return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 
Isle Of MTV, 9 Juli @ Paard Van Troje (pg. 14)
View this Thread in Original format
emre
quote:
Originally posted by Djeebie
En het scheen dat Emre ook rondliep, maar die heb ik niet gesproken. Volgende keer dan maar? :)


Ik vroeg nog aan Onno of hij wist of en waar je was ivm die Prydz remix ... wilde weten of jij ook zo uit je dak was gegaan daarop :toocool:

Ze hebben trouwens 13 woorden geleend van Steve :toothless

Reportje volgt later .. ff ontbijten :toothless
HiGH_NrG
Weer een beetje bijgeslapen.... EN WAT EEN BETER FEEST! :cool:

Lekker muziekje, leuk volk, gezellige mensen, etc etc

En leuk weer om te veel TA's te hebben gezien :p
Optimus
het was weer lachen:toothless Lekkere muziek, over het algemeen een goeie sfeer en veel TA's:D:cool: Altijd leuk:) Alleen heb Zabiela gemist, want vond het wel best in zaal 1:p
sndh
zo wat veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!! :eyes:
Stef Vrolijk & 16 Bit Lolita's waren lekkere opwarmer, wel beejte eentonig. SK daarna was echt lekker. Ik ben de hele avond in de grote zaal gebleven, zeker geen spijt van, want wat vond ik Way Out West vet zeg! Supervet om Killa live te horen! En afsluiten met Mindcircus, hoe fcuking mooi!! :eek:
Nick Warren draaide lekkere set, eindelijk wat meer melodie, See Me Fall klinkt live erg super zeg! Benz & MD - Wonder is inderdaaad terecht zijn nr1, megavet!
B2B was ook super, met een heerlijke afsluiting! Beduusd en helemaal vrolijk naar huis gegaan, High NRG in de trein tegengekomen! Toen hij eruit ging bij leiden bleven we zitten, maar de trein ging maar niet weg...we maakten ons al beetje kwaad, wij eruit, gevraagd, bleek dat we moesten overstappen. Als we bleven zitten was ik in hilversum uitgekomen :nervous:
lekker vroeg thuis nog, net geslapen maar goed, nog steeds lekker moe :)

was supervet om eens veeeeel TA's te ontmoeten! Echt supervet om eens iedereen te zien, hoewel ik denk ik nog de helft niet heb gezien ;)
Yarnie
Was echt een top feest :)
Alle dj's/acts waren allemaal super relax
Op het laatst nog bij james zabiela geweest die draaide echt een phatte set :crazy: jammer dat ie al zo vroeg moest stoppen alleen wou nog wel een paar uurtjes doorgaan :cool:
magrec
Echt te vet!!!!!

Sander en James Zabiela draaiden echt supervet!!
Die laatste plaat rond 5:00 van sander....:eyes: vette space plaat..ik dacht eerst dat ie my lexicon draaide maar het was een remix ofzo :eyes: :crazy: die plaat daarvoor ook nog pompen zeg!!!!

Ook mooi om te zien hoe sander kleinenberg uit zijn dak ging bij James Zabiela en aardig onder de indruk leek van de mixcapaciteiten van james zabiela...Was weer erg gezellig met iedereen. Heb emre niet gezien volgens mij en er was nog iemand die mij aansprak bij james zabiela of ik van TA was maar ik weet niet meer wie die persoon is *sorry*

Volgende week EXTREMA!!!!!!!!!!!!!!!!:cool:
emre
quote:
Originally posted by magrec
Volgende week EXTREMA!!!!!!!!!!!!!!!!:cool:


Meeten dan maar :toothless
magrec




Boy wonder zabiela!


quote:
Meeten dan maar


Moet dan maar he;)
Optimus
quote:
Originally posted by magrec
Die laatste plaat rond 5:00 van sander....:eyes: vette space plaat..ik dacht eerst dat ie my lexicon draaide maar het was een remix ofzo :eyes: :crazy:



Mwhehe, dat dacht ik ook, dat was idd een vette plaat:cool:
SnuggLe
Wat een VETTE avond!
Kan d'r uren over lullen, maar doe ik niet, het was gewoon SUPER!
ERG ERG ERG veel bekenden (ook veel nieuwe gezichten: Emre, Sndh) van verschillende fora (Groovecoll/clubcharts/TA) en veel mooie vrouwen :disbelief

Topavond....

Ook mijn fotoset is volgensmij de beste ooit, ben dus supertevreden.

Warren die Yeke Yeke draaide was top :) En Sander Kleinenberg die die vette remix van Chiapet - Westworld draaide..

Geweldig!




Nu eerst even Playstationnen en maybe zo de foto's uitzoeken!

SnuggLe
Oke, even wat foto's die ik online heb gezet (de rest komt morgen/overmogen op www.partyscene.nl):


Zo he, een normale foto van Chinees! :p


Djeebie en de man met het bloempotkapsel (..en dus geen Emre) :p


Leander en zijn homies! :)


Vette MTV tattoo's (zijn er nu nog nie af)


Wie herkent hem nog! :D Yarnie met wat langer haar ;)


Het vrouwelijk schoon was goed vertegenwoordigd!


Dave "Ik trek een rare bek op de foto" ThreeOThree, Sndh en Onno "Undercover"


Emre (rechts) en vriend van hem


Sander K. die gedoe had op de trap met het personeel van het Paard: hij wilde flyeren voor zijn eigen feest, maar dat mocht niet....


Mijn nieuwe desktop ;)


De helden van de avond: de Stanton Warriors!


..in een redelijk gevulde kleine zaal



Goh, door wie zou het feest gesponsord worden? :D


Oeps, mochten we niet backstage dan? :D :D


Way Out West Live... geen Intensify en een afbreuk aan de sfeer/het tempo van de avond. Een beetje een Chicance achtig iets op 4 Elements.


...maar wel een mooie zangeres!




James Zabiela!


Enneh..is dit nou Chris Coco, in de viparea??



Oh, Leon (High NRG) durfde niet op de foto en die met Lex en zijn vette pet is mislukt :p
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Oke, even wat foto's die ik online heb gezet (de rest komt morgen/overmogen op www.partyscene.nl):


Wie herkent hem nog! :D Yarnie met wat langer haar ;)




Owja!!!!! dus dan was het toch yarnie met wie ik sprak!!
In 1e instantie dus helemaal niet herkend zeg....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 
Privacy Statement