return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Extrema Outdoor 2004 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Teknikol
Update: SK en Tiga :)
AlFerox
op het awakeningsboard postte iemand dat lekebusch' optreden gecancelled is.. hij was gebooked voor een lekebusch vs. beyer-set, maar beiden hebben zich teruggetrokken.

denk dat dit betekent dat ze op het awakenings festival staan.. monumental eist altijd een zekere exclusiviteit, misschie dat daarom het optreden van beyer en lekebusch niet doorgaat op extrema.
Teknikol
quote:
Originally posted by AlFerox
op het awakeningsboard postte iemand dat lekebusch' optreden gecancelled is.. hij was gebooked voor een lekebusch vs. beyer-set, maar beiden hebben zich teruggetrokken.

denk dat dit betekent dat ze op het awakenings festival staan.. monumental eist altijd een zekere exclusiviteit, misschie dat daarom het optreden van beyer en lekebusch niet doorgaat op extrema.


hmmm t staat nog in zn agenda, ff afwachten maar? Of is die "iemand" goed geïnformeerd?
ambs
Extrema Outdoor 2003 was echt m'n allerleukste feestje ooit!! Ik was met super leuke mensen, het weer was geweldig, de muziek was echt ONGELOOFELIJK goed en heb het echt naar m'n zin gehad. Ik was echt overal en nergens tegelijk aan het dansen, kwam allemaal leuke mensen tegen...

Extrema had echt niet t gevoel dat mensen d'r naartoe gaan omdat het Extrema is (zoals bij bijv Dance Valley, Mysteryland, Sensation) maar de mensen die het feest kennen enz. Echt geweldig was het. Ik kan me niet zo goed herinneren hoe de rijen waren bij het drinken *bloos* was niet bepaald recht aan het denken haha, maar ik herinner wel dat de bussen om weg te komen op t eind echt een ramp waren!

Kwamen we opstation Best, hadden we net de laatste trein naar Den Bosch, en daar waren de laatste treinen al weg... Zaten we daar rond half 2 vast op Den Bosch... Moet zeggen dat een vriend van ons ons HELEMAAL vanaf Huizen is komen ophalen en ons in Utrecht af heeft gezet, echt super lief, maar anders was dat nogal kut geweest.....

Maar was echt geweldig!!! ik wil er ZEKER weer heen dit jaar!
SnuggLe
quote:
Originally posted by AlFerox
op het awakeningsboard postte iemand dat lekebusch' optreden gecancelled is.. hij was gebooked voor een lekebusch vs. beyer-set, maar beiden hebben zich teruggetrokken.

denk dat dit betekent dat ze op het awakenings festival staan.. monumental eist altijd een zekere exclusiviteit, misschie dat daarom het optreden van beyer en lekebusch niet doorgaat op extrema.


Man, die aap die cancelled echt vaak!
Vorig jaar Awakenings Festival ook al!
Bouma-Bros
Nog wat namen die definietief aan het lijstje kunnen worden toegevoegd: :)

*Matthew Dekay
*Cari Lekebush
*Dr. Lektroluv
*Victor Calderone

James Holden komt ook wel denk ik, heb 'm al een mailtje gestuurd. ;)
Teknikol
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Nog wat namen die definietief aan het lijstje kunnen worden toegevoegd: :)

*Matthew Dekay
*Cari Lekebush
*Dr. Lektroluv
*Victor Calderone

James Holden komt ook wel denk ik, heb 'm al een mailtje gestuurd. ;)



woei, calderone + dekay = weer 2 vette namen! (die ik ken dan :))

Dr. Lektroluv ken ik niet. (electro area?:D)

En Cari komt dus wél?!
Ultravibe!
Dit is eigenlijk het enige feest waar ik echt naar uit kijk de laatste tijd. Volgens mij wordt het weer geweldig dit jaar, met al die vette namen. Daarnaast heeft het altijd wel wat om op je oude fiets naar zo'n feest toe te rijden rond een uur of 12.00. :D :D

Ik hoop in ieder geval ook nog op tenminste één grote trance-dj.;)
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Man, die aap die cancelled echt vaak!
Vorig jaar Awakenings Festival ook al!


Mwjha, maar toen was hij ziek....denk niet dat je zo maar een groot festival cancelled (met veel grote namen) terwijl hij nog geen ene reet gepresteerd heeft. Maar valt op dat hij nu veel in Nederland draait. OP Awa Fes 2004 gaat hij het goed maken wist hij t emelden...we zullen zien :)
TranceFool
quote:
Originally posted by Teknikol
woei, calderone + dekay = weer 2 vette namen! (die ik ken dan :))

Dr. Lektroluv ken ik niet. (electro area?:D)

En Cari komt dus wél?!


Dr. Lektroluv.....das toch die gast die altijd met dat groene masker draait en een oude telefoon gebruikt als koptelefoon?? Daar ken ik em iig van :D

Heb em eerlijk gezegd nog nooit gehoord maar volgens mij draait ie idd electro :)

SnuggLe
James Holden komt ook zeker weer, vertelde hij net in Scheveningen :)
Bouma-Bros
Kremlin Tent:

*James Holden
*Bart Van Wissen

:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement