return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Isle Of MTV, 9 Juli @ Paard Van Troje (pg. 3)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
mwhehe, een after bestaat bij jou uit "oprotten nu, want ik wil meteen slapen en heb geen zin in gezelschap" :p


Ja maar dat ligt dus aan de personen die er zouden komen.
Jou wil je zo snel mogelijk weghebben ja. Zittie voor zich uit te staren, net alsof het zo spannens is alsof je je eerste kus gaat krijgen ofzo :S :S
Gaat nergens over bij jou :)
Tim81
Wat een line up zeg... Alleen wel jammer dat Shaggy en Black Eyed Peas niet naar Nederland komen;) :tongue2 ! We hebben in Nederland deze zomer toch niks te klagen met leuke feestjes...het wordt lastig plannen wanneer ik nou op vakantie moet gaan!
emre
Hoe zit het met de kaartverkoop ??
Wat, waar en vanaf wanneer ??

Iemand hier al iets over gehoord ..??
tijs08
quote:
Originally posted by emre
Hoe zit het met de kaartverkoop ??
Wat, waar en vanaf wanneer ??

Iemand hier al iets over gehoord ..??


het staat nu op de SITE

Ticketbox, Paard en Rythm Import :D

prijs staat er nog niet bij...

beetje aparte site, maar wel paar kleine, maar lache interviews met Way out West en Sander Kleinenberg!
SnuggLe
Zoals het er nu op de site uitziet draait Zabiela in zaal 2......
Moet ook wel, een grootheid in een klein zaaltje, want d'r zijn gewoon te ubervette dj's.

Joep, ook hierheen?
magrec
Hehe leuk antwoord over het brandalarm :p
Tim81
Staat genoteerd in de agenda...toch maar rekening proberen te houden met dit feestje bij het boeken van een last minute ...Ik ben benieuwd wat deze avond kost
tijs08
quote:
Originally posted by magrec
Hehe leuk antwoord over het brandalarm :p


haha idd!

Wat dacht je van deze:

(uit interview met Way out West)

What's the stupidest request you've had?

'Can you off please?'

:tongue2
Miss Proximus
weten jullie al wat t gaat kosten enzo? :)

pre bij Bram, after in Groningen :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
weten jullie al wat t gaat kosten enzo? :)

pre bij Bram, after in Groningen :D


OOK al weer bij mij???? :D
De week ervoor OOK al!
Kan je hier bijna komen wonen man!

sndh
schopje omhoog, weet iemand al wat meer over de kaarten? Hoe duur, waar etc?
magrec
18 euro!!!!!!



Zoals ik al gehoopt/verwarcht had. lang leve de sponsors!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement