|
Isle Of MTV, 9 Juli @ Paard Van Troje (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| emre |
Vind je Snuggelt niet leuk dan, knuppelaar?
Ik vind het wel wat hebben .... 'kom nou uit die hoek met je belleblaas Snuggelt en doe die zonnebril maar af, Markus zal je echt niet knuppelen' :toothless
Oh ja, geef aub ff antwoord Mario-dork :p |
|
|
| Three 'O Three |
| Ik ga denk ik ook voor Snuggelt alias ŽDe KnuppelaarŽ. |
|
|
| Kakao |
| Snuglul vond ik eerlijk gezegd ook wel mooi. |
|
|
| SnuggLe |
Zo he, het hele forum wordt ook ineens wakker als er gezeken moet worden :D
SnugLuL is inderdaad beter, doet me herinneren aan de goede ouwe tijd dat de moderators nog wel wat te zeggen hadden :p |
|
|
| emre |
Wat jij wilt Snuggelt .. euh Snuglul ;)
Maar hoe zit dat nou met parkeren bij het Paard? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by emre
Wat jij wilt Snuggelt .. euh Snuglul ;)
Maar hoe zit dat nou met parkeren bij het Paard? |
Bijdehandjes....... |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Bijdehandjes....... |
Hear, hear :toothless
Volgens mij zijn er een paar BETA's die nog bijna moeten huilen als ze aan jouw posts denken (DV en Armada night toch?) :toothless
Maar ff serieus nu ... waar moet ik parkeren Snuggle? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by emre
Hear, hear :toothless
Volgens mij zijn er een paar BETA's die nog bijna moeten huilen als ze aan jouw posts denken (DV en Armada night toch?) :toothless
Maar ff serieus nu ... waar moet ik parkeren Snuggle? |
Wat heeft dat ermee te maken?
Maar ff serieus nu..... op de invalide parkeerplaats naast het Paard, daar waar dat grote bord P staat. |
|
|
| Dj Lex |
| Als we op de hierbovenstaande namen uitgekeken zijn kunnen we er altijd weer Snuggay van maken :haha: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Als we op de hierbovenstaande namen uitgekeken zijn kunnen we er altijd weer Snuggay van maken :haha: |
Oh ja, DAT was hem, en niet Snuglul!
Hobie had die verzonnen ;) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh ja, DAT was hem, en niet Snuglul!
Hobie had die verzonnen ;) |
Klopt en dat vond/(vind) je niet leuk whahaha! |
|
|
| Divine9 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh, een tip voor de mensen die tijd door moeten brengen op het station of iets dergelijks voor ze hun trein moeten halen:
Ga naar El Basha!
El Basha is een restaurant op 300 meter van het Paard dat tot 08:00 uur open is en veel goed voedsel serveert. Rond een uur of 5-6 zit het vol met mensen die terugkomen van het stappen.
Een pizza shoarma (opgevouwen ding met veel knoflooksaus) kost 6 euro ofzo.
Ga met je rug naar het Paard staan en ga rechts af. Loop 100 meter door en steek dan de weg over, loop langs het grote cafe op de hoek (de Boterwaag) en ga daar de hoek om de Grote Markt op.
Ga dan bij Bart Smit de hoek om (linksaf) en loop 30 meter door. Daar vind je El Basha aan je linkerhand. Let op, dus NIET de shoarma/pizzatent aan je rechterhand!!! Het is aan je linkerkant
Smakelijk ;) |
thx voor de tip! :D |
|
|
|
|