|
Isle Of MTV, 9 Juli @ Paard Van Troje (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Rustig maar, jou hoef ik helemaal niet te zien vrijdag! |
Als je braaf in je hoekje blijft zitten, zie je me de hele avond niet! :cool: |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Als je braaf in je hoekje blijft zitten, zie je me de hele avond niet! :cool: |
Als ie de betreffende zonnebril van de foto op heeft, ziet ie sowieso weinig die avond. Bovendien kijkt onze knuppelaar scheel van de verdovende middelen, dusssss... |
|
|
| SnuggLe |
Whehehehehehehehehe :)
Geweldig dit :D
Scheel van de verdovende middelen? Wie heb ik een paar keer bijna moeten 'redden' omdattie wat witjes wegtrok van de pillen? ;)
It's all natural high here baby! :D
He Emre, ga je mond eens spoelen! :)
Ben wel benieuwd overigens wie je nu bent, kijken of je dat champignonnenkapsel/gordijntjes hebt zaterdag! :D Drinken we een biertje... Oh nee ;) |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He Emre, ga je mond eens spoelen! :)
Ben wel benieuwd overigens wie je nu bent, kijken of je dat champignonnenkapsel/gordijntjes hebt zaterdag! :D Drinken we een biertje... Oh nee ;) |
Hoezo nee? Ik ben (zoals altijd) de BOB maar 1 biertje kan wel .. en als jij die outfit aantrekt dan krijg je van mij wel een biertje! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by emre
Hoezo nee? Ik ben (zoals altijd) de BOB maar 1 biertje kan wel .. en als jij die outfit aantrekt dan krijg je van mij wel een biertje! |
Oh nee ging over het feit dat ik schijnbaar ' aan iedereen bier beloof' :D
Maar die outfit trek ik niet aan hoor, die bril is allang kapot!
Wil wel een bellenblaasunit meenemen :D
Mijn gastenlijst is eindelijk ook bevestigd! Volgensmij kan ik deze keer ook eindelijk eens vanaf het podium foto's maken! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by emre
Hoezo nee? Ik ben (zoals altijd) de BOB maar 1 biertje kan wel .. en als jij die outfit aantrekt dan krijg je van mij wel een biertje! |
Oh nee ging over het feit dat ik schijnbaar ' aan iedereen bier beloof' :D
Maar die outfit trek ik niet aan hoor, die bril is allang kapot!
Wil wel een bellenblaasunit meenemen :D
Mijn gastenlijst is eindelijk ook bevestigd! Volgensmij kan ik deze keer ook eindelijk eens vanaf het podium foto's maken! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by emre
Hoezo nee? Ik ben (zoals altijd) de BOB maar 1 biertje kan wel .. en als jij die outfit aantrekt dan krijg je van mij wel een biertje! |
Oh nee ging over het feit dat ik schijnbaar ' aan iedereen bier beloof' :D
Maar die outfit trek ik niet aan hoor, die bril is allang kapot!
Wil wel een bellenblaasunit meenemen :D
Mijn gastenlijst is eindelijk ook bevestigd! Volgensmij kan ik deze keer ook eindelijk eens vanaf het podium foto's maken! |
|
|
| emre |
| Spamwhore!! Daar hebben we die andere thread voor :toothless |
|
|
| SnuggLe |
| Tsja ik zit hier bij de plisie en daar moet ik 100x drukken omdat alles geblokt wordt! Vandaar! |
|
|
| SnuggLe |
Oh, een tip voor de mensen die tijd door moeten brengen op het station of iets dergelijks voor ze hun trein moeten halen:
Ga naar El Basha!
El Basha is een restaurant op 300 meter van het Paard dat tot 08:00 uur open is en veel goed voedsel serveert. Rond een uur of 5-6 zit het vol met mensen die terugkomen van het stappen.
Een pizza shoarma (opgevouwen ding met veel knoflooksaus) kost 6 euro ofzo.
Ga met je rug naar het Paard staan en ga rechts af. Loop 100 meter door en steek dan de weg over, loop langs het grote cafe op de hoek (de Boterwaag) en ga daar de hoek om de Grote Markt op.
Ga dan bij Bart Smit de hoek om (linksaf) en loop 30 meter door. Daar vind je El Basha aan je linkerhand. Let op, dus NIET de shoarma/pizzatent aan je rechterhand!!! Het is aan je linkerkant
Smakelijk ;) |
|
|
| emre |
Oi, is dat Paard een beetje dicht bij de Asta? En waar kan je het best parkeren (ja ik ben een 'Paard-maagd')?
En ff geen adviezen die mij in de Schilderswijk doen belanden (want dan krijg je geen biertje, Snuggelt)!!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by emre
Oi, is dat Paard een beetje dicht bij de Asta? En waar kan je het best parkeren (ja ik ben een 'Paard-maagd')?
En ff geen adviezen die mij in de Schilderswijk doen belanden (want dan krijg je geen biertje, Snuggelt)!!! |
Als je me Snuggelt blijft noemen hoef ik helemaal niets van je :p |
|
|
|
|