|
Extrema Outdoor 2004 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Glaniskanis |
Best ligt vlak bij Eindhoven
Je neemt gewoon de trein vanaf Den Bosch richting Eindhoven (stoptrein)
Mooi stadje hoor :) ennuh Tango stfu :p |
|
|
| SnuggLe |
Mixed (open air)
Roger Sanchez
Victor Calderone
Miss Monica
Techno (tent)
Alexander Kowalski (live)
Cari Lekebush
Marco Carola (IT)
Solid Decay
Future Funk (water stage)
-
Kremlin Area (tent)
Sander Kleinenberg
Bart van Wissen
Matthew Dekay
James Holden (nog niet bevestigd)
Luke Chable (nog niet bevestigd)
Duran and Aytek (live) (nog niet bevestigd)
16 Bit lolita's (live) (nog niet bevestigd)
Nick Warren (nog niet bevestigd)
Supernatural (tent/open air)
-
Las Palmas (water stage)
-
Electro (tent)
Tiga
Dr. Lektroluv
Legowelt (live)
Petter (nog niet bevestigd)
Last updated: 26-04-2004 |
|
|
| djdavid |
| die line-up komt er steeds beter uit te zien... zeker als t zonnetje gaat schijnen die dag wordt dit echt super volgens mij!!! zal es kijken of ik dan niet op vakantie ben... |
|
|
| Teknikol |
vBulletin Message
The administrator has specified that you can only edit messages for 28800 minutes after you have posted. This limit has expired, so you must contact the administrator to make alterations on your message.
wtf ik kan mn post niet meer editten :( |
|
|
| ambs |
ok, helaas peanutbutter ga ik hier ook niet meer heen...
M'n vriendje is dan hier bij mij logeren hihihi :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by ambs
ok, helaas peanutbutter ga ik hier ook niet meer heen...
M'n vriendje is dan hier bij mij logeren hihihi :) |
Oftewel 2 weken lang uitwonen geblazen!
Oe , dacht ik dat of zei ik dat hardop?? :p |
|
|
| Teknikol |
Superdeluxxx
Phenc
Penotties
De Gebroeders Bever
Le Qleut. Si Tarde!
Caz
worden de dj's in de foodvillage (het zijn regionale dj's uit Zuid-Nederland)....
*Heiko Laux
*Tom Stephan
*Gene Farris
*Phats & Small
iemand enig idee in welke area's deze mannen gaan draaien want ik ken ze niet.. |
|
|
| AlFerox |
| gene farris, phats & small waarschijnlijk in de housetent ofzo. heiko laux in de technotent, tom stephan geen flauw idee?? |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by Teknikol
*Gene Farris |
Draait op bijna elk event van Extrema... Met oud & nieuw in Beursgebouw Eindhoven draaide ie echt super!! |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by AlFerox
gene farris, phats & small waarschijnlijk in de housetent ofzo. heiko laux in de technotent, tom stephan geen flauw idee?? |
ok bedankt maar welke house tent bedoel je? |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Teknikol
ok bedankt maar welke house tent bedoel je? |
er zijn meerdere dus? dan zou ik het niet weten! :toothless |
|
|
| magrec |
| Tom Stephan.......vet tribal!!!! |
|
|
|
|