return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 
Pittige Thread: Azielzoekers (pg. 12)
View this Thread in Original format
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Gekhous
mix tussen M&Ms en bros: luchtig, en smelt niet in de hand, maar wel in de mond zeg maar :)

en inderdaad, soms moet je ff wat serieuzer reageren dan anders, hangt van situatie af...


Dude die m&ms smelten zoooo wel in je hand he.. zat in de bios en die dinge smolte zo weg.. nix in me mond.. de airco stond daar nog aan ook!! ken je nagaan!

en je hebt gelijk gekhous.. soms moet je ff wat serieuzer reageren dan anders
Gekhous
ja, ga er ff over doorzeiken
Eye-Riz
Weet je wat schatje, ik neem mijn laatste post wel wel terug, jij je zin... pff. :rolleyes:
enne, voor de mensen die dus de voorgaande post van Gekhous lezen, die gaat niet over Henkie_Henk, maar over mij, alleen is die post dus gedelete omdat meneer Gekhous het niet leuk vond.
Dj Alpha
Dit noem ik nu amusement!! :D:D:D

Ik LEES en GENIET :rolleyes:;):rolleyes:
DJ_Massive
mensen, vergeef mij als ik nu helemaal verkeerd zit,

maar volgens mij is deze thread niet zo geweldig goed voor de sfeer hier op het holland-forum, toch ?
Miss Proximus
kom op Massive..alles kan niet altijd koek en ei zijn...en bovendien...gek en riz zijn allebei waardevolle members van dit forum, allebei intelligente mensjes....allebei blessed met een eigen mening..laat het maar op z'n beloop! een gezonde discussie kan t allemaal weer wat luchtiger maken :D :p
DJ_Massive
quote:
Originally posted by Miss Proximus
kom op Massive..alles kan niet altijd koek en ei zijn...en bovendien...gek en riz zijn allebei waardevolle members van dit forum, allebei intelligente mensjes....allebei blessed met een eigen mening..laat het maar op z'n beloop! een gezonde discussie kan t allemaal weer wat luchtiger maken :D :p


hehe okee dan :) perfect ;)

greetings,
DJ_Massive:cool:
Rudy
Volgens mij is het een beetje afgelopen met de thread! Was wel weer leuk en interessant! Pittige discussies, altijd gezellig!
Miss Proximus
hmmmmmmm....uuuuuu.......tief op?:rolleyes:
Gekhous
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Weet je wat schatje, ik neem mijn laatste post wel wel terug, jij je zin... pff. :rolleyes:
enne, voor de mensen die dus de voorgaande post van Gekhous lezen, die gaat niet over Henkie_Henk, maar over mij, alleen is die post dus gedelete omdat meneer Gekhous het niet leuk vond.


je ben een lieve meid

Eye-Riz
quote:
je ben een lieve meid

Ja he? :D :D :D
Vinyl Boy
ik kijk net journaal en ik zie dat er een zwembad gesloten word door overlast van marokkaanse jongeren...

waarom krijg ik het gevoel dat deze jongeren linea recta terug moeten naar marokko?
Ben ik dan rascist? of zeg ik gewoon waar het op staat?
Open ik mijn ogen of tast ik volledig in het duister?
Praat ik onzin als ik zeg dat iedereen die zegt dat ik rascist ben hypocriet doet??

deze thread is al redelijk afgesloten, maar hij schoot me weer te binnen, dus tog maar een reply.

hoooooooi
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 
Privacy Statement