|
Isle Of MTV, 9 Juli @ Paard Van Troje (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
Mooi report Bram!! Vette pics ook, zeker je beste set ooit! :p
just chillin' :disbelief
het MTV team, met rechts STEFFEN STEFFEN!!! of wat het FLIP?? :clown: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
Mooi report Bram!! Vette pics ook, zeker je beste set ooit! :p
just chillin' :disbelief
het MTV team, met rechts STEFFEN STEFFEN!!! of wat het FLIP?? :clown: |
Ik vind het serieus mijn beste set ooit, maar oke, komt ook omdat ik nu mijn cam een beetje door krijg ;)
Maar dat is dus Lex met zijn vette pet op en een of andere muts d'rbij op. Beetje onscherp, maar heb hem zelf niet gemaakt :D
En het is Flip met zijn scheve bek.
Foto's btw thanks to Divine9! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En het is Flip met zijn scheve bek.
|
Ja ik riep vrij hard STEFFEN! Bleek het Flip te zijn :conf: |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja ik riep vrij hard STEFFEN! |
Je begon hysterisch te gillen bedoel je!! Was echt lachen! :toothless |
|
|
| Miss Proximus |
Ik kan me niks meer van die foto herinneren :D
Ben je een keer niet chemisch ontoerekeningsvatbaar, gebeuren er nog dingen die je later niet meer weet? :conf:
oh trouwens, ik vond het ook supergezzellig en keigaaf met iedereen :)
Roel roeleert :)
en de rest van de heren en dame evenzogoed :) |
|
|
| Donna |
Jaaaa de pics zien er zeker heel vet uit,je word gewoon aardig proffie Bram;)
De sfeer die er hing spreekt ook boekdelen,of misschien is dat omdat ik die TA-feestjes echt vet kan waarderen.
Baal ervan dat het er tegenwoordig nog maar zo verrotte weinig zijn,word wel weer s tijd denk ik :) |
|
|
| Optimus |
| Wij moeten gewoon naar de XL als Ruubje moet draaien:( Ik mag het de volgende keer niet meer missen:toothless |
|
|
| Optimus |
| Wij moeten gewoon naar de XL als Ruubje moet draaien:( Ik mag het de volgende keer niet meer missen:toothless |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Donna
Jaaaa de pics zien er zeker heel vet uit,je word gewoon aardig proffie Bram;)
De sfeer die er hing spreekt ook boekdelen,of misschien is dat omdat ik die TA-feestjes echt vet kan waarderen.
Baal ervan dat het er tegenwoordig nog maar zo verrotte weinig zijn,word wel weer s tijd denk ik :) |
was jij er ook? of maak ik iets niet goed op uit je tekst? |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
was jij er ook? of maak ik iets niet goed op uit je tekst? |
| quote: | Originally posted by Donna
Baal ervan dat het er tegenwoordig nog maar zo verrotte weinig zijn,word wel weer s tijd denk ik |
Volgens mij was ze er niet ;) |
|
|
| Partyhardy! |
| Weet iemand toevallig wanneer dit op MTV wordt uitgezonden? :) |
|
|
| JunKX |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En het is Flip met zijn scheve bek.
|
Who the hell is Flip? :conf: |
|
|
|
|