return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 
Isle Of MTV, 9 Juli @ Paard Van Troje (pg. 12)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Dj Lex
Klopt en dat vond/(vind) je niet leuk whahaha!


Try me :) Het lag eraan wie het zei, verder niet :)
xxl
Ik ben er dus toevallig ook met me broertje (afscheidsfeestje)
Aan de hagenezen, je kan me herkennen aan mijn schoenmaat 46 en mijn hawai-shirt.. Dit word dus weer zon keigaaf feestje.. Beter dat het gezellig is! :toothless
Optimus
quote:
Originally posted by xxl
Ik ben er dus toevallig ook met me broertje (afscheidsfeestje)
Aan de hagenezen, je kan me herkennen aan mijn schoenmaat 46 en mijn hawai-shirt.. Dit word dus weer zon keigaaf feestje.. Beter dat het gezellig is! :toothless


Ik herken je wel, hoor;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by xxl
Ik ben er dus toevallig ook met me broertje (afscheidsfeestje)
Aan de hagenezen, je kan me herkennen aan mijn schoenmaat 46 en mijn hawai-shirt.. Dit word dus weer zon keigaaf feestje.. Beter dat het gezellig is! :toothless


Ik zal eens gaan zoeken naar die grote schoenen vanavond, de hele tijd naar de grond staren vanavond dus ;)
Partyhardy!
kriebel, kriebel wat is dat? Juist! heb er zin in!!!!!! :crazy: :tongue3 :eyespop:
Optimus
Ik krijg de kriebels omdat ik stra sdoor moet naar werk en na een werkdag van 12 uur nog moet feesten:nervous:

:toothless :disbelief
emre
I need a good party!! Kut JCU en kut onderzoek :confused:
sndh
kriebel!!
SnuggLe
quote:
Originally posted by emre
I need a good party!! Kut JCU en kut onderzoek :confused:


JCU?
Onderzoek doen sucks ja, ben ik ook nog STEEDS mee bezig.

Emre, aapje, weet je de parkeerplaats al te vinden? ;)
magrec
hmm ik ben er zo rond 22:00 denk ik :) meteen vanaf het begin...jammer dat er nog geen duidelijkheid is over wie wanneer en waar draait..

emre
quote:
Originally posted by SnuggLe
Emre, aapje, weet je de parkeerplaats al te vinden? ;)


Komt wel goed denk ik ... belangrijker is die gozert met Cavello, oversized zonnebril en belleblaassysteem die geknuppeld moet worden :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by emre
Komt wel goed denk ik ... belangrijker is die gozert met Cavello, oversized zonnebril en belleblaassysteem die geknuppeld moet worden :p


Doe je best :disbelief
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement