|
Isle Of MTV, 9 Juli @ Paard Van Troje (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| Kaatjes voor Sjinees en Josta zijn binnen! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by magrec

|
Den Hague?:eyespop: Moet dat niet The Hague of Den Haag zijn...
EN thnx voor het halen van mijn kaartje Bram:cool: |
|
|
| emre |
| Anders zetten ze Zabiela ff in het klein ipv helemaal bovenaan :rolleyes: |
|
|
| Optimus |
| Ze kunnen moeilijk 5 namen in het groot zetten, lijkt me:) |
|
|
| tijs08 |
Nee, das waar. Maar James Zabiela en Nick Warren zijn toch wel iets bekendere namen dan de Stanton Warriors :rolleyes:
Top dat je er ook weer een keer bij bent Optimus! :cool: |
|
|
| joesterizor |
| kan leuk worden trouwens mocht zabiela in het kleine zaaltje draaien... dan staan er echt alleem maar die-hard proggers :disbelief |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by tijs08
Nee, das waar. Maar James Zabiela en Nick Warren zijn toch wel iets bekendere namen dan de Stanton Warriors :rolleyes:
Top dat je er ook weer een keer bij bent Optimus! :cool: |
avondje James Holden is me goed bevallen, dus weer een keertje progressive leek me wel leuk:) En James Zabiela wil ik heel graag zien:) |
|
|
| Miss Proximus |
hartelijk dank Bram!
Neem je je camera mee? ik wil WEL met nikje op de foto :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
hartelijk dank Bram!
Neem je je camera mee? ik wil WEL met nikje op de foto :D |
Ja ja, die gaat zeker mee, ik moet foto's maken voor Partyscene. Ik neem zelfs Anke mee, als handtasje, goed he? ;)
Kon ook nog naar Chris Fortier in de Exposure, maar dan zit ik in het Oosten :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Ding Chavez |
| Aardig stukje hierover vandaag in de lokale krant, al gaat het meer over Sander zelf :) |
|
|
| Dj Lex |
Het leuke van dit soort "stukjes" is dat ze volgens mij zo door de agencys van de betreffende worden verstuurd aan kranten. Precies hetzelfde stukje stond namelijk in het RD vorige week.
En met Armins release van zijn album stond zijn verhaal in precies dezelfde vorm in 5 kranten.
Maar verder een leuk stukje uiteraard |
|
|
| Partyhardy! |
Thanks Ding Chavez! :) Tof om te lezen!  |
|
|
|
|