return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 
Extrema Outdoor 2004 (pg. 14)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by emre
Iemand nog 1 kaartje nodig (of iemand die weet waar je deze kan slijten) :conf:

De Bouma Bros maybe nog (Sander dan), die misten er gisteren nog 1.

Maareh... ik denk beter Station Best ipv Station eindhoven. Maar daar zullen wel veel handelaren ook staan. Maar je kan hem vast wel kwijt!

Extrema heeft btw voor geen enkele site die ik ken cameratoestemming gegeven (Partyscene niet, Partyflock niet), lekker handig! NIets geen communicatie, niets. Niemand dus van de partysites. Neem mijn cam wel mee overigens.
Teknikol
quote:
Tilburg - Het terreuralarm dat uitgegeven is door de overheid leidt ook tot extra waakzaamheid bij grote evenementen. Zo is er vandaag extra veiligheidsoverleg in Tilburg, waar de jaarlijkse kermis begint. Vorig jaar trok de kermis in tien dagen meer dan een miljoen mensen.

Ook in Best zijn extra maatregelen getroffen. Daar vind dit weekeinde het dancefestival Extrema Outdoor plaats, waar naar schatting 25.000 mensen op af zullen komen.

Gisteren meldde minister Remkes dat het terreuralarm nodig is vanwege dreiging van aanslagen op overheidsgebouwen en plaatsen waar veel mensen bijeen zijn. - bron: teletekst

dus houd een oogje in het zeil.. :thepirate
franzelare
exterma zuigt :whip:

ze reageren al een week totaal nier meer op mail, hun website is in de week voor het evenement 3 dagen down geweest :sadgreen:
persaanvragen via de webtool worden niet verwerkt, winnaars van acties word de naam niet van bevestigd.

wat een hobbyclub daar zeg!

niet persoonlijk naar de mensen die gaan, maar ik hoop dat die org hier heeel hard op zijn bek gaat!
SnuggLe
Wakker, en over een uurtje of iets meer ga ik weg.
Zon schijnt, en hoop toch wel dat ze timetables uitdelen!
MaGiK54
Partypeeps lots of phun :)
emre
Nog steeds geen animo voor een kaartje hier?
Dan ga ik daar maar ff kijken voor geďnteresseerden ....
SnuggLe
quote:
Originally posted by emre
Nog steeds geen animo voor een kaartje hier?
Dan ga ik daar maar ff kijken voor geďnteresseerden ....

Tsja ik weet wel mensen, maar die zitten niet op dit board.
Het enige dat ik dan zou kunnen doen is hun foon-nummer geven, maar ik geef je echt veeeeeeeeeeeel meer kans op het station etc. 10 minuten moet je hem echt wel kwijt zijn.
Valhalla
Heerlijk weer voor een outdoor feestje, veel plezier voor degene die gaan
Teknikol
sja ik ben alweer thuis..

Het begon om 7 uur ofzo KEIhard te regenen, drijfnat pak natuurlijk. Onze chauffeur had er toen weinig zin meer in, zelf wist ik ook niet echt wat ik nu wou. Ik bedoel nu hebben we wel Holden en Kleinenberg gemist, maar er is altijd nog een andere keer hoop ik. Het feesie viel voor mij letterlijk in het water. Wat een SUPER afsluiting van deze dag had kunnen zijn eindigde in een anti-climax :(

Kep iig wel genoten van Matthew Dekay (weet iemand hoe dat eerste nummer heet dattie draaide?) en Coming Soon, maar tis wel een btje magertjes allemaal. Zoveel vette namen en dan toch zo jammer nu.

Het weer was smiddags wel fantastisch, erg warm...maar de sfeer zat er goed in vond ik.

Snuggle en BasD nog een handje gegeven, was wel geinig :)
ahp2002
zelfde als teknikol.

begon leuk, lekker sfeertje leuke mensen, hier en daar wat gekots (drugs) en gezeik op het strand maar mocht de pret niet drukken. Beetje rondgelopen overal, zag er eigenlijk wel gezellig uit. Las Palmas tent was heerlijke muziek, en Roog draaide ook goed ergens (geen idee welke stage). 4 euro voor een flesje water is belachelijk natuurlijk. Verder naar de Kremlin area geweest, erg fijne muziek. TOen Remy begon redelijk vol. Toen dus die plensbui, iedereen de tent in. Gevolg: vrijworstelen, temperatuur 60 graden ofzo, bezwete mensen, irritatie, duw en trekwerk. Wel leuk toen iedereen ging springen, dat de hele vloer "bouncede". Van ellende maar in de regen gaan staan, wat gaan eten en snel wegwezen aangezien de feestvreugde er voor ons wel af was.

Zonde voor de organisatie, verder echt wel leuk georganiseerd. Volgend jaar beter?

Origin X
ANTI-CLIMAX is idd het juiste woord voor het feest ja.

Ik was met Teknikol en nog paar anderen en mijn verhaal is eigenlijk identiek aan het zijne.

De organisatie was op zich goed van het feest (alleen vond ik de thema's niet echt overkomen, alleen in de techno tent), maar zij konden verder ook niets doen aan die plensbui.

Ik heb alle drie djs (Remy, Alexander Kowalski en JAMES HOLDEN) die ik persé wilde zien gemist.
Om vanaf het begin dat Remy begon er niet bij te blijven was onze eigen keuze omdat we allemaal honger hadden. Maarja op dat moment wilde iedereen blijkbaar eten, dus de wachttijd was vrij irritant lang. Goed toen hadden we eindelijk het eten hadden, werd de lucht ineens donker. Ik dacht ja daaaag nu ga ik ff rustig eten, maarja toen was het te laat. Het ging angstaanjagend waaien en regenen.
Wij konden nog net schuilen onder een half ingeklapte parasol, terwijl paar honderd meter verder Alexander Kowalski een bomvolle tent vermaakte. Toen ik Belo Horizonte hoorde kon ik wel janken, gvd.
Toen was de regen opgehouden en waren we allemaal doordrenkt.
Ik wilde op zich nog wel verder, al kon je in geen één tent meer omdat het overal zo druk was, maar de chauffeur zette er een punt achter. Dus het allerergste nog... IK HEB JAMES HOLDEN GEMIST:whip:

Nee, deze dag is voor mij niet geslaagd, heel spijtig.
Kijken wat het volgende feest ons brengt, outdoor heb wel weer even gezien in ieder geval.
Hitman
Dit was een mega vet feest zeg!!! Die regenbui kon me niet echt boeien, ik stond toch in de techno tent (Kowalski was zeer lekker bezig)
Holden was weer een held vandaag; Alltogether, Modern eternity, The sky was pink, breathe on me (eerst dub daarna vocal mix):eyes:
En nog een hoop meer, maar dat weet ik nu niet meer ben een beetje de weg kwijt:conf:
Petter viel trouwens tegen; veel fouten en hij kreeg z'n publiek niet echt aan de gang, uiteindelijk geen bekende platen. Toen ik 'm na z'n optreden vroeg waarom hij niets van z'n Six Songs EP had gedraaid, zei hij dat ie die niet bij zich had:conf: :( trouwens ook een hele saaie vent...
Ik ga hier nog even lekker zitten spacen:D

Onno, Tijs en Three 'o Three (sorry echte naam kwijt) bedankt!!! Ik heb het super naar m'n zin gehad!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 
Privacy Statement