|
Isle Of MTV, 9 Juli @ Paard Van Troje (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| emre |
| quote: | Originally posted by SnuggLe

|
Trek je dit de 9e ook aan? Dan ben je echt de held!
Heb hier wel vreselijk zin aan :tongue3 ... helemaal na die Zabiela @ Brussel set! |
|
|
| Divine9 |
Weet iemand of het al uitverkocht is?
... dat merk ik morgen bij de FRS wel, maar toch... ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by emre
Trek je dit de 9e ook aan? Dan ben je echt de held!
|
Tuurlijk zie ik er dan zo uit. Ik ga dan 303 knuppelen! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Tuurlijk zie ik er dan zo uit. Ik ga dan 303 knuppelen! |
Zegt de grootste knuppel! Kijk nou maar uit met je stoere praatjes. Zowiezo krijgt het halve TA forum nog een biertje van je, dus begin daar eerst maar is mee en als je dan klaar bent kijken we nog wel even of er tijd is om te knuppelen. Comprendre? |
|
|
| Optimus |
| Als we allemaal Bram een ballonnetje geven met lachgas...:cool: :disbelief |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Zegt de grootste knuppel! Kijk nou maar uit met je stoere praatjes. Zowiezo krijgt het halve TA forum nog een biertje van je, dus begin daar eerst maar is mee en als je dan klaar bent kijken we nog wel even of er tijd is om te knuppelen. Comprendre? |
Blaat meneer Kezman / Markus Schulz.
Niemand krijgt meer bier van mij, en jij al helemaal niet! Bier over je heen ja! En Three'O'Three verdient het gewoon om geknuppeld te worden na een opmerking in een andere thread!!
Oh , EN sjinees is er vrijdag EN de R'dam posse. Nou, ik blijf wel uit de buurt! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh , EN sjinees is er vrijdag EN de R'dam posse. Nou, ik blijf wel uit de buurt! |
we sporen je wel op! :disbelief |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
we sporen je wel op! :disbelief |
Ik ga me verstoppen in een hoekje met een joint, poppers, stackers en een lachgasballon! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik ga me verstoppen in een hoekje met een joint, poppers, stackers en een lachgasballon! |
Mooi zo! En blijven daar! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Mooi zo! En blijven daar! |
Rustig maar, jou hoef ik helemaal niet te zien vrijdag! |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Tuurlijk zie ik er dan zo uit. Ik ga dan 303 knuppelen! |
Ho ho, eerst op de knuppellijst plaatsen, dan beginnen met knuppelen, piemel! |
|
|
| emre |
Wat een knuppel die Snuggelt ... wil iedereen maar knuppelen lijkt het wel :o Gaatie Markus nou ook nog knuppelen of is het andersom?
Trek iig wel ff die Cavello aan Snuggelt en doe zeker die bril op :D |
|
|
|
|