return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 
Isle Of MTV, 9 Juli @ Paard Van Troje (pg. 17)
View this Thread in Original format
tijs08
quote:
Originally posted by SnuggLe
Oke, al mijn foto's staan online:

http://www.partyscene.nl/partypics/33927

Report staat hier:

http://www.partyscene.nl/reports/33920


Mooi report Bram!! Vette pics ook, zeker je beste set ooit! :p



just chillin' :disbelief




het MTV team, met rechts STEFFEN STEFFEN!!! of wat het FLIP?? :clown:
SnuggLe
quote:
Originally posted by tijs08
Mooi report Bram!! Vette pics ook, zeker je beste set ooit! :p



just chillin' :disbelief




het MTV team, met rechts STEFFEN STEFFEN!!! of wat het FLIP?? :clown:


Ik vind het serieus mijn beste set ooit, maar oke, komt ook omdat ik nu mijn cam een beetje door krijg ;)
Maar dat is dus Lex met zijn vette pet op en een of andere muts d'rbij op. Beetje onscherp, maar heb hem zelf niet gemaakt :D

En het is Flip met zijn scheve bek.
Foto's btw thanks to Divine9!
Dj Lex
quote:
Originally posted by SnuggLe
En het is Flip met zijn scheve bek.


Ja ik riep vrij hard STEFFEN! Bleek het Flip te zijn :conf:
Three 'O Three
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ja ik riep vrij hard STEFFEN!


Je begon hysterisch te gillen bedoel je!! Was echt lachen! :toothless
Miss Proximus
Ik kan me niks meer van die foto herinneren :D

Ben je een keer niet chemisch ontoerekeningsvatbaar, gebeuren er nog dingen die je later niet meer weet? :conf:

oh trouwens, ik vond het ook supergezzellig en keigaaf met iedereen :)

Roel roeleert :)

en de rest van de heren en dame evenzogoed :)
Donna
Jaaaa de pics zien er zeker heel vet uit,je word gewoon aardig proffie Bram;)
De sfeer die er hing spreekt ook boekdelen,of misschien is dat omdat ik die TA-feestjes echt vet kan waarderen.
Baal ervan dat het er tegenwoordig nog maar zo verrotte weinig zijn,word wel weer s tijd denk ik :)
Optimus
Wij moeten gewoon naar de XL als Ruubje moet draaien:( Ik mag het de volgende keer niet meer missen:toothless
Optimus
Wij moeten gewoon naar de XL als Ruubje moet draaien:( Ik mag het de volgende keer niet meer missen:toothless
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Donna
Jaaaa de pics zien er zeker heel vet uit,je word gewoon aardig proffie Bram;)
De sfeer die er hing spreekt ook boekdelen,of misschien is dat omdat ik die TA-feestjes echt vet kan waarderen.
Baal ervan dat het er tegenwoordig nog maar zo verrotte weinig zijn,word wel weer s tijd denk ik :)


was jij er ook? of maak ik iets niet goed op uit je tekst?
Three 'O Three
quote:
Originally posted by Miss Proximus
was jij er ook? of maak ik iets niet goed op uit je tekst?


quote:
Originally posted by Donna
Baal ervan dat het er tegenwoordig nog maar zo verrotte weinig zijn,word wel weer s tijd denk ik


Volgens mij was ze er niet ;)

Partyhardy!
Weet iemand toevallig wanneer dit op MTV wordt uitgezonden? :)
JunKX
quote:
Originally posted by SnuggLe
En het is Flip met zijn scheve bek.


Who the hell is Flip? :conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 
Privacy Statement