return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Pittige Thread: Azielzoekers (pg. 5)
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Rudy

Autochtonen die inbreken, verkrachten of zelfs vermoorden die moeten gewoon de bak in worden geflikkerd!

Van alle mensen in de Nederlandse gevangenissen zitten is 80% van een niet-Nederlandse afkomst!!!

Tis maar een fact!!! Ik heb voor de rest ook geen vooroordelen tov allochtonen!!

GReeTZ
MetzZ_!!
quote:
- Nederland wordt te vol (we zijn al het 1 na dichtstbevolkte land ter wereld)
- Een groot aantal asielzoekers past zich niet aan:
* ze leren de taal niet
* ze passen hun normen en waarden niet aan
* ze gaan niet naar school
- De overheid geeft miljarden guldens uit aan asielzoekers, terwijl ze dat ook in andere nuttige dingen kunnen steken, zoals een integratie process, waarin de asielzoekers Nederland leren kennen
- Veel asielzoekers hebben problemen met het vinden van een baan
* overheid moet dus veel uitkeringen verstrekken, dan komen we weer aan bij het 3e punt
* doordat ze geen baan hebben leidt dit tot geldgebrek, en dit kan weer leiden tot criminaliteit
- Nederlandse normen en waarden vervagen

Het probleem zal ontstaan doordat de Nederlandse regering niet zal ingrijpen, en alleen maar met van die laffe, half zachte oplossingen zal komen.

De asielzoekers zullen eigenlijk van alles de schuld krijgen! Als er bijvoorbeeld een economische crisis is zal dit de schuld zijn van de asielzoekers (en ja dat is inderdaad triest, maar dat gebeurd wel)

En waarom ik hier een thread post! Omdat ik graag jullie wil overtuigen, maarja ik heb al ingezien dat dat onmogelijk is! :(

That's it!

Haha!! That's it! hahaha, funny!

Anywayz, zoals je zelf al zegt, het ligt aan de overheid, niet aan de asielzoekers.

Wat is jouw mening hierover eigenlijk... Ik bedoel: welk antwoord heb je zelf gegeven op je eigen vraag?

En om proberen hier iemand te overtuigen: daar komt alleen maar van (flamen e.d.) Als iemand zich WIL laten overtuigen, oke, maar het is beter om hier gewoon je mening te delen en niet om je mening op te dringen.
Miss Proximus
Je denkt er ook helemaal niet fokking overna dat die asielzoekers niet MOGEN werken...ik weet echt niet waar jij je feitjes vandaan haalt
magrec
quote:

Oh ja, Mettz, die gasten zijn boos geworden omdat de asielzoekers de banen innemen, en dat daarom de Nederlanders werkloos zijn! Tuurlijk hebben de asielzoekers evenveel recht op een baan als de Nederlanders, maar doordat zij voor ing weinig geld werken, en ook nog redelijk veel geld van de overheid krijgen, zodat ze wel genoeg geld hebben om degelijk te kunnen leven, krijgen de Nederlanders geen kans meer om die baan te krijgen!

WRONGGGGGGGGGGGGGGG deze mensen doen de meest ranzige baantjes die wij nederlanders niet meer willen doen.....

De werkloosheid is op dit moment nog nooit zo laag geweest...(gaat wel weer iets de andere kant op)

Werkgevers schreeuwen en vechten om werknemers dus wat je nu zegt is dus echt NIET waar...

De nederlanders die dit roepen zijn meestal te lui om zelf te werken of om een baan te zoeken. En hebben het aan zich zelf te danken dat ze werkloos zijn.

Rudy ik kan je je woede wel voorstellen ik heb ook wel een mening over marrokanen die de hele dag niks doen enzo maar die WERKEN ook niet. Naja...

Probeer het wel goed te beargumenteren...
Dago "B" Duck
Nederland wordt volgens mij ook te vol. Hoe meer mensen op een kluitje, hoe meer irritaties. Maar dat komt niet door de asielzoekers. Dat komt voornamelijk door de Nederlanders zelf ! Maar die discussie gaat niemand in Nederland aan. Eigenlijk zouden we dat met z'n allen allang moeten beseffen. Maar ik heb een idee dat dat een verboden onderwerp is. Om dan maar ff kort door de bocht een minderheidsgroep daar de schuld van te geven is ronduit hypocriet. Ik denk dat die discussie zo snel mogelijk op gang moet komen, want als je als overheid een beleid voor de toekomst opsteld, is dat ook een belangrijk punt.

Verder: Wat de slechte integratie betreft. Bekijk het eens van deze kant. Asielzoekers zijn mensen die hulp zoeken. Ik neem aan, dat je het toch wel normaal vindt, dat wij als Nederlanders mensen in nood moeten helpen. Je kan dan ook eens kanttekeningen gaan zetten bij het Nederlandse asielzoekers beleid. Mensen moeten jaren procederen, in onzekerheid leven, ergens in vol asielzoekers centrum, waar ze meestal nog door de locale bevolking weg worden gekeken. In al die jaren mogen ze niet werken en moeten dus een beetje op een houtje gaan lopen bijten zonder dat ze al die tijd een toekomst voor zichzelf kunnen opbouwen, die ze notabene in hun eigen land al is afgenomen. Verder vraag ik me af of het integratiebeleid wel functioneert. Deze mensen hebben extra aandacht nodig. Ze hebben helemaal niets meer, vaak nog trauma's ook, zijn in een vreemd land, kennen de taal niet. Tis de taak van de overheid om er voor te zorgen dat ze aansluiting kunnen krijgen in deze maatschappij ! Als je de weldoener uithangt ( want mensen roepen wel altijd dat er zoveel geld wordt uitgegeven) moet je het verdomme wel goed doen !
MetzZ_!!
Dago 'B' Duck has spoken :)

Right on!!
Miss Proximus
werd Dago.....werd
Rudy
Volgens mij heb ik een beetje hetzelfde gezegd als dat Dago concludeert! Hij zegt dat de overheid zijn pieken beter moet besteden, zei ik ook! hij zegt dat de asielzoekers aansluiting moeten krijgen in onze maatschappij, zei ik ook!

En het ligt inderdaad voor een groot deel aan de overheid, maar dat zei ik toch ook, en dat heb ik toch nooit ontkend! Maar er zijn dus al van integratieplannen! Maar er komt dus geen medewerking van de asielzoekers!

Dus denk ik dat je het gewoon verplicht moet stellen, anders kom je helemaal nergens!

En nog iets anders, als je je mening geeft doe je dat meestal om andere mensen te overtuigen!
MetzZ_!!
quote:

En nog iets anders, als je je mening geeft doe je dat meestal om andere mensen te overtuigen!

Jij Ja! Maar ik ben de vorige keer nog niet vergeten, toen men dat hier ook probeerde en dat liep uit op een ware TA-Oorlog! Ik neem aan dat je dat ook nog niet vergeten bent. Ik ben het er absoluut niet mee eens, dat je een mening geeft om iemand te overtuigen. Maar dat is MIJN mening ;)
Blik
één ding, al de kinderen van de buitenlanders van nu, die voelen zich over een tijdje gewoon nederlander en echt niet buitenlander, dus dat 33% buitenlands is in 2015 is gewoon klinkklare onzin

ik vind het wel een complimentje ward dat het er nog redelijk rusting aan toe gaat, petje af daarvoor

M5
kreeg ik net toevallig in me mail ...:) vindt het wel grappig

Rudy
quote:
Originally posted by M5
kreeg ik net toevallig in me mail ...:) vindt het wel grappig

Hahaha, die is strak!:p :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement