return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 
Extrema Outdoor 2004 (pg. 13)
View this Thread in Original format
tijs08
quote:
Originally posted by SnuggLe
Doen we nog een TA-meeting ofzo? :D
Lijkt me wel gezellig, ook al ken ik de meesten sowieso wel.


Oh, en wil dit even kwijt (weet niet of het op dit forum slaat ;) :D)


meeting.. muwhaa ja we zien elkaar toch wel. ik sta grootste gedeelte van de dag net als iedereen hier geloof ik in de Taj Mahal :p


en die quote van je slaat inderdaad op Onno... :confused:
vrij logisch inderdaad, internet is nl. niet altijd de snelste informatie bron die up-to-date is...

Ik vind het trouwens wel matig dat er nog niks over de afwezigheid van Warren & Chable op de Extrema site staat. Er staat wel een stuk over Tiga, maar dat zal me een worst wezen als die niet komt!
SnuggLe
quote:
Originally posted by tijs08
meeting.. muwhaa ja we zien elkaar toch wel. ik sta grootste gedeelte van de dag net als iedereen hier geloof ik in de Taj Mahal :p


en die quote van je slaat inderdaad op Onno... :confused:
vrij logisch inderdaad, internet is nl. niet altijd de snelste informatie bron die up-to-date is...



Mjah oke, dat klopt ja :) Ben wel veel in de Kremlin, maar ook ff bij Petter kijken!

Enneh..die quote van mij haalde ik van een ander forum overigens!
magrec
Jonges niet zo gestresst!!!!!

Er gaat gewoon goed gedraaid worden op extrema en dat nu net die 2 dj's niet komen moet niet uitmaken voor de rest!!!

Ik heb er echt veel zin iN!!!
SnuggLe
Op een ander forum zeuren ze dat Holden 'te laat' draait, omdat hij niet het dak eraf kan draaien en kan knallen. Dikke bull, die set van hem in de Exposure is echt wel de vetste prog-set die ik ken!
Hitman
Holden gaat echt wel knallen:crazy:
tijs08
quote:
Originally posted by Snuggelt
Op een ander forum zeuren ze dat Holden 'te laat' draait, omdat hij niet het dak eraf kan draaien en kan knallen. Dikke bull, die set van hem in de Exposure is echt wel de vetste prog-set die ik ken!



quote:
Originally posted by Hitman
Holden gaat echt wel knallen:crazy:


juistem!! :crazy:

en het zijn 'maar' twee dj's inderdaad, maar het is wel zo dat, als je je er op verheugd je toch ff tijd nodig de klap te verwerken :rolleyes:
SnuggLe
quote:
Originally posted by tijs08
juistem!! :crazy:

en het zijn 'maar' twee dj's inderdaad, maar het is wel zo dat, als je je er op verheugd je toch ff tijd nodig de klap te verwerken :rolleyes:


Kan het me wel voorstellen ja, maar oke..... Ik zie wel waar de sfeer me brengt! Ik verwacht niets en ga voor alles. Dat had ik bij Isle of MTV ook, en werd een TOPavond!
basd
quote:
Originally posted by tijs08
ik sta grootste gedeelte van de dag net als iedereen hier geloof ik in de Taj Mahal :p

Iedereen - 1 :)

Maar ik wil ook wel even bij James Holden kijken denk ik.. We zien wel.
Teknikol
Jezus btje jammer dit..had me wel op Chable verheugd..Warren ken ik dan niet maar daar hoor ik niet meer dan positieve dingen over..:(

maar we maken er natuurlijk het beste van :)
Gotcha85
Vind t van Warren wel kut en ook belachelijk idd dat ze dat nu pas bekend maken :whip:

maar goed, dr draaien wel meer goede dj's dus ik zal me best kunnen vermaken

emre
Iemand nog 1 kaartje nodig (of iemand die weet waar je deze kan slijten) :conf:
Disney
quote:
Originally posted by emre
Iemand nog 1 kaartje nodig (of iemand die weet waar je deze kan slijten) :conf:


Station Eindhoven.

Beetje laat om nu nog via marktplaats te beginnen ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement