return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Pittige Thread: Azielzoekers (pg. 4)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Miss P, had je mijn icq nog gekregen vandeweek over afgelopen zaterdag? Je was er niet! :(

Nee! nix gekregen! misschien had mijn viend m per ongeluk weggeklikt en vergeten het te zeggen :( sowwy riz :S
Volgende feestje ok? kuss prox :)

Ennu Rudy...Riz heeft gelijk: kom eerst s met wat feiten voordat je zo ontzettend simpel gaat lopen doen...jeezzz
Rudy
Ok feitje dan:

85% van de Jeugdcriminaliteit wordt veroorzaakt door buitenlanders!

In 2015 zal 1 derde van de bevolking van buitenlandse afkomst zijn!

40% van de van buitenlandse afkomst heeft de mogelijkheid terug te keren naar hun eigen land!

Als je meer feiten wilt hebben, ask me!
Eye-Riz
Rudy rudy, ik had het niet over feiten, ik had het over twee kanten van het verhaal. cijfertjes moet je ook interpreteren, jij ziet alleen maar cijfertjes. En vind je het een naar idee, een derde van de bevolking buitenlands??? Moet je misschien gaan verhuizen.. of vluchten... ojee.... en hoe zal er dan in dat land tegen jou worden aangekeken? Nee, blijf dan maar lekker hier, en blijf maar lekker hameren op hoe het hier zou moeten zijn...
Vinyl Boy
Mij maakt he niet zoveel uit wat men ervan vind. Ik heb ook een duidelijke mening, maar die zla ik niet geven omdat ik weet dat het toch niks verandert aan dit probleem (want dat is het wel degelijk).
Ik hoop alleen dat er ooit verandering komt in de situatie zoals die nu is, want het loopt wel uit de hand, van welke kant je het ook bekijkt.

hoooi
Rudy
Of ik het naar vind als 1 derde van de bevolking buitenlands is! JAaaaaaaaaaaaaaaaaaa, tuurlijk! Wie niet?? Dan heten we geen Nederland meer, maar worden we een soort colonie!
Miss Proximus
omg! hoe kun jij ooit weten wie wel en niet nederlands is! ik ben gewoon sprakeloos door dat baldheaded gedoe van jou! waarom zie je alles zwartwit! ga je aandacht eerst dan eens vestigen op al die GODVERGETEN NEDRELANDSE JUNKS die hier de straten vervuilen!
MetzZ_!!
Ik wil ff zeggen dat ik vind dat het er na 3 pagina's nog netjes aan toe gaat met zo'n onderwerp...

applausje voor jezelf:)

Ieder zijn eigen mening (waaronder 2 x antwoord 4!) Ik vraag me af of die mensen die dat gekozen hebben dat ook nog zouden denken als ze zelf vermoord zouden worden en moeten vluchten uit hun eigen land.
Kan t me nie voorstellen dat je dan nog zo stoer voor dat antwoord zou kiezen. Maar zoals ik al zei; iedereen moet dat voor zichzelf weten.

Wil ik ook ff zeggen dat ik het eens ben om 'gastarbeiders' en 'asielzoekers' gescheiden te houden. Dit is een thread over asielzoekers.
De verhalen over Turken en Marokkanen zijn natuurlijk verschrikkelijk om te horen, maar dat hoor je nu alleen maar heel vaak op tv omdat het een 'hot item' in het nieuws is (geweest). Natuurlijk gebasseerd op feiten, maar vaak genoeg is er ook overlast van groepjes negers, antillianen, nederlanders, indonezen, etc. etc.

Asielzoekers zijn die mensen die je op t.v. vaak ziet, omdat men ze niet in hun woonwijk willen hebben. Het laatste 'grote' verhaal over asielzoekers dat ik zag, ging over een groep Nederlandse jongeren, die op de vuist ging met asielzoekers, omdat de nederlandse jongeren het niet konden verkroppen dat het de asielzoekers voor de wind ging. Misschien gaat het ze ook voor de wind, maar daar kan je hun de schuld toch niet van geven?!
Er is NIEMAND op de deze aardkloot die zal zeggen: ' Sorry hoor, maar omdat jullie mij een huis, een baan en een veilig leven bieden, wil ik niet in jullie land wonen.'

Ga lekker bij de regering klagen!
Rudy
Ik kan het zelf inderdaad niet zien of iemand wel of niet Nederlands is, maar ik neem aan dat het ANP waar ik deze bron vandaag heb waarschijnlijk wel zal weten hoeveel mensen er naar Nederland zullen immigreren en hoeveel er al zijn geimmigreerd!

En moet ik me gaan bezig houden met de junks op straat, ik wil er best ook nog een poll over maken hoor! Maar het onderwerp van deze thread is Asielzoekers (jaja, met een S inderdaad)!

En jij bent netzogoed baldheaded want jij kijkt ook maar naar 1 kant van het verhaal, jij wilt ook niet inzien dat dit een ing groot probleem is!

Oh ja, Mettz, die gasten zijn boos geworden omdat de asielzoekers de banen innemen, en dat daarom de Nederlanders werkloos zijn! Tuurlijk hebben de asielzoekers evenveel recht op een baan als de Nederlanders, maar doordat zij voor ing weinig geld werken, en ook nog redelijk veel geld van de overheid krijgen, zodat ze wel genoeg geld hebben om degelijk te kunnen leven, krijgen de Nederlanders geen kans meer om die baan te krijgen!

Oh ja, bij de regering gaan klagen! LOL! Weet je wat je zegt! :p

Ik heb trouwens niet zoveel zin meer om over dit onderwerp te praten, en dat komt niet omdat jullie allemaal tegen mij ingaan! Ik heb het eigenlijk gewoon een beetje opgegeven! Niemand ziet in dat er een ing groot probleem voor ons ligt! Ik begrijp eigenlijk ook niet meer waarom ik nog moeite doe om het elke keer te vertellen! :conf:
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by Rudy

Oh ja, bij de regering gaan klagen! LOL! Weet je wat je zegt! :p

Ik heb trouwens niet zoveel zin meer om over dit onderwerp te praten, en dat komt niet omdat jullie allemaal tegen mij ingaan! Ik heb het eigenlijk gewoon een beetje opgegeven! Niemand ziet in dat er een ing groot probleem voor ons ligt! Ik begrijp eigenlijk ook niet meer waarom ik nog moeite doe om het elke keer te vertellen! :conf:

Ik denk dat je meer succes hebt bij de regering dan bij de asielzoekers... De asielzoekers verstaan je waarschijnlijk toch niet:p

Wat is volgens jou het probleem dan? Misschien scheelt het als je een opsomming geeft van wat er volgens jou aan problemen zijn door asielzoekers...
Eye-Riz
quote:
En jij bent netzogoed baldheaded want jij kijkt ook maar naar 1 kant van het verhaal, jij wilt ook niet inzien dat dit een ing groot probleem is!

Sorry hoor, maar ik zie maar één probleem en dat is de onwetendheid van mensen zoals jij! Die cijfertjes haal jij dus van het ANP. DAT bedoel ik nou dat je precies de media lijkt: ANP staat voor ALgemeen Nederlands Persbureau...

En waarom nemen asielzoekers baantjes aan? Omdat veel Nederlandse anderen te beroerd zijn om die banen aan te nemen. Net zoals dat in de jaren 60 het geval was. Bovendien heeft het niets met loon te maken. In Nederland geldt het minimum-loon, dus of je nou Nederlander of wat dan ook bent: je krijgt hetzelfde loon. En als blijkt dat mensen zwart werken, moet je het HUN niet kwalijk nemen, maar de bedrijven.

En nu wil je er niet meer over praten? En dat is volgens jou NIET omdat er mensen tegen je ingaan? Kom op zeg....
Waarom start je dan een thread in godsnaam? Hoewel, het is maar goed ook dat je er niet meer over wil praten. Kun je die tijd die je daarmee uitspaart besteden om je te verdiepen in het wel en wee van asielzoekers en hoe het nou eigenlijk allemaal zit...

MetzZ_!!
Eye-Riz has spoken
Rudy
- Nederland wordt te vol (we zijn al het 1 na dichtstbevolkte land ter wereld)
- Een groot aantal asielzoekers past zich niet aan:
* ze leren de taal niet
* ze passen hun normen en waarden niet aan
* ze gaan niet naar school
- De overheid geeft miljarden guldens uit aan asielzoekers, terwijl ze dat ook in andere nuttige dingen kunnen steken, zoals een integratie process, waarin de asielzoekers Nederland leren kennen
- Veel asielzoekers hebben problemen met het vinden van een baan
* overheid moet dus veel uitkeringen verstrekken, dan komen we weer aan bij het 3e punt
* doordat ze geen baan hebben leidt dit tot geldgebrek, en dit kan weer leiden tot criminaliteit
- Nederlandse normen en waarden vervagen

Het probleem zal ontstaan doordat de Nederlandse regering niet zal ingrijpen, en alleen maar met van die laffe, half zachte oplossingen zal komen. Eigenlijk gaat de status van Nederland gewoon naar beneden! Engeland is hier een goed voorbeeld van! Daar zijn nog veel meer asielzoekers! De laatste 3 maanden zijn er in een aantal steden in Engeland een soort burgeroorlogen geweest tussen de Engelsen en de asielzoekers! Hele wijken zijn gewoon afgefikt en gesloopt (ook door de Engelsen) Niemand van de overheid zal ingrijpen omdat ze dan meteen worden veroordeeld als racisten! Eigenlijk wordt in heel Europa nergens hard opgetreden tegen deze problemen! Op een gegeven moment komen er dan een aantal mensen in een groep heel radicaal naar voren! Veel mensen zullen dan de problemen veroorzaakt door de asielzoekers inzien (ze zijn niet allemaal veroorzaakt door de asielzoekers maar ook door het zwakke optreden van de overheid) en zullen dan massaal gaan optreden! De asielzoekers zullen eigenlijk van alles de schuld krijgen! Als er bijvoorbeeld een economische crisis is zal dit de schuld zijn van de asielzoekers (en ja dat is inderdaad triest, maar dat gebeurd wel) En dit kan dus serieus leiden tot burger oorlogen en ! Zal dit nooit gebeuren, kijk naar de 2e wereld oorlog! Er waren ook problemen in een land, en daar ging ook iedereen zich afzetten tegen 1 bepaalde groep.

Wat ik wil: Ik wil dat meer mensen inzien dat er een heel groot probleem kan ontstaan! En ik wil eigenlijk, maar dat is toch nooit mogelijk, dat de overheid eens een keer serieuze maatregelen neemt! En daarmee bedoel ik dan een integratie plan, waarin de asielzoekers makkelijker kunnen worden opgenomen in de Nederlandse samenleving! En dat de overheid nu de grenzen dichtgooid, want het wordt anders echt een onoverzichtelijke rotzooi! En waarom ik hier een thread post! Omdat ik graag jullie wil overtuigen, maarja ik heb al ingezien dat dat onmogelijk is! :(

That's it!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement