|
Isle Of MTV, 9 Juli @ Paard Van Troje (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| sndh |
of sla ik nu de knuppel mis? |
|
|
| SnuggLe |
Ik dacht eerder aan dit:

|
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
|
Dude ... that's not fair :(
:p
Oh wat heb ik een zin in vanavond :tongue3 |
|
|
| SnuggLe |
Ik ook :D
Laat Zabiela maar Song2 draaien van Blur. Maar Zabiela boeit me minder, ik ga voor Nickie Warren en W.O.W! |
|
|
| Djeebie |
| Woehoe! Over een uurtje de trein richting Den Haag :) |
|
|
| Optimus |
| ik ben nog op werk:( |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik ben nog op werk:( |
Knuppel~!!!!:toothless ik ben er nu zelf ook iets later tussen 23:00 en 23:30 |
|
|
| Optimus |
| hehe, ik ben 21 uur vrij, dan ren ik naar Anke toe, dat is 10 minuutjes:) Dus om 22 uur sta ik gewoon voor de deur:p |
|
|
| emre |
Paard en digicam ... goede combi?
Oftewel, mag ik de camera mee naar binnen (voor de foto van Snuggle in de hoek met zijn bellenblaassystem) ?? |
|
|
| magrec |
Woeiiiii
Stef vrolijk & 16 bit lolita's 
Sander kleinenberg :crazy: :cool:
Stanton warriors  
Way out west
:cool: 
Nick warren:
Te weinig gehoord maar klonk goed
James zabiela :crazy: :eyespop: :crazy: :eyes: :cool: 
en nu slapie slapie (ben ik niet gewend zeg zo vroeg thuis uit den haag!) |
|
|
| Divine9 |
23:00 uur binnen... (was overigens nog superrustig)
16b Lolita's & Stef vrolijk - mwah. inkomertje.
Sander Kleinenberg - ok
12:15 Stanton Warriors - TOF!
Way out West - VET!
James Zabiela - Supervet!!! :D
Sander Kleinenberg & Nick Warren B2B - Cool
James was masterlijk bezig en wat was ie enthousiast! Oh ja en natuurlijk dit ook niet vergeten te vragen:

Nog ff fotootje van WOW en dan

nu slapen...... |
|
|
| Djeebie |
Zo, het was echt een topavond :cool:
Stef Vrolijk en 16 Bit Lolita's waren een goeie opwarmer. Gelukkig maar, want Stef Vrolijk was bij Deep Dish de vorige keer verschrikkelijk saai aan het draaien.
Sander Kleinenberg draaide ook goed. Aan het einde van z'n set draaide hij het nummer uit m'n sig. Heel erg vet :crazy:
Way Out West heb ik een half uurtje van meegemaakt, maar was iets te rustig vond ik. Meer muziek voor thuis, maar later ging het tempo gelukkig wel iets omhoog.
Stanton Warriors waren ook goed bezig. Ik wist alleen dat ze breaks draaiden, maar ze draaiden echt hele vette breaks. Nog een remix van Underworld - Born Slippy gehoord. Vette track!
James Zabiela. Tsja, wat moet je daar nou over zeggen. Ongelooflijk wat die man allemaal kan :eyes: Dat gesratch en geklooi met z'n effectenbak is echt heel erg vet, maar je moet er wel van houden. In ieder geval een uurtje van z'n set meegemaakt, want toen was ik z'n platenkeuze wel een beetje zat. D'r mag van mij best wel wat meer melodie in een set. Maar misschien dat 'ie dat het tweede uur nog gedaan heeft.
Als laatste nog Nick Warren. Ook erg vet hoor. Hier zat tenminste wel melodie in en later met Sander Kleinenberg back 2 back was het helemaal vet qua platenkeuze. Goeie afsluiter :)
Verder nog een hoop TA's ontmoet en gezien. Was echt een gezellige avond met Partyhardy, tijs08, High NRG (die in dezelfde studentenflat als mij blijkt te wonen :D :p), 303, Snuggle :)
Ook leuk om miss Proximus, Optimus en sndh ontmoet te hebben :)
En het scheen dat Emre ook rondliep, maar die heb ik niet gesproken. Volgende keer dan maar? :) |
|
|
|
|