return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 
Extrema Outdoor 2004 (pg. 16)
View this Thread in Original format
Bouma-Bros
TOPFEEST!

* Duran & Aytek (Live); verrassing van de dag. :eyes:
* Matthew Dekay; heerlijk setje!
* Remy; strakke set zoals altijd van deze geweldenaar.
* Regen mocht de pret niet drukken, sluit me helemaal aan bij Onno!
* Holden; beste set van de dag vond ik, super goede sfeer ook tijdens zijn set!
* Kleinenberg; perfecte afsluiter van alweer een geslaagde Extrema Outdoor!

Helaas niet veel TA's gesproken op Harmen na. :p Wel Onno en Tijs op afstand nog ff begroet tijdens Holden.

Wat was die plaat die Holden draaide, ik geloof VOOR Petter - All Together? Typsich Holden plaatje, is dat die remix van die nieuwe Nathan Fake track?


Sido ;)
emre
Kut zeg dat Howells er ook niet was :whip: Daar keek ik echt naar uit!!

Holden man van de dag! Wat een übervette set :tongue3
Sander K begon vet maar einde was kut (Yimanya :( ) totaan die geweldige Prydz & Retarded funk remix .... wat werd er toen gesprongen (ook door mij ja Snuggelt)

Matthew Dekay en Remy waren ook fijn; 16 Bit Lolita's nog kutter dan op Eijl ov EMTIEVIE ... die hoef ik echt niet nog een keer te zien!

Ik verbaas me altijd over het aantal pillenslikkers zonder grenzen, oudjes in foute kleding en tattoe & piercing mafkezen in die contreien .... dan wordt Partyhardy! zijn klederdracht toch een stuk verklaarbaarder .....

Hoogtepunten
James Holden zijn hele set .... vooral de Britney remixes (en wat klinkt die slet daar geil zeg) en Rocker

Sander K. die Why (WL remix) mixt met Ya don't stop (standaard S.K. overgang), vette accapella's doet met de DVJ-X1 (ofzoiets) en die Call on me :crazy:

Hassan Achmed naaien met de kaartverkoop
Benny R. de fotograaf

Dieptepunten
DJ's die niet komen (Chable, Warren én Howells)
Regenbui
Bereikbaarheid (snelweg, nabij terrein en op terrein)
Geluid dat was van kut tot matig
TA's die hun shirt uitdoen :whip:
Emre die vanaf 12.00 uur last van zijn maag (slechte hamburgers denk ik) heeft --> in tijden niet zo weinig bewogen op een feest

Wetenswaardigheden
Partyhardy! is van de Edah te Nuenen (en die kickt de ass van alle supermarkten in de buurt)
Partyhardy! is van de Belgische madamekes
Markus wordt nog nauwelijks herkend in NL (nou ja NL, semi-België)
Drie nul drie zijn hoofd staat altijd zo :eek:
BasD is van 'de overkant'
Snuggelt krijgt dinsdag wat 'geluidwerend materiaal' in de r**t geduwd

Sluiten we af met de accapella van de avond:
It's the fruit that makes it fruity
It's the juice that makes it juicy
It's the funk that makes it funky
It's the junk that makes the junkie

En nu ga ik ff Cubasen bij Boukhari :eek:

*edit*

All in all een hele vermakelijke dag met de TA-mafkezen :toothless
SnuggLe
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
TOPFEEST!


Helaas niet veel TA's gesproken op Harmen na. :p Wel Onno en Tijs op afstand nog ff begroet tijdens Holden.

Sido ;)


Wel allemaal leuk en aardig, maar nu heb ik je NOG niet gesproken en dus weet ik nog steeds niet hoe Thailand was , en heb ik mijn Lonely Planet nog niet terug....HIER dat ding! :)


Wel mooi, iedereen stond dik dicht bij elkaar, maar weinigen hebben elkaar gezien :D

quote:
Originally posted by emre

BasD is van 'de overkant'
Snuggelt krijgt dinsdag wat 'geluidwerend materiaal' in de r**t geduwd


Eh...'overkant'?? Als het is wat ik denk dat je bedoeld zit je behoorlijk mis.
En dat geluidswerend materiaal? Why that? Lulde ik teveel? Nee man, dan moet je bij Hitman zijn :D :D



En Harmen, zij is leuk :) Kreeg van haar nog die timetable..heb haar vaker gezien. Erg leuke dame, alleen 'moesten we net weg' :S

magrec
Mwehehe die ta's zonder shirt...




haha in de verte staat onno met de ta's zonder shirt op de bank genietend van het zonnetje haha

TRouwens niks mis met yimanya ik heb echt van james holden tot het einde alleen maar vette platen gehoord..

