|
Extrema Outdoor 2004 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Gotcha85 |
Holden was voor mij ook de man van de dag! Heerlijke set..errug boeiend! Weet iemand welke plaat zijn laatste was. Klonk imo een beetje als een nieuwe Nathan Fake.
Verder viel Matthew Dekay me eerlijk gezegd een beetje tegen. Niet dat het slecht was, maar ik had er ietsje meer van verwacht.
Remy begon imo erg sterk, maar ik heb alleen de eerste helft van zijn set gehoord omdat ik honger kreeg. Vooral Dustsucker was een hoogtepunt!
Sander K heb ik niet meer meegemaakt, want ik ben toen naar de technotent gegaan om Lekebusch te zien.. de technotent was overigens wel de vetste tent van allemaal.. de progressive -en electrotent hadden imo beter geswitched kunnen worden.
Met mijn 18 jaren voelde ik me alleen wel een beetje het onderdeurtje daar... sjeezus het leek net alsof de leeftijdsgrens 25 jaar was ofzo, vooral bij de progressive-tent. Ook vind ik het belachelijk dat water zo ****** duur is. 4 euro voor een halve liter water slaat gewoon helemaal nergens op...zelfde geld trouwens voor het eten.
Maar goed dit je kunt altijd wel zeiken.. het was gewoon een vet feest! |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by Hitman
Holden was weer een held vandaag; Alltogether, Modern eternity, The sky was pink, breathe on me (eerst dub daarna vocal mix):eyes:
|
dit had je dus niet hoeven vertellen:( :nervous: ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Gotcha85
Holden was voor mij ook de man van de dag! Heerlijke set..errug boeiend! Weet iemand welke plaat zijn laatste was. Klonk imo een beetje als een nieuwe Nathan Fake.
|
Dat was Accadia - Into the Dawn (James Holden Remix). Verbaast me eigenlijk dat zoveel mensen hier hem niet kennen :) Heb er echt DIK DIk van genoten van dat nummer, ware het niet dat Hitman steeds in mijn oor stond te lullen ;)
Gotcha, was jij overigens diegene die ook bij Holden een beetje linksvooraan stond, naast Partyhardy ongeveer (gozer met groene broek), en had jij een groenachtig gebleekt shirt aan?
Maareh...: TOPFEEST! Niets geen AntiQlimax maar een HEERLIJK feestej! Werd wel een beetje druk in de tent bij Remy (held van de dag overigens!!!) maar dat mocht voor mij de pret echt NIET drukken!
Holden was ook heerlijk, Diablo aan het eind was ook super en klonk verder heerlijk in de auto (Smack my Bitch up, Smells like teen spirit!).
Verder Marco Carola gezien, Coming Soon en Matthew Dekay. Allen waren top!
Daarna nog door naar Scheveningen, eerst in mijn eentje in de auto :S omdat BasD toch maar de trein pakte, maar heb het gered. Free for Everybody was aardig, maar gratis he, dan krijg je fout publiek binnen.
Verder veel TA's gesproken en gezien. Enneh Teknikol, next time: keep your shirt on ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Teknikol
dit had je dus niet hoeven vertellen:( :nervous: ;) |
Hitman is Jase from Outer Space nog vergeten en Alter Ego - Rocker ;)
Zo he, SnuggLe kan ook wel een palmtoppie gaan kopen! ;) :D
*edit*
Nog wat leuke wetenswaardigheden:
- Benny Rodrigues kan echt vet goed foto's maken! :p
- Partyhardy heeft gewerkt in DE supermarkt van Nuenen! VET! :eyes:
- Emre houdt van jongens zonder shirt aan :tongue2
Oh en het was best bizar dat als je in de Taj Mahal (progressive) stond te dansen, je keek naar buiten, en je zag de grote vliegtuigen dik kort over komen vliegen, richting Eindhoven airport. Wat nou aanslag?? :conf: :conf: :rolleyes: :D |
|
|
| magrec |
Zo dan dat was wel een geslaagd feestje :)
Rond 9:45 werd ik opgehaald vanuit vaassen (uur later dan gepland ;))
En na een korte stop bij de mac in Best waren we om 11:30 op het terrein. Helaas kregen wij bij binnenkomst helemaal geen timetable/plattergrond...dus na 15 minuten zoeken vonden we eindelijk de foodvillage voor wat lekkere tosti's :D (kreeg ze nog gratis ook...das dus weer 6 euro winst!) Wat mij opviel was dat er veel kleurrijke mensen rondliepen in de meest bizarre outfits hahaha maar mijn god wat liepen er ook vage figuren rond (lees de 35+ waren het meest naar de klote en fout gekleed haha brrrrr wat hebben we weer gelachen ;))
Voor de rest beetje bij de kremlin (kremlin was nergens te bekennen als naam) rond gehangen en bij de future funk (roger sanchez, middleton) in het begin vond ik sfeer wel wat mat. Maar hoe later het werd hoe beter. Van wissen draaide trouwens erg goed, klein stukje nils noa gehoord wat ook niet verkeerd klonk. Matthew dekay was ook goed! en remy hebben we gehoord terwijl we op het strand lagen en zaten te lachen om een kerel die helemaal uit zijn dak ging in het water (hoezo uit je dak...)
