|
Extrema Outdoor 2004 (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Ja dat kan best dat je haar een keer eerder al hebt gezien zij was ook bij sasha in het paard van troje in 2003. Anders heb je haar wel een keer in The Q gezien. Ken haar via kremlin en the q en zij is erg leuk ja. |
Heeft ze geen vriend dan? Wat voor jou Harmen! :)
Dit lees ik op een ander forum:
| quote: | Rond 21u Danny Howells ontmoet, die was wel aangekomen maar veel te laat en het was niet mogelijk om zijn set te verplaatsen + z'n platen waren weer in een ander land terecht gekomen. Nog wat rondgehangen bij Sander K die voor mij (zoals al de rest sterk aan het draaien was) en om 22u besloten om richting Café D'anvers te vertrekken waar Danny dan wel zou draaien en het was dan ook nog eens een Super set, perfect om deze lange dag te eindigen.
|
Oftewel: Meneer Howells was er wel, maar te laat etc. etc. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Heeft ze geen vriend dan? Wat voor jou Harmen! :) |
:clown: |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Hier weer zo'n TA die z'n shirt uittrekt. :mad:
|
Volgens mij wil ie gewoon niet op de foto ;) |
|
|
| Smirnoff |
| Daar krijg je toch een gele kaart voor ?? |
|
|
| Gotcha85 |
Gotcha, was jij overigens diegene die ook bij Holden een beetje linksvooraan stond, naast Partyhardy ongeveer (gozer met groene broek), en had jij een groenachtig gebleekt shirt aan
|
Dat was ik idd :] |
|
|
| Divine9 |
Ik miste het Extrema gevoel dus echt wel. Waar is dat gebleven?! Het was veel te massaal. De initimiteit die Extrema had toen ik er 3 en 4 jaar geleden voor het laatst was is echt compleet verdwenen. Zo 'klein en intiem' zoals ik het toen ervaarde, zo 3x groter en massaler was het afgelopen zaterdag. De organisatie heeft het op de dag zelf wel goed voor elkaar gekregen, maar er zijn toch wat dingetjes waarvan je denkt.. mjah?! Zoals: Geen programmaboekjes bij entree, (uiteindelijk wel op voorraad bij foodvillage) verstopte plees, geen houtsnippers op grond ivm modderpoel (gelukkig is het niet zo extreem geworden als in Engeland vorig jaar) en eigenlijk het grootste bezwaar van mij: ontbreken van de grote namen zonder aankondiging. Geen Chable, Geen Warren, Geen Howells en zelfs de 'vervanger' Scumfrog bleek niet eens aanwezig te zijn?? Waardeloos! Toch wel even de 3 namen waar ik voor kwam. Verder kon ik er eigenlijk de gehele middag niet inkomen. Of het nu was omdat ik, vanwege een ongeluk, nogal last had van mijn rug weet ik niet. Mijn weg en de juiste muziek was in ieder geval een tijd lang onvindbaar. Maar ja, toen Danny Howells, wat zeg ik.. de vervanger (die toch lekker draaide) startte begon het feestje voor mij eindelijk. James Holden draaide het dak er zowat af en Phats&Small en Sander Kleinenberg waren een leuke afsluiting. Ik miste toch wel heel erg breaks. Met uitzondering van 'Gideon' in de electro tent heb ik het vrijwel niet gehoord. Of ik moet het gemist hebben in de progressive tent. Laidy Aida waagde nog een poging, maar die kan het maar beter bij techno houden de volgende keer. Petter (veel van verwacht) was een mega teleurstelling. Even 15-20min aangehoord en toen maar weer weg. Tjah, dat was het wel denk ik. Het is trouwens wel leuk om 30 euro aan muntjes te scoren die tussen de roosters liggen bij een bepaalde zuiptent. Je kon er toch echt wel bij als er iets tussen zou vallen ;p Het heeft ons in ieder geval veel geld bespaard, anders had ik ook nog wel over de belachelijk hoge prijzen(maar ik had ook niet anders verwacht) kunnen klagen. ;)
Ik hou het waarschijnlijk maar weer bij clubavonden en kleinschalige feesten. Tenzij er echt een progressive/breaks line-up (die dan ook komt opdagen) van hier tot tokio geprogrammeerd staat.
