|
Isle Of MTV, 9 Juli @ Paard Van Troje (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| Stuk stond precies hetzelfde in de Haagsche Courant, had het meegenomen voor Harmen daaruit. |
|
|
| SnuggLe |
Oke, even een roll-call:
Wie gaan er naar Isle of MTV?
- SnuggLe (+ Anke)
- PartyHardy
- Magrec
- Miss Proximus
- Supersjinees
- Lex
- Tijs08
- Emre
- Joesterizor
- Yarnie
- Djeebie
- Tim81?
- Three 0 Three?
- Sndh?
- Frankisback?
- ChooChoo?
- Edwin B?
Hoorde dat de BoumaBros waarschijnlijk niet kwamen.
Verder vul maar aan etc.....! |
|
|
| Partyhardy! |
| Dit wordt zo'n heftige party in de vetste toko van het land! :crazy: Helemaal te gek! :eyespop: :cool: :) |
|
|
| magrec |
Wat gaan dit 3 mooie weekenden worden zeggen :)
Awake, isle of mtv en extrema :D :D
Ik ben zo benieuwd naar zabiela!!! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by magrec
Ik ben zo benieuwd naar zabiela!!! |
ik ook!:) Lijkt me echt heel gaaf om hem te horen:cool: |
|
|
| SnuggLe |
| Ik kom alleen voor de gezelligheid en de kans dat je op tv komt :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik kom alleen voor de gezelligheid en de kans dat je op tv komt :D |
Met zo'n kop kom je niet op tv hoor!
:cool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Met zo'n kop kom je niet op tv hoor!
:cool: |
Jawel man, moet je kijken!

:p |
|
|
| Yarnie |
| Vandaag ff een kaartje gescoord......lijkt me wel relaxe party. Ben benieuwd of james zabiela relax zal draaien de 3 sets die ik van heb hem gehoord tot nu toe vond ik zeer goed (e-mix/6 uur set ergens/en bij Marconi Studios) hopelijk is het niet al te druk/warm in dat kleine zaaltje |
|
|
| Tim81 |
Helaas! Streep mij maar door van het lijstje...
Ben op vakantie. Ik had er graag bij geweest, maar ja 2 weken naar de zon is ook wel heel lekker!
Have Fun! |
|
|
| Frankisback |
schrap mij ook maar
ben donderdag weg naar italie |
|
|
| HiGH_NrG |
| Eens even kijken of ik een auto'tje kan regelen... Dan ben ik er ook bij! :cool: |
|
|
|
|