Om 18:45 wilden we naar mainstage lopen voor howells maar toen zagen we hele donkere wolken en toen hebben we maar een veilig plekkie opgezocht in de foodvillage..(tapas restaurantje) daar de hele bui lekker drooggestaan hehe en wie kom je daar dan ook nog tegen juist tijs uit apeldoorn, post niet meer zoveel op TA)
Howells en audio bullys niet meer gezien want we wilden holden zien..die draaide echt super!!!! op het einde alter ego - rocker en daarna in to the dawn maar daarvoor ook te vette acid plaatjes!!
Alsof het nog niet genoeg was geweest draaide sander kleinenberg ook nog absurd!!! wat een sfeer zeg...de 2 beste sets van de dag!! Jammer dat die sukkel van richy.nl (das echt een vieze glijer zeg haha) een paraplu op de draaitafel gooide (echt tijdens de laatste plaat tijdens de climax.) hij werd dan ook uitgefloten door het publiek maar Sander bleef heel rustig en werd niet boos maar ging verder..en het publiek ging nog harder uit zijn dak!!
Terugrit was perfect helemaal geen files ofzo, dat hadden we niet verwacht! maar waarschijnlijk waren al veel mensen eerder naar huis gegaan.
Het was dus weer een geslaagd feest!!
Heel divers publiek met toch wat van dat aso kampervolk (dikke tattoo's, piercings en totaal van de kaart) en ik heb zowiezo al een hele tijd niet meer zoveel mensen van de kaart gezien...bij de kluisjes zat een kerel lekker te nippen van zijn smirnoff met het schuim op zijn bek...:rolleyes: te triest!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Jammer dat die sukkel van richy.nl (das echt een vieze glijer zeg haha) een paraplu op de draaitafel gooide (echt tijdens de laatste plaat tijdens de climax.) hij werd dan ook uitgefloten door het publiek maar Sander bleef heel rustig en werd niet boos maar ging verder..en het publiek ging nog harder uit zijn dak!!
|
Richy.nl of Jack Undercover?
Ik haal die 2 door elkaar. Die gast met die rode cape om en die roze paraplu & travo erbij is toch Jack Undercover? Of zie ik dat dan toch verkeerd? Of zijn het dezelfde of lijken ze op elkaar? :)
Vond diegene in de middag wel komisch. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Teknikol
ANTI-CLIMAX is idd het juiste woord voor het feest ja.
|
Voor heel de Teknikol-gang;
Jullie hebben nog een hoop te leren qua feesten blijkt wel...
Was getekend dé Partyhardy!
Was super gezellig mannen! report volgt later!
Holden man van de avond! :crazy: :tongue3 :eyespop: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Amen :)
Een feestje maak je zelf!
Respect to da bouncing boy Partyhardy! :) Vond het weer geweldig gisteren om dat te zien. Zoals Emre zei "Onno springt voor 2". Daarom stond Emre er als een zoutzak bij ;) :p |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
voor jullie was het natuurlijk geen anti climax omdat jullie lekker los konden gaan op Holden en nog anderen. Kheb gewoon het hele feest niet kunnen meemaken en voor mij werd het dus een anti climax. Heeft niets met leren feesten te maken denk ik.
Snuggle: het was HEET:D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Richy.nl of Jack Undercover?
Ik haal die 2 door elkaar. Die gast met die rode cape om en die roze paraplu & travo erbij is toch Jack Undercover? Of zie ik dat dan toch verkeerd? Of zijn het dezelfde of lijken ze op elkaar? :)
Vond diegene in de middag wel komisch. |
Neej das dus die richy, jack undercover is een grappig klein mannetje hehe. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Neej das dus die richy, jack undercover is een grappig klein mannetje hehe. |
Hmm..dan issie irritant. Arrogante vent ook.
Hmm....foto's aan het nakijken: ik moet toch een veel kortere sluitingstijd doen bij portretfoto's zeg. Of gewoon automatisch als het licht genoeg is. Wat ontzettend stom van me :S Zijn er echt veel mislukt. Maar oke, gelukkig was dit voor mezelf en niet voor een website. |
|
|
| magrec |
Hehe hij heeft volgens mij ook in The bar van yorin gezeten enzo..
hier paar foto's die ik heb gemaakt, niet zoveel deze keer. Mijn lens was ook beetje vuil..
Schuilen voor de regen tegenover de techno tent

Het was best druk voor de regenbui ;)

De mensen met wie ik mee was:)

andere foto's staan hier :)
http://members1.chello.nl/~f.ebbinge/extrema2004/ |
|
|
|
|