regels (Je hoort me absoluut niet zeggen dat alle buitenlanders zo zijn, want dan zou ik liegen, ook is dit niet racistisch bedoeld. Het gaat me puur om de vergelijking)

Nog over de vorige discussie, politieke vluchtelingen, geen problemen mee, kunnen ze terug naar hun land als het veilig is, dan vind ik wel dat ze terug moeten.
Zoals gastarbeiders van de vorige generatie, tja... in principe hebben we ze zelf hierheen gehaald, en zolang ze werken en zich enigszins aanpassen...... ok.
Maar zoals die jongere generatie (een deel ervan althans) die de criminaliteit hier veroorzaken en die de hele dag op straat staan niks te doen, tja, dan ga ik me echt afvragen wat die hier doen....
Blik
quote:
Originally posted by Trancetunnel


Sorry, maar dit vind ik juist het tegenovergestelde.
De discussie was dat de buitenlanders in NL van onze centen zouden leven of niet, nu ga je de discussie omleggen naar de Nederlanders die in het buitenland gaan wonen waar ze niet hoeven te betalen.
Dit is toch op zich niet verkeerd?? Je voldoet daar dan toch aan de regels?? De buitenlanders die hier puur voor de centen zijn, die doen dat niet volgens de regels (Je hoort me absoluut niet zeggen dat alle buitenlanders zo zijn, want dan zou ik liegen, ook is dit niet racistisch bedoeld. Het gaat me puur om de vergelijking)


ehh, dat zijn dan toch ook puur buitenlanders die naar een belastingparadijs verhuizen voor de centen (die ze minder hoeven te betalen in dit geval)
Trancetunnel
quote:
Originally posted by Blik


ehh, dat zijn dan toch ook puur buitenlanders die naar een belastingparadijs verhuizen voor de centen (die ze minder hoeven te betalen in dit geval)


Ja, dat is wel zo, maar is dat fout dan?? Ze voldoen dan toch in dat land aan de regels?
Ik vind dat de buitenlanders die hier komen, ook wel wat mogen doen voor hun centen (en dus ook belasting moeten betalen i.p.v. ontvangen)
Doen ze dat niet, terwijl ze het wel zouden kunnen, dan is dat hier niet volgens de regels. (Iedereen moet zijn eigen boterham verdienen, lukt dit niet, dan springt de regering (wij dus) bij.)
Vinyl Boy
is er iemand bij machte om deze thread te sluiten? iedereen heeft zijn/haar punt duidelijk gemaakt en het draait beetje om hetzelfde heen steeds. Misschien tijd om onze nrg ergens anders in te steken?
Rudy
quote:
Originally posted by Blik


ehh, dat zijn dan toch ook puur buitenlanders die naar een belastingparadijs verhuizen voor de centen (die ze minder hoeven te betalen in dit geval)


Ja maar de Nederlanders die dan naar het buitenland gaan die leven niet van de belastingcenten van anderen! Ze gaan verhuizen omdat het leven daar goedkoper is! En ze gaan er niet naartoe om daar geen reet uit te voeren en te teren op andersmans centen!
Jukx
Ja inderdaad... ben het wel met Vinylboy en Gekhous eens over het sluiten van deze thread.

Terwijl sommige mensen blijk begonnen te geven tóch over een portie gezond verstand te beschikken, bleven anderen daarentegen toch weer op dezelfde voet verder gaan (ik noem geen namen :rolleyes: ). Ik acht daarom de kans erg klein dat deze discussie een einde zal krijgen waar beide partijen vrede mee kunnen hebben.... kortom: SLUITEN DUS! :)
Rudy
Nou Jukx (en ja ik voel me aangesproken) volgens mij heb ik 2 bladzijdes geleden nog gezegd dat ik vond dat de thread nu afgelopen was! Maar het was Vinyl Boy die erop ging doorborduren, want hij haalde de thread weer boven! En ik was trouwens die laatste mssg aant schrijven toen Vinyl Boy m nog niet had gepost!

Dus close deze thread nou maar! Ik ben namelijk van plan om binnenkort weer een nieuwe Pittige Thread te starten, dus daar moet dan alle aandacht naartoe gaan :D:D!
Jukx
quote:
Originally posted by Rudy

Dus close deze thread nou maar! Ik ben namelijk van plan om binnenkort weer een nieuwe Pittige Thread te starten, dus daar moet dan alle aandacht naartoe gaan :D:D!


Mijn god!! :eyes: :eek: :)
Little Theseus
OMG dat gaat leuk worden!
Welk onderwerp ga je dit keer aanhalen Rudy,
een thread waarin gediscussieerd wordt over de verschillen tussen de man en vrouw?
Zal een eerlijk thread worden! :D :D :D
magrec
quote:
Originally posted by Miss Proximus


o? is het in tjechië zulk mooi weer dan?:rolleyes:


Nou in tsjechië kan het in de zomer bloedjeheet zijn..maarre als je vanwege het belastinggeld naar tsjechië gaat ehm....an vraag ik me af hoe slim diegeen is haha..trouwens de meeste mensen die in belgië wonen werken nog wel in Nederland.

Gekhous
om Nederlanders in belastingparadijsje helemaal uit de discussie te trappen: zij teren daar niet op een uitkering, maar op hun eigen centjes!!!!! en de buitenlanders hier, teren niet op hun eigen centjes, maar op een uitkering...

nieuwe pittige thread.... kommaar op, heb er zin in :)
Jukx
quote:
Originally posted by Gekhous

nieuwe pittige thread.... kommaar op, heb er zin in :)


Ja inderdaad!! Waar blijft die nou Rudy? we zitten met spanning te wachten! :)

Kan dan iemand deze thread sluiten? dit leidt toch nergens meer naar..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 
Privacy Statement