return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Isle Of MTV, 9 Juli @ Paard Van Troje (pg. 4)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Wat de neuk, MORE dj's tbc??? Hoeveel vette willen ze er neerzetten???
Miss Proximus
je heb t zelf over een pre en afterparty debiel! :D
ik bedoel, ik zie je liever niet zo vaak, maar wil je ook niet teleurstellen dus deed maar een beetje enthousiast :D

maarre.....wie wil er voor mij kaartjes Extrema en dit halen??? :) Of kan ik dat na 27 Juni zelf nog doen?
tango
quote:
Originally posted by SnuggLe
Joep, ook hierheen?


Joep zou wel willen maar zn ouders zijn die dag 25 jaar getrouwd en vonden het nodig om die avond een feestje te geven. En de dag erna moet hij vroeg op schiphol zijn, dus hij had zowiezo niet gekunt :(

Hij mist trouwens deze zomer echt vette ....Island of mtv, extrema outdoor, dancevalley, lovefields :whip:

in de 3de persoon praten r0x :o
SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
je heb t zelf over een pre en afterparty debiel! :D
ik bedoel, ik zie je liever niet zo vaak, maar wil je ook niet teleurstellen dus deed maar een beetje enthousiast :D

maarre.....wie wil er voor mij kaartjes Extrema en dit halen??? :) Of kan ik dat na 27 Juni zelf nog doen?



Oke, BBQ minus 1. Je HOEFT niet terug te komen naar NL josti, je mag ook daar blijven bij al die gringos ;)

Nu wil ik ook geen kaartjes voor Extrema meer voor je halen ;)
Miss Proximus
Je snapt toch wel dat gringos lui uit de VS zijn he? :)

Oh ennu...1 kaartje was voldoende geweest hoor :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Je snapt toch wel dat gringos lui uit de VS zijn he? :)

Oh ennu...1 kaartje was voldoende geweest hoor :D


You just say it baby! :)
maar daar moet je natuurlijk WEL wat voor doen, netzoals Amber dat doet! :p
Tim81
Lekker hoor! 18 euro slechts voor zo'n line up...
Nu hopen dat het een beetje uitkomt met de vakantieplannen. Hoeveel man gaat er eigenlijk in Het Paard?
Optimus
officieel voor 1500 man ongeveer
sndh
kaartjes vanaf 9 uur zaterdagochtend, aldus de lokale sigarettenverstrekker
Miss Proximus
Bram, als je geen vriendin zou hebben zou t me niet uitmaken wat ik moest doen, want dan zou t toch niet iets denigrerends zijn want dan zou je je homo gevoelens niet op mij kunnen botvieren.

Maar ja, je hebt een vriendin (ookal zit je misschien nog in de kast), dus ik vertrouw je niet.

Ik bestel ze wel met m'n creditcard bij de ticketbox

whahahaha :p

één - nul! :D

SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Bram, als je geen vriendin zou hebben zou t me niet uitmaken wat ik moest doen, want dan zou t toch niet iets denigrerends zijn want dan zou je je homo gevoelens niet op mij kunnen botvieren.

Maar ja, je hebt een vriendin (ookal zit je misschien nog in de kast), dus ik vertrouw je niet.

Ik bestel ze wel met m'n creditcard bij de ticketbox

whahahaha :p

één - nul! :D


Oke, krijg dit net via MSN van Josti:

quote:
··¤(`×[¤ProX - BoreD¤]×´)¤·· zegt:
heb ff een leuke reply voor je geplaatst


hihihihihihihi



En bedankt he Josta? :)

Ik hou niet minder van je hoor.........Kusje!
Kijk maar uit als je bukt bij de BBQ! :D :p
tijs08
quote:
Originally posted by magrec
18 euro!!!!!!

grote flyer!



Echt super dit!!

Zo'n line-up voor die prijs! Ga morgen gelijk me kaartje halen! Word eindelijk weer eens een mooie avond in (wat ik vind) de vetste tent van Nederland! :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement