return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 
Isle Of MTV, 9 Juli @ Paard Van Troje (pg. 15)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Owja!!!!! dus dan was het toch yarnie met wie ik sprak!!
In 1e instantie dus helemaal niet herkend zeg....

Check ook dat shirt van die gast daar rechts :D Heb ik nog op een andere foto staan, echt cool :D
Optimus
leuke foto's!:) En eindelijk een normale foto:D

En Yarnie heb ik geloof ik niet gezien, maar had hem sowieso toch niet herkend:p
Chicane
Frank met lang haar, gaaf :D (of is het nou Erwin.. Frank toch?). Jammer dat ik er niet bij kon zijn :( heb echt flink spijt maar kon niet anders helaas :(
Dj Lex
Ben het eens met iedereen!
Dj Lex
quote:
Originally posted by SnuggLe

Oh, Leon (High NRG) durfde niet op de foto en die met Lex en zijn vette pet is mislukt :p

Whehe heb er zelf ook nog wel een paar MET pet :D Even kijken of er een geschikte tussen zit vanavond
Partyhardy!
Zo wat een onwijs gave avond weer! :cool:

Echt super veel vette platen gehoord! en alle dj's deze avond waren geniaal! :crazy:

Stef Vrolijk & 16 Bit Lolita's; lekker stevig al in het begin!
Sander Kleinenberg; heeft me echt verrrast want vond hem de laatste tijd wat mindere sets draaien maar nu echt weer super! vele malen beter vond ik hem als toen in de Powerzone en heerlijk om DJ Falcon & Thomas Bangalter - Call On Me (Eric Prydz & Retarded Funk Calling Mix) te horen! echt helemaal los die plaat en ook zijn remix van N.E.R.D! sloeg in als een bom! :eek:

Toen Way Out West die ik echt goed vond evenals de stem en zang van de live zangeres! erg mooi! :) Misschien iets rustiger als Sander maar zeker niet misplaatst en vond het zeker niet het tempo uit de avond halen en al helemaal niet te vergelijken met die set van Chicane toen op 4 Elements! Killa is bijvoorbeeld ook absoluut niet rustig dacht ik zo... :crazy:

Toen halverwege hun "set" de kunsten van Zabiela gaan beluisteren die ik ook weer heerlijk vond! Het was voor mij moeilijk kiezen in welke zaal nu te gaan staan :p maar al vrij snel weer richting de grote zaal gegaan waar voor mij de man van de avond begon aan zijn set; Nick Warren! dit was de eerste keer keer dat ik hem live meemaakte en wat een dj! subliem! dus zeker weer naar hem toe a.s. zaterdag op Extrema! :tongue3 Hij draaide zelfs nog Benz & MD - Wonder! :eyespop: en Spooky - Belong (Sasha edit) :eyes: kippenvel! :cool:

Tot slot Sander en Nick Warren nog b2b wat echt de perfecte afsluiter was!

quote:
Originally posted by magrec
Sander en James Zabiela draaiden echt supervet!!
Die laatste plaat rond 5:00 van sander....:eyes: vette space plaat..ik dacht eerst dat ie my lexicon draaide maar het was een remix ofzo :eyes: :crazy:

Inderdaad zeg! ik moet echt weten welke plaat dat was! WOW! :eyespop: :tongue3

Onwijs veel bekenden gezien, echt super gezellig! :) meteen al bij binnenkomst High Nrg, Djeebie, Bram, Optimus, Josta, Harmen, Emre en Sander! :) en later nog Leander en Yarnie! :)

Het Paard is echt de vetste lokatie van het land en bewees dat deze keer ook weer.

Wat een super feest! hier kan ik mooi weer de hele week op teren... ;)

quote:
Originally posted by Dj Lex
Whehe heb er zelf ook nog wel een paar MET pet :D Even kijken of er een geschikte tussen zit vanavond

Oe! ben ik zeer benieuwd naar! :p ;)

en coole pics Bram! goede kwaliteit ook! :cool: :)
tijs08
Na zo'n post van PartyHardy! hoef ik eigenlijk weinig meer te zeggen...

Alleen dat ik Zabiela toch niet echt trek, heel de tijd van die tering herrie samples er door heen... is voor mij meer afbraak aan de nummers dan een toevoeging!

Way out West vond ik echt waanzinnig vet! Ik kende maar een paar nummers en zoals Glanis al zei in een andere thread, de mooiste(n) kennen we nog niet eens! Hopen dus dat Nick Warren er weer een paar ten gehore brengt op Extrema!

en Het Paard is echt de vetste lokatie van het land en bewees dat deze keer ook weer. :toocool:

Heb me ook weer goed vermaakt met de vele TA's! :cool:
Three 'O Three
quote:
Originally posted by Dj Lex

Ik kijk met smart uit naar deze fotosessie! :stongue:

Overigens niets toe te voegen aan de eerdere commentaren. Vooral beter dat we met veel relaxte TA's waren :) :cool:
Yarnie
quote:
Originally posted by Chicane
Frank met lang haar, gaaf :D (of is het nou Erwin.. Frank toch?). Jammer dat ik er niet bij kon zijn :( heb echt flink spijt maar kon niet anders helaas :(

Ja jammer dat je er niet was chicane ;)
trouwens degene op de foto ben ik, erwin :P
:thepirate
SnuggLe
Jongens, tijd voor de spellingscontrole en op/aanmerkingen! :D :D

Dus kom maar op!

Party: Isle of MTV
Date: 9 juli 2004
Place: Paard van Troje – Den Haag
Damage: 18 euro

MTV, de alom bekende muziekzender, vond het weer eens tijd voor een feestje, en zo werd de ‘Isle of MTV’-tour geboren. Men neme een schepje topclubs door heel de wereld, een vleugje sponsoring van Mini en Speedo en een dozijn internationale top-dj’s en men heeft een goede reeks feesten. In Nederland werd op vrijdag 9 juli het Paard van Troje aangedaan, een locatie die in zeer korte tijd een naam heeft neergezet binnen de Nederlandse clubscene. Samen met de Everybody-organisatie van Sander Kleinenberg en Stef Vrolijk werd er door MTV een geweldige avond neergezet....

....want wat wil je nog meer als je kwaliteitsdj’s zoals Nick Warren, James Zabiela en de Stanton Warriors allen op één avond programmeert? Alledrie dj’s die je niet snel zult vinden in Nederland, maar toch was het MTV gelukt. Als tractatie wilde Nick Warren ook nog wel een optreden geven met Way Out West, waar hij producer van is. Smullen geblazen, maar zoals een kind in een snoepwinkel was het moeilijk kiezen op een avond met zoveel toppers! En dat voor het luttele bedrag van 18 euro, wat voor deze namen in de huidige tijd laag te noemen is, maar wat wil je als er zoveel sponsoring aanwezig is? Mini Cooper, jawel die van de auto’s, hadden een echte racebaan geposteerd in de hal, waar je tussen alle beats door je vrienden kon uitdagen om een stuk te racen met een heuse mini. Wel op schaal 1:30 natuurlijk, maar toch.

Een stevig draaiende Stef samen met de 16 bit Lolita’s opende de avond, gevolgd om middernacht door Sander Kleinenberg die zijn eigen remix van “Maybe” van N.E.R.D. als topper in zijn set draaide. In de kleine zaal waren de Stanton Warriors, bestaande uit de heren Mark Yardley & Dominic B, hun eigen feestje aan het bouwen. Een mix van breakbeat, hip-hop en progressive klonk in de kleine zaal waar het geluid oorverdovend hard maar zuiver was. De toppers van de avond, die met hun energieke draaistijl de voeten van de vloer kregen met een breaks-remix van Born Slippy als hoogtepunt. Het was een lopen tussen de beiden zalen met zoveel kwaliteit op één avond.

Eenmaal terug in de hoofdzaal was Way Out West bezig met het tempo uit de avond te halen met hun kwalitatief zeer goede act. Zang en housebeats waren perfect in evenwicht, maar het publiek verdween van de dansvloer. Het werd rustiger maar dat kon de pret niet drukken want in de kleine zaal begon James Zabiela met zijn set en in de grote zaal was het nog de beurt aan Nick Warren himself. Volgens sommigen draaide de laatstgenoemde een zeer plichtmatige set, maar tóch was het smullen geblazen ondanks enkele mixfouten. “Yeke Yeke” werd uit zijn platentas getoverd en dat is opvallend want waar je komt tegenwoordig, veel dj’s lijken deze plaat ineens ‘herontdekt’ te hebben. In de kleine zaal was het wonderkind James Zabiela zijn kunsten aan het vertonen. Letterlijk. Wat deze man met de knoppen doet is voor de één een godsgeschenk, voor de ander gepruts dat afbreuk doet aan de muziek.

Toen het tegen vijven aanliep kwam Sander Kleinenberg ook weer tevoorschijn in de hoofdzaal en draaide hij samen met Nick Warren nog een twintig minuten back 2 back. Het lijkt wel standaard te worden, een back2back gedeelte, op feesten in het Paard van Troje waar Sander Kleinenberg draait. En oh-oh wat vindt het publiek dat vervelend…. Helemaal niet!

Al noem je het Isle of MTV of een verkapte versie van een ‘standaard’ Everybody-feest, het was een avond om te genieten. Zo’n avond waar je aan het eind van de avond spijt hebt dat je niet alles hebt mee kunnen maken omdat er meerdere zalen zijn. Complimenten voor MTV/Everybody en het Paard van Troje! Dat ze snel nog maar een keer terug mogen komen naar Nederland en wat ‘vrienden’ meenemen!

Djeebie
Leuk verslag. Ben het er helemaal mee eens :)

Spelling is ook in orde :p Alleen je stijl rammelt hier en daar, maar er zitten geen grove fouten in :)
HiGH_NrG
Voor de verandering geen grove spelfouten inderdaad... :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 
Privacy Statement