|
Isle Of MTV, 9 Juli @ Paard Van Troje (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Klopt en dat vond/(vind) je niet leuk whahaha! |
Try me :) Het lag eraan wie het zei, verder niet :) |
|
|
| xxl |
Ik ben er dus toevallig ook met me broertje (afscheidsfeestje)
Aan de hagenezen, je kan me herkennen aan mijn schoenmaat 46 en mijn hawai-shirt.. Dit word dus weer zon keigaaf feestje.. Beter dat het gezellig is! :toothless |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by xxl
Ik ben er dus toevallig ook met me broertje (afscheidsfeestje)
Aan de hagenezen, je kan me herkennen aan mijn schoenmaat 46 en mijn hawai-shirt.. Dit word dus weer zon keigaaf feestje.. Beter dat het gezellig is! :toothless |
Ik herken je wel, hoor;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by xxl
Ik ben er dus toevallig ook met me broertje (afscheidsfeestje)
Aan de hagenezen, je kan me herkennen aan mijn schoenmaat 46 en mijn hawai-shirt.. Dit word dus weer zon keigaaf feestje.. Beter dat het gezellig is! :toothless |
Ik zal eens gaan zoeken naar die grote schoenen vanavond, de hele tijd naar de grond staren vanavond dus ;) |
|
|
| Partyhardy! |
| kriebel, kriebel wat is dat? Juist! heb er zin in!!!!!! :crazy: :tongue3 :eyespop: |
|
|
| Optimus |
Ik krijg de kriebels omdat ik stra sdoor moet naar werk en na een werkdag van 12 uur nog moet feesten:nervous:
:toothless :disbelief |
|
|
| emre |
| I need a good party!! Kut JCU en kut onderzoek :confused: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by emre
I need a good party!! Kut JCU en kut onderzoek :confused: |
JCU?
Onderzoek doen sucks ja, ben ik ook nog STEEDS mee bezig.
Emre, aapje, weet je de parkeerplaats al te vinden? ;) |
|
|
| magrec |
| hmm ik ben er zo rond 22:00 denk ik :) meteen vanaf het begin...jammer dat er nog geen duidelijkheid is over wie wanneer en waar draait.. |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Emre, aapje, weet je de parkeerplaats al te vinden? ;) |
Komt wel goed denk ik ... belangrijker is die gozert met Cavello, oversized zonnebril en belleblaassysteem die geknuppeld moet worden :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by emre
Komt wel goed denk ik ... belangrijker is die gozert met Cavello, oversized zonnebril en belleblaassysteem die geknuppeld moet worden :p |
Doe je best :disbelief |
|
|
|
|