|
Extrema Outdoor 2004 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | | En Harmen? Ik schaam me diep, maar mijn geheugen is echt slecht! Ging je nou wel of niet? |
Jaja ik gaat :) ik kom met wat vrienden uit zwolle :)
Die after in scheveningen gaan wij alleen niet doen...zwolle..eindhoven...scheveningen..zwolle is iets te extreem.. |
|
|
| basvh |
| de berlijn trip dit jaar van snitz en mij gaat nu zker niet meer door. dus misschien komen we ff hier kijken. lekker dichtbij maar eerst wel ff weer afwachten! |
|
|
| emre |
Oei, hier heb ik ook erg veel zin in!!
Hele fijne prog line-up iig :toocool:
En misschien maar afteren in Scheveningen ..... |
|
|
| Teknikol |
| ticket binnen :) hebber zin an~! |
|
|
| Origin X |
| En ik ga mee met Teknikol:crazy: |
|
|
| Dj Lex |
| Zijn er nog mensen die gaan en nog geen kaartje hebben? Miss Proximus wil hem verkopen en heeft mij gevraagd hem aan te bieden. Ze neemt hem vanavond ook mee naar Isle of MTV, dus als je daar ook toevallig bent kun je hem gelijk meenemen. |
|
|
| SnuggLe |
Lekker handig Josta! Ik zei toch, ik ga wel mee, maar dan moet het wel mooi weer zijn.... En daarnaast ga ik zeker mocht ik foto's moeten maken (weer/geen weer), maar ik koop pas zelf een kaartje als het zeker mooi weer is.
Maarja, dat hoeft dan dus ook niet meer.....:rolleyes: |
|
|
| basd |
| Voorlopig ziet het er ook nog steeds naar uit dat ik wel ga.. Of wil je niet meer met ons mee Josta :) Dan moet je dat gewoon zeggen in plaats van er lafjes tussenuit te sneaken en je kaartje via Lex aan te bieden :) |
|
|
| Partyhardy! |
| Ik ga ook! heb mijn toegangscode binnen! :cool: |
|
|
| ahp2002 |
| Ik ga ook :crazy: |
|
|
| Dj Lex |
| Ik voel me gebruikt! |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ik voel me gebruikt! |
Ja, Josta werkt het hele TA forum door. :D |
|
|
|
|