return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 
Extrema Outdoor 2004 (pg. 12)
View this Thread in Original format
tijs08
quote:
Originally posted by Partyhardy!
!!!!!!!!! dit meen je toch niet??? :eyes: :eek:
ik word echt gek nu! jezus! wat een tiefuszooi! :mad:

Echt slecht van Extrema zeg! ik vind dit ook niet kunnen. En als ze nu iets gelijkwaardigs ervoor in de plaats boeken! maar ja, dat kan natuurlijk niet meer op het laatste moment! :mad: ik vind dit zoooooooooo slap! :(

GVD!!!!
Inderdaad 2 namen waar ik me errrrg op verheugde!

en HEEEEL slecht van Extrema, en zeker dat ze het 'ineens' bekend maken nu het wel NET uitverkocht is!

Vervanging...
Zo kort dag is het ook weer niet.. 2 dagen moet toch wat te regelen zijn.. ik noem een, Hernan Cattaneo, Jono Fernandez, Dave seaman, Phil K, Anthony Pappa :)

Luke Chable vervang je niet door de Scumfrog.. das totaal niet vergelijkbaar en Nick warren al heleemaaaal niet door Dj Base!

Ik vind het ook belachelijk en heeel ongeloofwaardig dat iemand dubbel is geboekt en dat men er dan pas 2 dagen van te voren achter komt!!!
tijs08
ik heb ook nergens die dubbele boeking kunnen vinden van Nick Warren!
op zowel de Officiele als onofficiele sites van hem en Way out west is geen enkele boeking te vinden op 17 Juli :conf:

Nick Warren

July

04.07 - Skopje, Macedonia - Colosseum Summer Club
09.07 - The Hague, Netherlands - ISLE OF MTV @ PAARD VAN TROJE
11.07 - Marseille, France - Le Bazar
23.07 - Constanta, Romania - La Mania
31.07 - Warwickshire, UK - Godskitchen Global Gathering

Way out West LIVE

July

02.07 - Serbia - Exit Festival
09.07 - Den Haag, Holland - EVERYBODY @PAARD VAN TROJE
16.07 - Oxfordshire, UK - Glade Festival
18.07 - Bristol, UK - Ashton Court Festival

jammer jammer jammer!!
magrec
Hmm vaag allemaal..ga ik op isle of mtv expres niet naar warren omdat ik hem wel op extrema zie krijg je dit....naja scumfrog is ook wel leuk!!!

Zolang Howells, audio bullys en kleinenberg maar draaien vermaak ik mij wel :cool:
SnuggLe
quote:
Originally posted by tijs08
Vervanging...
Zo kort dag is het ook weer niet.. 2 dagen moet toch wat te regelen zijn.. ik noem een, Hernan Cattaneo, Jono Fernandez, Dave seaman, Phil K, Anthony Pappa :)

LoL, alleen het vliegen vanuit Australie hierheen kost Jono Fernandez al redelijk wat tijd ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Hmm vaag allemaal..ga ik op isle of mtv expres niet naar warren omdat ik hem wel op extrema zie krijg je dit....naja scumfrog is ook wel leuk!!!

Zolang Howells, audio bullys en kleinenberg maar draaien vermaak ik mij wel :cool:

Ga je mee naar de After Harmen? Je kan blijven pitten in Den Haag.
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ga je mee naar de After Harmen? Je kan blijven pitten in Den Haag.

Euhm was misschien wel leuk geweest maar ik ga na afloop met de auto weer naar huis. Ben bang dat ik zaterdag niet al te druk kan zijn ivm een open wond in mijn lies. Moest een moedervlek laten wegbranden en die wond wil nog niet echt herstellen :(
Hitman
quote:
Originally posted by magrec
Euhm was misschien wel leuk geweest maar ik ga na afloop met de auto weer naar huis. Ben bang dat ik zaterdag niet al te druk kan zijn ivm een open wond in mijn lies. Moest een moedervlek laten wegbranden en die wond wil nog niet echt herstellen :(

au:(
tijs08
quote:
Originally posted by Hitman

he ga jij niet naar Extrema zaterdag?? das toch om de hoek bij jou...
magrec
quote:

Valt wel mee hoor!!
PRikje voor de verdoving is het enige wat je als pijnlijk zou kunnen ervaren maar dat stelt ook niks voor en nu ook heb ik geen pijn...het bloed alleen...:whip:
Hitman
quote:
he ga jij niet naar Extrema zaterdag?? das toch om de hoek bij jou...

Heb ik 2 pagina's terug ofzo al gezegd, maar werd niet opgemerkt denk ik... ben van de partij (Disney ook):D

tijs08
quote:
Heb ik 2 pagina's terug ofzo al gezegd, maar werd niet opgemerkt denk ik... ben van de partij (Disney ook):D

mooi! gezellig! :cool:

zo dan...

THC
Magrec
BoumaBros
Partyhardy
Tijs08
DjLex
Three O Three
SnuggLe
BasD
Teknikol
Origin_X
Subsonik
ahp2002
Disney
Hitman
SnuggLe
quote:
mooi! gezellig! :cool:

zo dan...

THC
Magrec
BoumaBros
Partyhardy
Tijs08
DjLex
Three O Three
SnuggLe
BasD
Teknikol
Origin_X
Subsonik
ahp2002
Disney
Hitman

Doen we nog een TA-meeting ofzo? :D
Lijkt me wel gezellig, ook al ken ik de meesten sowieso wel.

Enneh...Dave, verander je signature eens, Warren komt niet meer ;)

Oh, en wil dit even kwijt (weet niet of het op dit forum slaat ;) :D)

quote:
trouwens:

Hier draait Chable uiteraard ook niet. Voor als er nog mensen van hier van plan waren naar toe te gaan.

Op andere boarden loopt er een sukkel te gillen dat hij niet snapt
waarom Chable niet op Extrema draait en wel 's nachts in Amsterdam.

Go figure
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement