|
Extrema Outdoor 2004 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
| Ik lees net op een ander board dat Extrema Outdoor UITVERKOCHT is. |
|
|
| basd |
Nou ja, er was nog wat onduidelijkheid over of het al dan niet helemaal uitverkocht was..
Maar ik ben toch blij dat ik gistermiddag nog een kaartje heb gehaald. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Teknikol
ik hoorde btw dat het rukweer werd:( |
Ik hoor juist 24-25 graden met een zonnetje.....
Weet niet waar jij het rukweer vandaan haalt! |
|
|
| Miss Proximus |
tering dan had ik m'n kaartje voor veel duurder kunnen verkopen :p
(k) |
|
|
| SnuggLe |
Tiga komt waarschijnlijk niet... maar dat maakt mij niet veel uit :D
Als het WEER maar goed is, niet zoals vandaag! Zou wederom dan TOCH jammer zijn!
Heb er echt ZIN IN! Mijn 1e extrema..........! |
|
|
| magrec |
zometeen op protonradio een set van petter...
Om alvast in de stemming te komen! |
|
|
| ahp2002 |
THC
Magrec
BoumaBros
Partyhardy
Tijs08
DjLex
Three O Three
SnuggLe
BasD
Teknikol
Origin_X
Subsonik
ahp2002 |
|
|
| basd |
| Eindelijk doet die site het weer, alleen nog steeds nergens een timetable te vinden, beetje jammer.. Maar goed, dan gewoon er maar een beetje op tijd zijn :) |
|
|
| tijs08 |
VRIJDAG
Zonneschijn (%) 20
Neerslagkans (%) 40
Neerslaghoeveelheid (mm) 2
Minimumtemperatuur (ºC) 16
Middagtemperatuur (ºC) 20
Windrichting ZW
Windkracht (bft) 3
ZATERDAG
Zonneschijn (%) 30
Neerslagkans (%) 30
Neerslaghoeveelheid (mm) 1-3
Minimumtemperatuur (ºC) 13-15
Middagtemperatuur (ºC) 22-25
Windrichting ZW
Windkracht (bft) 2
ZONDAG
Zonneschijn (%) 30
Neerslagkans (%) 60
Neerslaghoeveelheid (mm) 2-10
Minimumtemperatuur (ºC) 15-18
Middagtemperatuur (ºC) 21-24
Windrichting ZW
Windkracht (bft) 3
we treffen het wel als het zo gaat als hier boven voorspeld word! 25 graden en half bewolkt, weinig kans op regen!
:crazy: |
|
|
| Bouma-Bros |
Piet Paulusma is nog positiever en die heeft het natuurlijk altijd goed: ;)
Dag Max Min regen % zon %
Zaterdag 24 15 20 50
Zonnig met kans op een bui. |
|
|
| basd |
Het begint ondertussen toch wel een beetje te kriebelen.. Heeft er misschien ook mee te maken dat het weer hier al weer een stuk beter is dan gisteren. Laat Laux, Lekebusch, Carola, Skils en Rachmad maar komen! (en laat Kowalski maar zitten :)) Misschien nog even een uitstapje naar de progressive met James Holden of electro met Petter :)
Zin!
Tis nu trouwens ook officieel uitverkocht :) |
|
|
|
|