|
Extrema Outdoor 2004 (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| eXos |
| "Hangoog Gerbie" haha!! |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Jullie hebben nog een hoop te leren qua feesten blijkt wel...
Was getekend dé Partyhardy!
|
Whaha gast! t is dat ik weet wie t zegt ....;):p
[edit]
Kicke filmpjes zeg! heb weer es wat gemist :rolleyes:
[/edit] |
|
|
| Optimus |
| gerben! Ja, hijs cool!:) |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Echt super gezellig met Lex, Tijs & Dave! :) |
Oh, ik was Lex even vergeten te vermelden (Bram trouwens ook)
Bram, lulde ik echt zoveel? niet in de gaten gehad:toothless
Ik kwam 's middags op het strand Benjamin Bates nog tegen, die kwam speciaal voor de Audio Bullys naar Extrema. Nog even over z'n album gehad, bla, bla, bla (volgens mij lulde ik echt te veel)
Ik heb ook nog een paar foto's gemaakt met m'n telefoon, maar die moet ik er nog even vanaf halen...
:D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by magrec
Mwehehe die ta's zonder shirt...

haha in de verte staat onno met de ta's zonder shirt op de bank genietend van het zonnetje haha
|
Ten eerste: Hele duidelijk foto! Chapeaux! Als je gezegd had dat het schapen waren had ik je ook geloofd! WIJ waren dat NIET!
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Volgende keer neem ik mijn hele muntenverzameling een keer mee. Had nog 25 van die 'Loc7000'-gele munten liggen, zijn namelijk redelijke standaardmunten omdat dat gewoon DE munten van dat verhuurbedrijf zijn. Grrrrrr....had me 30 euor gescheeld.
|
Ten tweede: Wat is dit nou weer? Jij gaat vanaf nu dus bij elk feest je hele muntenverzameling meenemen? Ook een chapeaux voor jou! Bij deze uitgeroepen tot de knuppel van de dag!
@Divine9: Vette filmpjes zeg!
Wat een vette dag met een VETTE Climax! Eigenlijk de hele middag heerlijk in de eerste zonnestralen van juli gezeten en een heerlijk rood kleurtje gekweekt met beats die van drie kanten kwamen. Heerlijk helder Bavaria naar binnen gegoten en lekker gechilld. Wat een ultiem zomer gevoel.
Na wat flarden muziek gehoord te hebben werd er besloten naar Kowalski te gaan en snel een tosti te atten/adden. Na dat gedaan te hebben richting de techno tent gelopen waar vrij vage mensen rond liepen. Dus weer even naar buiten gelopen. Op dat moment werd het heel erg donker. Een BIJNA blinde had kunnen zien dat het op dat punt wel eens erg mis zou kunnen gaan, zeker omdat het VOORSPELD was.
Slim als wij zijn gingen we gelijk naar de Taai Hamal. We waren net binnen en het barste lekker los. Zowel binnen als buiten was het een gekkehuis. Ik stond binnen en vond het eigenlijk erg vet. Goeie sfeer, warm en nog redelijk de ruimte. Vond Remy goed draaien. Bekende nummers? Niet voor mij
Die knakkers daarna waren niet zo goed, wat op zich wel weer goed was, want er gingen veel mensen na de bui naar huis. Meer ruimte dus!
Toen de man van de avond! James Holden! Wat een held. Echt een super set zette hij neer. Heerlijk!
Sander K was wel oke, niet veel van mee gekregen, namelijk nog een btje buiten gebaggerd en security mensen per ongeluk om ver gepist. Eigen schuld he, moet je maar niet tussen die dubble hekken lopen hihi!
Vond het al met al een topfeest! Erg gezellig weer met Onno, Tijs en Dave uiteraard en de andere TA'ers die er waren!
En nog wat smilies tot slot! :crazy: :tongue2 :toocool: :haha: :happy2: :tongue3 :eyespop: :eek: |
|
|
| Partyhardy! |
Heerlijk report weer Lex! :haha:
Nu op repeat bij mij, 1 van de top nummers uit Sander Kleinenberg's set=> :eyespop: Planet Funk - The Switch (King Unique Remix) :eyespop: Die gaat ook los zeg! :tongue3 |
|
|
| Dj Lex |
| Same here maar dan Dj Falcon & Thomas Bangalter - Calling On Me (Eric Prydz Remix)!!! |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
namelijk nog een btje buiten gebaggerd en security mensen per ongeluk om ver gepist. Eigen schuld he, moet je maar niet tussen die dubble hekken lopen hihi!
|
Dat was een heerlijk kodak moment idd!! Met wie was je toen eigenlijk? :conf: :toothless |
|
|
| Bouma-Bros |
| Zijn er eigenlijk nog partysites waar WEL foto's te vinden zijn van Extrema? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Gotcha85
Dat was ik idd :] |
Ah lachen :D Had ik het toch goed, dacht er later pas bij na :D |
|
|
| SnuggLe |
Ten eerste: Hele duidelijk foto! Chapeaux! Als je gezegd had dat het schapen waren had ik je ook geloofd! WIJ waren dat NIET!
|
Whahahahahahaha, geweldig! :D
Hoorde wel dat jullie zelf zeiden dat jullie zonder shirt zaten. Fout man :p
| quote: |
Ten tweede: Wat is dit nou weer? Jij gaat vanaf nu dus bij elk feest je hele muntenverzameling meenemen? Ook een chapeaux voor jou! Bij deze uitgeroepen tot de knuppel van de dag!
|
Hahahaha, LoL. Nee, alleen de LOC7000muntjes.
| quote: | Vond Remy goed draaien. Bekende nummers? Niet voor mij
|
Bounce @, Till Ya Drop & Monday Groove draaide hij. Knallers! :)
| quote: | Originally posted by Hitman
Oh, ik was Lex even vergeten te vermelden (Bram trouwens ook)
Bram, lulde ik echt zoveel? niet in de gaten gehad:toothless
:D |
Whahaha, ja net onder Accadi - Into the Dawn :D
Ik zei nog; hou je bek ff, wil van dit nummer genieten ;) Maar je ging maar door :D :D :D
He, das mijn site! :p ;)
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Zijn er eigenlijk nog partysites waar WEL foto's te vinden zijn van Extrema? |
Niet dat ik weet.... NIEMAND had toestemming.
Richy.nl doet wat (sukkel die gast) en er komt een samengestelde set op Partyflock.
Oh, kreeg van Jerry (eigenaar van www.groovecollection.nl) nog een hele vette promo-cd van Extrema en de daaronder vallende labels. Zal de tracklisting nog eens posten later, echt vette cd!
Oh, en wie begon er met het heeeeeeeeeee hoooooooooo! KNUPPELEN! |
|
|
| magrec |
|
Haha idd niet duidelijk maar jullie zaten er wel degelijk :P
jullie zaten aan de andere kant van de bank daar waar onno staat in zijn gele pakkie!! zag er cool uit:cool: maar goed is toch allemaal lachen joh :p beetje genieten van de zon, biertje erbij :cool: |
|
|
|
|