|
Extrema Outdoor 2004 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
| Op de website van Sander staan niet zo veel feesten in Nederland... Beachbop op 27 juni staat er ook niet in (als dat maar goed komt)! Wel draait hij op Roze Maandag in Tilburg... |
|
|
| emre |
| Er is toch ook een after @ Cafe D'Anvers met Danny Howells .... gratis entree op vertoon van ticket voor Sasha @ Cafe D'Anvers van 20 juli toch :toocool: |
|
|
| Miss Proximus |
Heb m al een dikke week, maar bij mij is t kaartje er ook :)
Aaaaaaaaaaah wat een heerlijke zomer ga ik tegemoet.
Tenzij ik een nieuwe thesis moet schrijven :nervous: :whip: :nervous:
Columbine Highschool - The Sequel live op het CHN :D |
|
|
| New Wave |
| Ehj wat leuk, er staat en Hoevelaker in de Line-up :) |
|
|
| SnuggLe |
Lees het net op een ander board:
kijk dit is nou eens een leuk feestje voor na Extrema Outdoor.
Organisatie: Everybody
thema: Free for Everybody
data: 17-7-2004
Locatie: Strandtent Karavaan, Zwartepad Scheveningen, Den Haag
dj's: Sander Kleinenberg, Tom Stephan, Stef Vrolijk & 16 bit Lolita's, More Dj’s TBC
time: 21:00 – 04:00
Entrance: Free !!
Vet vet vet vet !:)
Heb de auto, dus na Extrema meteeeeeeeeen even doorknallen naar huis, spullen droppen en dan door naar Scheveningen! :) |
|
|
| Miss Proximus |
| ik reserveer bij deze vast graag een plaatsje :) |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Organisatie: Everybody
thema: Free for Everybody
data: 17-7-2004
Locatie: Strandtent Karavaan, Zwartepad Scheveningen, Den Haag
dj's: Sander Kleinenberg, Tom Stephan, Stef Vrolijk & 16 bit Lolita's, More Dj’s TBC
time: 21:00 – 04:00
Entrance: Free !!
|
Mogen ze best vaker doen dit soort acties!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ik reserveer bij deze vast graag een plaatsje :) |
Ik moet eerst nog kaarten voor Extrema halen :D
Maar krijg niemand mee: Anke gaat niet mee, Sjinees niet, Bas weet het nog niet zeker.... Heb geen zin om in mijn eentje daar rond te huppelen! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik moet eerst nog kaarten voor Extrema halen :D
Maar krijg niemand mee: Anke gaat niet mee, Sjinees niet, Bas weet het nog niet zeker.... Heb geen zin om in mijn eentje daar rond te huppelen! |
Ik heb er nog maar eens over nagedacht..
John Consemulder & Chianty Noir (live)
Marco Carola (It)
Heiko Laux (Ger)
Cari Lekebush (Sw)
Alexander Kowalski - Live (Ger)
Steve Rachmad
Coming Soon - Live
Bart Skils
Daar doe ik het wel voor. Ben toch wel erg benieuwd naar een aantal van deze.. Heb van John Consemulder en Coming Soon bijvoorbeeld wel een plaat, eens kijken wat dat allemaal voorstelt op zo'n feest uiteindelijk. De rest is op zich ook allemaal wel zo'n beetje op Awakenings (behalve Marco Carola geloof ik, maar dat weet ik zo niet uit mijn hoofd en heb geen zin om te zoeken), maar een aantal zullen vast zo goed bevallen dat ik nog wel een keer wil.
Effe op de stufi wachten en dan ook maar een kaartje kopen.. Zeker als we met de auto kunnen, da's wel erg relaxed. |
|
|
| Miss Proximus |
En Harmen? Ik schaam me diep, maar mijn geheugen is echt slecht! Ging je nou wel of niet?
En Bram, in je eentje???
Bouma Bros zijn er vast wel, ik ben er. En verder weet ik t niet :D
Halen jullie mij anders ff op in Utrecht ofzo :D |
|
|
| eXos |
| Ik ga denk ik ook wel, ff de clan bij elkaar krijgen tegen die tijd. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
En Harmen? Ik schaam me diep, maar mijn geheugen is echt slecht! Ging je nou wel of niet?
En Bram, in je eentje???
Bouma Bros zijn er vast wel, ik ben er. En verder weet ik t niet :D
Halen jullie mij anders ff op in Utrecht ofzo :D |
Bas gaat nu al mee, dus ik ga niet in mijn eentje :D
Maareh..ophalen in Utrecht: Vanaf Den Haag naar Eindhoven , dan kom ik niet echt langs Utrecht! Bas rijdt mee vanaf Den Haag.
Als jij dan OOK nog komt heb je echt een 10 ritten kaart en kan je beter bij me in gaan trekken ;) |
|
|
|
|