THIS IS NOT NEW YORK

die sander heeft wel grappige aca's ook op het einde van isle of mtv :p
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wel allemaal leuk en aardig, maar nu heb ik je NOG niet gesproken en dus weet ik nog steeds niet hoe Thailand was , en heb ik mijn Lonely Planet nog niet terug....HIER dat ding! :)



:toothless

Ga je dinsdag nog naar Sasha in Antwerpen? Spreek ik je daar, kan niet missen! :tongue2 Ik wil de LP wel meenemen als je wilt, no problem.
SnuggLe
Even wat anders, iemand in de auto terug nog 5daysoff gehoord? Damn, ging keihard in de auto op Electrostatic Deluxe :D :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
:toothless

Ga je dinsdag nog naar Sasha in Antwerpen? Spreek ik je daar, kan niet missen! :tongue2 Ik wil de LP wel meenemen als je wilt, no problem.


Ja ga ik zeker heen, als mijn auto het niet begeeft.
Neem hem maar mee, want ik wil hem wel hebben ja! :)
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Even wat anders, iemand in de auto terug nog 5daysoff gehoord? Damn, ging keihard in de auto op Electrostatic Deluxe :D :D


Hehe ja dat was vet dikke drum & bass in de auto!!
RONI SIZE!!!!!
SnuggLe
Volgende keer neem ik mijn hele muntenverzameling een keer mee. Had nog 25 van die 'Loc7000'-gele munten liggen, zijn namelijk redelijke standaardmunten omdat dat gewoon DE munten van dat verhuurbedrijf zijn. Grrrrrr....had me 30 euor gescheeld.


Paar fototjes...
Ik wil weer een automatische camera die alles goed doet ;)
Heb weinig goede foto's gemaakt. Moet de auto-stand wat vaker gebruiken, alleen jammer dat dan de ISO ook auto is...




Is die nou Richy.nl or who? Het is i.i.g. een dwaas.


Ja hoor, lekker dat weertje.......










Three 'O Three
Hier weer zo'n TA die z'n shirt uittrekt. :mad:


magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
En Harmen, zij is leuk :) Kreeg van haar nog die timetable..heb haar vaker gezien. Erg leuke dame, alleen 'moesten we net weg' :S


Ja dat kan best dat je haar een keer eerder al hebt gezien zij was ook bij sasha in het paard van troje in 2003. Anders heb je haar wel een keer in The Q gezien. Ken haar via kremlin en the q en zij is erg leuk ja.
Partyhardy!
Zo wat was het weer onwijs gezellig zeg! :)
Heerlijk weer overdag!!! 3o3 helemaal verbrand! ;) :p
Echt super gezellig met Lex, Tijs & Dave! :)

Hitman onwijs relaxt mee staan feesten evenals met Emre!!! en wat een set van James Holden zeg! hij stond zelf ook aan 1 stuk door te genieten met zijn lange lokken :p Koning die gast! Ook heel relaxt dat hij zo lang draaide! :cool:
Matthew Dekay lekkere set: Mick Burns - See me Fall (Matthew Dekay and Proluctors mix) toch wel erg goede plaat! :tongue3 en die Remy and Roland Klinkenberg - Till ya Drop 2 x gehoord gisteren, beetje simpele plaat maar hij gaat wel goed los!

Remy vond ik tegen het einde van zijn set erg goed draaien, toen was het inmiddels ook aardig druk geworden in de tenten door de regen, die je ruimschoots van te voren zag aankomen dus dan ga je gewoon droog staan natuurlijk :rolleyes: :)

Ik vond Sander Kleinenberg niet echt een goede afsluiter. Hij draaide uiteraard wel een aantal relaxte platen, Vooral Dj Falcon & Thomas Bangalter - Call On Me (Eric Prydz & Retarted Funk 'Calling' Mix) blijft natuurlijk big smile werk! :crazy: :D :cool: :) Heerlijk zomers en vrolijk! maar het tempo werd gewoon uit de avond gehaald en dit kon je helemaal bij Yimanya horen die gewoon een stuk sneller had gemoeten... Ik vind Sander K niet echt een goede afsluiter tenzij hij b2b draait :cool:

Verder Basd en Snuggle gezien met als hoogtepunt; "Hey Benny kun je ff een fototje maken" :p

Harmen, Franzelare, Divine9 en Ahp2002 zeer kort gesproken en Mark Otten nog lang mee staan feesten! wat een onwijs relaxte gast is dat zeg! Ook Sido in de verte nog uit zijn dak zien gaan! :cool:

Lekker festival wederom, vooral door de gezelligheid, en muziekaal was James Holden gewoon weer perfect! :eyespop:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 
Privacy Statement