|
Extrema Outdoor 2004 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Ja, Josta werkt het hele TA forum door. :D |
Ja vanavond mag ik bij Isle of MTV waar ze ook komt ;) :p |
|
|
| Optimus |
| Ik ben aan de beurt vandaag! |
|
|
| magrec |
Btw weet iemand welke stage de mainstage is??
Ik zelf dacht de colosseum met de audio bully's en danny howells :D |
|
|
| Bouma-Bros |
| Iemand al een timetable voor zaterdag ontdekt op het net? :) |
|
|
| basd |
| Die zou op de nieuwe Extrema-site komen, maar www.extrema.nl geeft weinig respons op het moment, misschien zijn ze nu aan het updaten, ik weet het ook niet :) |
|
|
| SnuggLe |
He He, BasD heeft besloten mee te gaan :D
Dus knap ik zaterdag met de auto ook richting Extrema.
Wie gaan er nu allemaal?
Miss Proximus
THC
Magrec
BoumaBros
Partyhardy
Tijs08
DjLex
Three O Three
SnuggLe
BasD
Thats it??
Het wordt mooi weer! :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Het wordt mooi weer! :D |
Nee toch? In de krant van vandaag stond een onweerstekentje namelijk :sadgreen: |
|
|
| Partyhardy! |
Ik hoorde ook mooi weer! :) (bidden!)
en Emre komt ook! :cool: |
|
|
| Miss Proximus |
rite :)
Heb nu m'n kaartje aan Bram verkocht, want kheb er gewoon niet zo'n zin meer in met die feesten :D
Na ja, ben koud terug en sta alweer in de min, wil nog naar Nature One en een cruisefeest op de zee bij Stockholm en nog naar Engeland. Dus als vanouds, buitenland gaat weer voor :D (sorry vrinden haha)
En bij Onno waren mijn slaapmatje en ik niet welkom, bij Roel in Utrect wel maar die gaat zelf niet, en ik kon natuurlijk mee naar de afterparty met Bram en Bas, maar nam niet weg dat ik dan 2 x enkele reis moet betalen VOLLE POND omdat ik die klote OV pas Augustus weer heb! Dus, reden genoeg vond ik :p
Allemaal veel plezier, tot het volgende feest, hoewel, ik heb er geen meer in NL op t programma staan whaha :D |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He He, BasD heeft besloten mee te gaan :D
Dus knap ik zaterdag met de auto ook richting Extrema.
Wie gaan er nu allemaal?
Miss Proximus
THC
Magrec
BoumaBros
Partyhardy
Tijs08
DjLex
Three O Three
SnuggLe
BasD
Teknikol
Origin_X
Subsonik
Thats it??
Het wordt mooi weer! :D |
ik hoorde btw dat het rukweer werd:( |
|
|
|
|