|
Isle Of MTV, 9 Juli @ Paard Van Troje (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| AlFerox |
gaat dit snel uitverkocht zijn denken jullie??
wil hier op zich ook wel heen eigenlijk, maar tot wanneer kan ik dan wachten met een kaartje kopen zeg maar?
en james zabiela in het kleine zaaltje dus?? |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by AlFerox
gaat dit snel uitverkocht zijn denken jullie??
wil hier op zich ook wel heen eigenlijk, maar tot wanneer kan ik dan wachten met een kaartje kopen zeg maar?
en james zabiela in het kleine zaaltje dus?? |
Als je er zo graag bij wilt zijn waarom koop je er dan niet gelijk 1?? 18 euro moet toch altijd wel te overbruggen zijn! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by AlFerox
gaat dit snel uitverkocht zijn denken jullie??
wil hier op zich ook wel heen eigenlijk, maar tot wanneer kan ik dan wachten met een kaartje kopen zeg maar?
en james zabiela in het kleine zaaltje dus?? |
Inderdaad gewoon meteen eentje kopen! Mocht je neit gaan kan je hem ZEKER verkopen en waarschijnlijk voor meer, want dit gaat echt wel uitverkocht raken...! |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by tijs08
Als je er zo graag bij wilt zijn waarom koop je er dan niet gelijk 1?? 18 euro moet toch altijd wel te overbruggen zijn! |
ja heb je gelijk in, maar ik moet wel ff wat mensen mee zien te krijgen. en aangezien de meesten niet zo warm lopen voor prog, gaat dat geen vanzelfsprekendheid worden |
|
|
| sndh |
tickets binnen!! :D
iid snel kopen, niet veel geld en je kan ze zeker doorverkopen... |
|
|
| Donna |
Alleen gaan en lekker uit je plaat Alferoxje;)
Je komt er altijd wel wat tegen ofzo,en zo niet,dan heb jij toch een solofeestje;) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Donna
Alleen gaan en lekker uit je plaat Alferoxje;)
Je komt er altijd wel wat tegen ofzo,en zo niet,dan heb jij toch een solofeestje;) |
ik weet niet wat de stokmaat van dit paard is :D maar, kan me niet voorstellen dat ie ons niet tegenkomt :D
wie gaan er nou eigenlijk allemaal?
bram, tin, harmen, ik, tijs, sander, sido..?? |
|
|
| sndh |
| ik...ook sander zeg maar :p |
|
|
| Yarnie |
| Ik heb nu een paar livesets van james zabiela gehoord, en die waren allemaal echt super relax! ik ben er dus ook bij, mits er nog kaarten zijn :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Yarnie
Ik heb nu een paar livesets van james zabiela gehoord, en die waren allemaal echt super relax! ik ben er dus ook bij, mits er nog kaarten zijn :D |
Relaxed, meer 'oud' ta-ers aanwezig :) Gezellig!
Hoop dat iedereen een kaartje weet te bemachtigen!
Josta, check je mail! Kaarten alleen voor dit of ook voor Exrema??
Ik moet zelf nog halen voor Extrema. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Present! |
JOEPIE!!!!!!!!!!!!!! :) |
|
|
|
|