|
Pittige Thread: Azielzoekers (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Rudy
Jongen doe nou niet zo quasi kicken vaag! Leg eens een keer uit wat je nou bedoeld! Onderbouw een beetje, hier heeft niemand iets aan! Wat is er mis met deze opmerkingen, ze hebben dezelfde waarde als jouw opmerkingen alleen ze staan er lijnrecht tegenover, misschien komt het daardoor dat jij onze opmerkingen niet relevant vindt??? :rolleyes: :rolleyes: |
Ik wil er alleen maar mee zeggen dat jij/jullie in het begin nog wel goeie (of ik het er mee eens ben is een 2e) argumenten hadden, maar dat dit een beetje te kinderachtig is om op in te gaan. Dus als je een discussie wil winnen moet je gewoon opletten dat je geen domme dingen gaat zeggen. |
|
|
| Rudy |
| Ik merk trouwens ook op dat een groot aantal mensen niet voor hun mening uit durft te komen aangezien er 11 mensen hebben gestemd dat asielzoekers sowieso moeten oprotten en 10 mensen dat ze moeten oprotten wanneer ze weer terug kunnen! Ik vind het redelijk triest dat door een aantal mensen, ik noem geen namen :rolleyes: :rolleyes: , die het nodig vinden om hun mening op zo'n extreem agressieve manier naar voren te brengen, anderen hun mening niet durven te geven! |
|
|
| Optimus Trance |
Ik durf best me mening te geven hoor:D:D:D
Maar alles wat ik zeg over buitenlanders (want daar zeuren jullie over, niet over asielzoekers) betreft natuurlijk mijzelf ook, aangezien ik een ben:D:D:D
Ok, als ik in de stad loop ofzo, en een groep Marokkanen/Turken/Mongolen/whatever dan ook maakt een opmerking dan ga ik geen grote bek geven natuurlijk, maar zo radicaal als jullie, dat "ze" gewoon op moeten tieften, Vinyl Boy en Rudy ben ik (gelukkig) niet.
Nou, ik ga maar ff me bami opeten, aangezien ik niet aangepast ben aan de Nederlandse maatschappij eet ik geen brood:D:D:D, ik ga strax ook nog ff hangen in de stad met me groepje matties en ik ga nog een paar ouwe vrouwtjes beroven en een paar zwembaden sluiten vandaag. Pffff, drukke dag weer voor een buitenlander:D:D:D:D
(Voor de mensen die t niet begrijpen, t onderste stukje is een geintje) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Rudy
Ik merk trouwens ook op dat een groot aantal mensen niet voor hun mening uit durft te komen aangezien er 11 mensen hebben gestemd dat asielzoekers sowieso moeten oprotten en 10 mensen dat ze moeten oprotten wanneer ze weer terug kunnen! Ik vind het redelijk triest dat door een aantal mensen, ik noem geen namen :rolleyes: :rolleyes: , die het nodig vinden om hun mening op zo'n extreem agressieve manier naar voren te brengen, anderen hun mening niet durven te geven! |
Extreem aggresieve manier? Een zeer overtuigende en rationele manier lijkt me toch een betere benaming eigenlijk! :D
Maar goed, des te groter is de lof voor jou dat jij wél voor je mening "durft" uit te komen toch!
En nu ga ik stoppen met deze thread want dit is toch een eindeloze discussie! |
|
|
| Vinyl Boy |
Dit wordt ook mijn laatste post hier, maar even voor Optimus: Ik ben niet extreem tegen alle buitenlanders en ik zeg niet dat "ze" op moeten rotten. Diegenen die thuis afgeknald worden mogen hier best blijven, doe ik niet moeilijk over. Diegenen die een baan hebben en hun best doen om zich aan te passen heb ik ook nik stegen, maar diegenen die hier komen, om vervolgens niks te doen, niet te werken, geen aanpassing, daarvan zeg ik: heel erg snel retour!
Ik zag iets op tv laatst over een vrouw die al 30 (!) jaar in nederland woonde en die nog geen nederlands sprak, dan denk ik ook van: heb je dan geen enkel respect voor het land dat jou opvangt, dat waarschijnlijk ook nog haar boterham betaalt.
Dus ik heb niet iets tegen alle buitenlanders/asielzoekers.
mzzl |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
nog ff een lekker discussiepunt: waarom zijn wij nederlanders zo gek dat wij moskeeen bouwen? Ik kan mij namelijk niet herinneren wanneer er voor het laatst een kerk is gebouwd voor ge-emigreerde nederlanders in turkije/marokko. |
dat komt omdat er geen geemigreerde nederlanders in marokko wonen. en volgens mij hechten wij ons ook niet zoveel meer aan de kerk, maar de turken/marokkanen doen dat dus wel en die mensen wonen ook vaak in nederland, vandaar dus die moskeeën |
|
|
| Trancetunnel |
| quote: | Originally posted by raoel
Ik heb echt niks tegen buitenlandrs / alochtonen (wat dan ook)
Maar buitenlanders moeten gewoon in hun eigen land blijven wonen, tenzij de omstadigheden het niet toe laten. Als de situatie het weer toelaat zouden ze weer terug moeten naar hun eigen land.