- Filmpjes -
James Holden: (Partyhardy, Snuggle en etc? allemaal zichtbaar;p)
http://malaguena.fiberworld.nl/extrema/MVI_9008.AVI
http://malaguena.fiberworld.nl/extrema/MVI_9010.AVI
Sander Kleinenberg: (gekkenhuis)
http://malaguena.fiberworld.nl/extrema/MVI_9022.AVI |
|
|
| franzelare |
ik was weer eens van plan echt niet te gaan stappen, maar zoals sommige van jullie hebben gemerkt was dat dit weekend weeeer eens mislukt :D
was wel een geslaagd feest maar toch vond ik de organisatie zelf KUT!
het was veel te druk, toen het begon te regenen was dat helemaal te merken! lang niet alle mensen paste in de tenten en er waren veel te weinig regenjassen aanwezig!
verkeer was ook gewoon KUT, dat terrein is gewoon niet op zoon grote stroom verkeer berekend! |
|
|
| basd |
Eh...'overkant'?? Als het is wat ik denk dat je bedoeld zit je behoorlijk mis. |
Nee, emre bedoelt iets anders (tenminste, daar ga ik maar van uit :D).. Niet zomaar dingen roepen waarvan je niet weet waar het over gaat Brammetje :)
Vond het verder wel een geslaagd feestje, afgezien van het feit dat ik 's avonds nogal last kreeg van de overvloed aan zon eerder op de dag (barstende koppijn, misselijk etc.) Ben daarom ook niet meer naar Scheveningen gegaan, maar lekker direct terug naar Enschede, was eerlijk gezegd wel blij dat ik de laatste trein nog kon halen. Uiteindelijk uurtje of half twee thuis.
Vond het feest zelf toch wel geslaagd, begonnen in de techno-tent, live-act van Coming Soon was ERG goed.. Marco Carola was daarna ook goed uit te houden, alleen vond ik het geluid net niet helemaal zuiver, een beetje te hard ook. Daarna even rondgekeken over het terrein en de rest van de dag vooral in de progressive gestaan. Blijkt dat dat toch best goed uit te houden is, maar ik denk dat ik dat tijdens een nachtelijk feestje toch niet echt de hele nacht trek. James Holden was erg lekker, vooral die laatste paar platen (afgezonderd van Alter Ego dan, boutplaat) waren erg goed!
Enne Onno, is de foto van Benny gelukt? Leukste actie van de dag wat mij betreft :)
Was weer erg gezellig met alle TA's, blijkt maar weer dat je met deze mensen ondanks dat de muziek niet helemaal mijn ding is en mijn lichamelijke toestand ook niet helemaal top was je toch wel een leuke dag kan hebben :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Divine9
- Filmpjes -
|
Echt kicke filpmjes zeg! :cool: Goede kwaliteit overdag en hét ultieme hoogtepunt tijdens Sander Kleinenberg zijn set vastgelegd! :)
"Call On Me, Call On Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeee" :haha:
Ben trouwens ook na zeer lange tijd Wouter (T.H.C.) en zijn gekke-vriendengroep nog tegen het lijf gelopen! super lache!  |
|
|
| T.H.C. |
Ghehe ja idd hardy! Jammer dat ik jullie niet eerder gezien heb dit was TE kort en Te lang geleden man!magoed naar extrema ga je ook niet om te praten, Ook jammer dat ik Snug, Basd en Frans na het begin niet meer gezien heb:whip:
Ik heb een erg leuke dag gehad, het is alleen een stuk minder gezellig geworden en het is nu al echt te groot geworden. wel erg lekker gedanst in de blubber en regen, oa remy was ook erg goed je ging vanzelf wel meedansen omdat de hele vloer op en neer ging, heerlijk!
Ik heb zelf ook nog wat kleine foto's gemaakt en die heeft Bram voor me online gezet.
http://home.student.utwente.nl/b.kampschreur/wouter/ |
|
|
| Partyhardy! |
die gast links is echt een komische en relaxt dude
Hij zou zich hier op ta nog gaan aanmelden maar dat zal hij vast wel vergeten zijn,whehe :p |
|
|
| T.H.C. |
| haha gerbie :stongue: Die was ook weer lekker bezig ja;) |
|
|
|
|