Ik snap ook dat het leven hier beter is, dan in hun geboorteland, mochten ze toch hier blijven, dan MOETEN ze zich aanpassen. BASTA KLAAR en NIET ANDERS. Anders moet ze gewoon oprotten.
Dan heb je hier nog het gezeur gehad van dat wij de buitenlanders hier vroeger naar toe haalden voor het vuile werk te laten opknappen.
Ja das waar, die mensen mogen hier blijven. Maar ik ben ervan overtuigt dat die mensen zich hebben aangepast aan onze maatschappij en dus waarden en normen.
Maar mensen die ontkennen dat de grootste overlast en criminaliteit niet door buitenlanders wordt veroorzaakt zijn dom en zullen toch echt nog eens bij zichzelf na moeten gaan wat er allemaal gebeurt in dit land en hoe dat dat komt. |
Helemaal mee eens Raoel!! |
|
|
| magrec |
Trouwens jammer dat men zo van de stelling afwijkt..
haha ik heb ook wel een mening over die $@#$%& ehm lama hangen |
|
|
| Vinyl Boy |
hahahhahahahaa
(sorry, dit was echt mijn allerlaatste post op deze thread) |
|
|
| Eye-Riz |
Nou, ik ben het helemaal met Jukx en Blik eens. Als je ff denkt clever uit de kast te komen met verhalen over moskeeën enzo, let dan de volgende keer ook even wat beter op bij maatschappij-les ofzo (ik weet niet waar jullie je waarden en normen vandaan halen), en bedenk de historische/sociale context erachter.
Wie had het hier over een 'intelligent forum'? Laat me niet lachen...
Mensen die woorden als tief op, pleur op, kanker dit tyfus zo gebruiken om de zin neem ik zowiezo al niet serieus. Uit het taalgebruik blijkt al dat respect niet hoog in het vaandel staat...
Enne, voor de persoonlijke aanval die nu beslist komen gaat: ik ga er niet op in, want ik zal me niet aangevallen voelen. :clown: |
|
|
| Vinyl Boy |
ok, sorry, ik kan het blijkbaar niet naast me neerleggen.
FF een vraagje aan o.a. Eye-Riz, Blik en Jukx, vinden jullie het goed dat er ook heel veel economische vluchtelingen naar Nederland komen waarvan een bepaald deel niks of extreem weinig doet om zich een beetje aan te passen?
Ik wil alleen ff weten of jullie mening inhoudt dat als het aan jullie lag, iedereen hier een verblijfsvergunning kan krijgen, ongeacht of ze keihard werken of dat ze de hele dag niks doen, terwijl ze dat wel kunnen.
Kijk, dat het logisch is dat je ergens heen wilt waar je het beter kunt krijgen is te begrijpen, daar hoor je mij niet over, en in hoeverre Nederland zich inzet voor immigranten (o.a. het bouwen van moskees, islamitische scholen e.d.) dat zijn details in een discussie vind ik.
Mijn vraag aan jullie dus alleen: vind je het normaal/geoorloofd dat mensen die opgevangen worden in een ander land zich niet aanpassen/crimineel gaan gedragen enzo? Ik zeg dus niet dat alle immigranten dat doen, ik heb het over een bepaalde groep.
Ik hoop dat ik mezelf beetje duidelijk heb gemaakt, dat ik niet weer allerlei verwijten naar mijn hoofd krijg toegepost, over dat ik kortzichtig zou zijn of racistisch. |
|
|
| MetzZ_!! |
OMFG! Was deze niet thread niet al verdwenen? Hahaaa!
Tja, natuurlijk is het geen goede zaak dat er vluchtelingen zijn die hier naartoe komen om van 'onze' belastingcenten te leven.
MAAR(!!) bedenk dan wel even, dat er ook genoeg NL'ers zijn die toch ook in de ziektewet, WAO of noem het maar op zitten, terwijl ze gewoon kunnen werken! En hebben die dan wel het recht om dat te doen omdat het 'echte' NL'ers zijn?? NEE!
Maar hoe komt het dan dat dat wel gebeurt????
Juist... (denken jullie nu ook: OVERHEID?)
Ik zeg nu dus niet: omdat NL'ers het doen, mogen vluchtelingen het ook doen. Ik zeg alleen dat het probleem niet bij de vluchtelingen ligt, maar dus bij de overheid!
Ennee, ik ben niet naief ofzo. Ik ben vorige week zaterdag bijna beroofd door een groep van 10 buitenlanders (negers + 1 turk), maar het hadden net zo goed 10 NL'ers kunnen zijn.
Zo ook, 3 weken geleden, denk ik ergens iets gezellig te gaan drinken, word ik zowat die tent uitgezet omdat ik een kleurtje heb:conf:
Ik heb een BLOEDHEKEL aan racisme, om wat voor reden dan ook, tegen wie dan ook!:whip: :mad: |
|
|
|
|